Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-01
Działdowo: Dostawy sukcesywne: wyrobów medycznych jednorazowego użytku, materiałów eksploatacyjnych i materiałów laboratoryjnych.
Numer ogłoszenia: 207183 - 2014; data zamieszczenia: 01.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Leśna 1, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (023) 6972653, faks (023) 6972653.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-dzialdowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sukcesywne: wyrobów medycznych jednorazowego użytku, materiałów eksploatacyjnych i materiałów laboratoryjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, materiałów eksploatacyjnych i materiałów laboratoryjnych wg załącznika nr 1 do oferty. CPV: 33.10.00.00-1 - urządzenia medyczne 33.14.13.10-6 - strzykawki 33.14.13.20-9 - igły medyczne 33.14.12.00-2 - cewniki 33.14.12.20-8 - kaniula 33.19.41.00-7 - urządzenia i przyrządy do infuzji 33.14.10.00-0 - jednorazowe niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.10.00.00-1 - urządzenia medyczne 38.43.70.00-7 - pipety i akcesoria laboratoryjne.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.19.41.00-7, 38.43.70.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
4.1 oświadczenie producenta przyrządów do przetoczeń płynów infuzyjnych o braku PVC - dot. zadania nr 2 poz. 1 i 2
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
5. Inne dokumenty: 5.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz - wraz z wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 1 do oferty 5.2 dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 6.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy udzielone przez uprawnionych do reprezentowania przedstawicieli Wykonawców, 6.2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 2.2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony na zasadzie art.144 ustawy PZP ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić według zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT. b) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (w wyniku przekształceń, przejęć itp.).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-dzialdowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Działdowie ul. Leśna 1 13-200 Działdowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Działdowie ul. Leśna 1 13-200 Działdowo - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Strzykawki, igły, kaniule, koreczki, mandryny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8, 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Przyrządy do przetoczeń i przedłużacze..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Przedłużacze do pomp infuzyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Nebulizatory..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Wzierniki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Igły do ostrzykiwań żołądka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Igły do ostrzykiwań jelita grubego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Kaniule neonatologiczne i kraniki trójdrożne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.19.41.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Zgłębniki, zestaw do lewatywy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Rurki, łączniki, filtry..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Łączniki, system do odsysania, dreny, maski..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - Cewniki, dreny, zgłębniki itp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - Szyny palcowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - Worek (kaczka) na mocz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - Frezy kostne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 - Podkłady higieniczne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 - Szczoteczki czyszczące..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 - Drobne materiały eksploatacyjne - opaski, zaciskacze, szpatułki, okulary, pojemniki, kieliszki itd..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 - Drobne materiały eksploatacyjne - maski, czepki, fartuchy, osłony przewodów urządzeń medycznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 - Drobne materiały eksploatacyjne - elektrody, papier do drukarek..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21 - Drobne materiały eksploatacyjne - pałeczki, kuwety, końcówki, szkiełka itd..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22 - Szczoteczki - miotełki ginekologiczne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie nr 23 - Nożyki mikrotomowe, pojemniki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie nr 24 - Wkład do ssaka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie nr 25 - Bielizna operacyjna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie nr 26 - Staza bezlateksowa, fartuch foliowy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie nr 27 - Etykiety termiczne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie nr 28 - Bielizna operacyjna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie nr 29 - Klipsy do klipsownicy, filtry do laparoskopii, ostrza do dermatomu, uszczelki, zaślepki itp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie nr 30 - Elektroda neutralna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie nr 31 - Kieszeń do przechwytywania płynów, prześcieradło jednorazowe nieprzemakalne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zadanie nr 32 - Zamknięty, aspiracyjno-próżniowy system pobierania krwi żylnej oraz system pobierania krwi włośniczkowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów laboratoryjnych wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zadanie nr 33 - Obwody oddechowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zadanie nr 34 - Zestawy do znieczuleń, katetery, dreny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- Ubezpieczenie mienia i OC SP ZOZ w Działdowie
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla III etapu inwestycji pn. "Przebudowa i modernizacja istniejącego SOR w SPZOZ w Działdowie (...)
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie - Miasto Działdowo
- Przebudowa i modernizacja istniejącego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Działdowie w celu podniesienia bezpieczeństwa pacjentów poprzez poprawę jakości i dostępności do świadczonych (...)
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zaprojektuj i wybuduj" : Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w celu zwiększenia do 78 liczby łóżek opieki długoterminowej ZP4/2025
- Dostawa wyrobów medycznych do przygotowywania i podawania leków dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy PCZSzp/TP-MN/3/2025
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Oddziałów Szpitala
- Dostawa nici i siatek
- Dostawa narzędzi okulistycznych , ginekologicznych, kardiomonitora modułowego oraz dozowników tlenu i akcesoriów dla WSS Zgierz TP/7/2025
- dostawa jałowego sprzętu medycznego - zastawka biologiczna pnia płucnego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.