eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BogatyniaSukcesywna dostawa szczepionek przeciw zakażeniom pneumokokowym, na potrzeby realizowanego przez SP ZOZ w Bogatyni Programu profilaktyki zakażeń pneumokokowych dzieci zamieszkałych na terenie miasta i gminy Bogatynia skierowanego do dzieci urodzonych w 2013 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-15

Bogatynia: Sukcesywna dostawa szczepionek przeciw zakażeniom pneumokokowym, na potrzeby realizowanego przez SP ZOZ w Bogatyni Programu profilaktyki zakażeń pneumokokowych dzieci zamieszkałych na terenie miasta i gminy Bogatynia skierowanego do dzieci urodzonych w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 20720 - 2013; data zamieszczenia: 15.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni , ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7732046, faks 075 7732046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa szczepionek przeciw zakażeniom pneumokokowym, na potrzeby realizowanego przez SP ZOZ w Bogatyni Programu profilaktyki zakażeń pneumokokowych dzieci zamieszkałych na terenie miasta i gminy Bogatynia skierowanego do dzieci urodzonych w 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sukcesywna dostawa szczepionek przeciw zakażeniom pneumokokowym, na potrzeby realizowanego przez SP ZOZ w Bogatyni Programu profilaktyki zakażeń pneumokokowych dzieci zamieszkałych na terenie miasta i gminy Bogatynia skierowanego do dzieci urodzonych w 2013 r. 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa SZCZEPIONKI PRZECIW ZAKAŻENIOM PNEUMOKOKOWYM: - polisacharydowej, - skoniugowanej, - adsorbowanej, - nie mniej niż DZIESIĘCIOwalentnej - przeznaczonej dla dzieci od 2-go miesiąca życia, w ilości odpowiedniej do zrealizowania 300-tu kompletnych zaszczepień, tj. kompletnych uodpornień każdego z 300-tu dzieci, urodzonych w 2013 roku i zamieszkałych na terenie miasta i gminy Bogatynia; w schemacie szczepienia - określonym zaleceniami producenta szczepionki - realizowanym w ramach programów profilaktycznych szczepienia populacji. 3.Oferowane przez Wykonawcę szczepionki muszą spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polski, określone przez Ministra Zdrowia oraz posiadać aktualne świadectwa rejestracji. 4.Dostawa szczepionek następować będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, składanych faksem, najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zamówienia. 5.Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, co oznacza, że oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego - posiadać wszystkie określone parametry na poziomie nie gorszym niż te, o których mowa w niniejszej SIWZ. 7.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez Wykonawcę przy udziale Podwykonawcy/ów, przy czym Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 8.Wykonawca jest zobowiązany, na każde żądanie Zamawiającego, dostarczyć - w celu potwierdzenia, że oferowane przez niego produkty (towary) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - stosowne Świadectwa / Pozwolenia dopuszczające do ich obrotu i stosowania na terenie RP oraz że, są bezpieczne w swoim zakresie dla pacjentów / Karty charakterystyki / Karty katalogowe / Opisy techniczne / Świadectwa rejestracji, dotyczące oferowanych towarów, w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski), z zaznaczeniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego - określonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach - parametrów, które musi spełniać dany asortyment/produkt (towar)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego: 1) Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do SIWZ], 2) Aktualnego zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne - (tekst jedn.: Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana, w oparciu o przedłożone dokumenty według formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego: 1) Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do SIWZ]. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana, w oparciu o przedłożone dokumenty według formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego: 1) Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do SIWZ]. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana, w oparciu o przedłożone dokumenty według formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego: 1) Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do SIWZ]. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana, w oparciu o przedłożone dokumenty według formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego: 1) Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do SIWZ]. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana, w oparciu o przedłożone dokumenty według formuły: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany produkt leczniczy (szczepionki) spełnia wymogi dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polski, określone przez Ministra Zdrowia oraz posiada aktualne świadectwo rejestracji - [wzór stanowi zał. nr VI do SIWZ] 2) Opis charakterystyki produktu leczniczego - oferowanej szczepionki.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej - w wyniku niniejszego zmówienia - umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności przewiduje się możliwość dokonania w umowie zmiany w zakresie: 1) ilości przedmiotu zamówienia; 2) jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia; 3) elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; 4) sposobu i terminów dostarczania poszczególnych bieżących dostaw; 5) terminu realizacji umowy; 6) okresu obowiązywania umowy, w tym w szczególności przedłużenia okresu o czas konieczny dla przeprowadzenia kolejnego przetargu na analogiczny przedmiot zamówienia; 7) ceny poszczególnych produktów składających się na przedmiot zamówienia, w przypadku zaistnienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto; 8) wysokości cen poszczególnych asortymentów składających się na przedmiot zamówienia - wycenionych w ofercie Wykonawcy odpowiadające znaczącemu wzrostowi lub spadkowi kursu euro. 2. Warunkiem dokonania zmian wskazanych powyżej, w szczególności może być: 1) wprowadzony zostanie na rynek przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony; 2) wystąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; 3) nastąpi zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie jego organizacji i funkcjonowania; 4) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzielaniu świadczeń zdrowotnych; 5) w wyniku zmiany umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości świadczonych usług przez Zamawiającego; 6) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii; 7) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa; 8) zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu. 3. W sytuacji zajścia okoliczności, o których mowa wyżej, Zamawiający bądź Wykonawca, w terminie do 14 dni od ich wystąpienia, powiadomi drugą stronę o tym fakcie. Następnie strony umowy, w terminie do 7 dni od daty w/w powiadomienia, przystąpią do negocjacji na temat zmiany postanowień umowy w przedmiotowym zakresie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozbogatynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego : Sekretariat , ul. Szpitalna 16, 59-920 Bogatynia, parter, pokój 08, który jest czynny w godzinach w dni powszednie w godz. 7:00- 14:35..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego : Sekretariat , ul. Szpitalna 16, 59-920 Bogatynia, parter, pokój 08, który jest czynny w godzinach w dni powszednie w godz. 7:00- 14:35..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.