eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielcePełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pod nazwąBudowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Ożarowie przy ulicy Stodolnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-20

Kielce: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pod nazwą: Budowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Ożarowie przy ulicy Stodolnej
Numer ogłoszenia: 207164 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146298 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, faks 041 3481920.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pod nazwą: Budowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Ożarowie przy ulicy Stodolnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę funkcji Inwestora Zastępczego w zakresie pełnego zastępstwa inwestorskiego przy realizacji inwestycji pod nazwą: Budowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Ożarowie przy ul. Stodolnej, która polegać będzie na: 1)wykonywaniu czynności inwestora zastępczego w trakcie realizacji inwestycji, 2)wykonywaniu czynności inwestora zastępczego w okresie rękojmi i gwarancji. Podstawowe dane dotyczące przedmiotowej inwestycji, które okreslone zostały w Dodatku nr 1 do SIWZ: Budynek jednobryłowy składający się z korpusu głównego na planie prostokąta i ryzalitu podkreślającego główne wejście do budynku. Budynek nie jest podpiwniczony, posiada dwie kondygnacje użytkowe - parter i piętro oraz przestrzeń nieużytkową poddasza, z dachem wielospadowym, w technologii tradycyjnej. Inwestycja realizowana będzie na działce o powierzchni 1066 m2 (nr ewid. 1803/539) w Ożarowie przy ul. Stodolnej. Dane dotyczące zagospodarowania działki: -powierzchnia zabudowy-164,57 m2, -powierzchnia dróg, parkingów i chodników-458,00 m2, -powierzchnia zieleni-403,43 m2. -powierzchnia użytkowa budynku-238,10 m2, -kubatura budynku- 1150,00 m3. Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowego-finansowego (Harmonogramu Inwestycji) określającego terminy zadań objętych jego obowiązkami z zastrzeżeniem terminów określonych przez Zamawiającego. Roboty budowlane muszą zostać zakończone nie później niż do 31 października 2012 roku. Przez zakończenie robót budowlanych Zamawiający rozumie dopuszczenie inwestycji do użytkowania. Szczegółowy zakres obowiązków Inwestora zastępczego zawiera Dodatek nr 2 do SIWZ. Zamawiający przekaże kompletną dokumentację projektową Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana do realizacji przedmiotowego zadania. Zobowiązuje się Wykonawców do zachowania poufności materiałów otrzymanych do przetargu w stosunku do zainteresowanych przyszłym przetargiem na roboty budowlane związanych z przedmiotowym zadaniem. Zamawiający nie przewiduje: -zawarcia umowy ramowej, -zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. Zamawiający żąda wskazania (odpowiednio do treści postanowień SIWZ) przez Wykonawcę w ofercie zakresu zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPÓŁDZIELNIA PRACY INWESTPROJEKT ŚWIĘTOKRZYSKI, ul. Targowa 18, 25-520 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39975,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39975,00 / Oferta z najwyższą ceną: 84870,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.