eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JędrzejówZADANIE 66ODWODNIENIE DROGI POWIATOWEJ NR 0156T ODCINEK SOBKÓW- WIERZBICA DŁUGOŚCI 600 MB

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-02

Jędrzejów: ZADANIE 66: ODWODNIENIE DROGI POWIATOWEJ NR 0156T ODCINEK SOBKÓW- WIERZBICA DŁUGOŚCI 600 MB
Numer ogłoszenia: 207172 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Stefana Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3861426, fax. 041 3861171.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.jedrzejow.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE 66: ODWODNIENIE DROGI POWIATOWEJ NR 0156T ODCINEK SOBKÓW- WIERZBICA DŁUGOŚCI 600 MB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres powyższych robót obejmuje roboty ziemne koparkami podsiębiernymi oraz wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1-3 Ustawy 6.2.1. Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać sprzęt i środki transportu w celu wykonania przedmiotu zamówienia. 6.2.1a Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 6.2.1. 6.2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko Kierownika budowy- osoba wskazana na to stanowisko winna posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa 6.2.2a Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 6.2.3. 6.2.3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 6.2.3a. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 6.2.4. spełniają łącznie. 6.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 7.1. Do oferty Wykonawcy są zobowiązani załączyć: 7.1.1. druk OFERTA zgodnie z Formularzem stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ; 7.1. 2. kosztorys ofertowy stanowiący zał. Nr 2 do SIWZ; 7.1.3. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1 Ustawy, stanowiące zał. Nr 3 7.1.4. projekt umowy podpisany i uzupełniony o merytoryczną treść w punktach dot. danych wykonawcy, stanowiący, załącznik nr 4; 7.1.5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.1.6. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.1.8. wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia, załącznik nr 5 7.1.9. uprawnienia budowlane proponowanego kierownika robót wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, załącznik nr 6; 7.1.10. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, załącznik nr 7; 7.1.11. W przypadku gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedrzejow.finn.pl dostęp: Jedn. Org. Powiatu/Zarząd Dróg Pow./zamówienia publiczne/na roboty bud.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów dział zamówien publicznych, pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów dział zamówien publicznych, pok. nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.