To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-12
Rzeszów: Dostawa wyposażenia rehabilitacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej w Górnie
Numer ogłoszenia: 207214 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187500 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8671463, faks 17 8671964.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia rehabilitacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej w Górnie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż łóżek transportowo - kąpielowych, wózków inwalidzkich, foteli toaletowo - prysznicowych i balkoników dla Domu Pomocy Społecznej w Górnie oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.61.00 - Sprzęt dla osób starszych 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa i montaż łóżek transportowo - kąpielowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Klaromed Sp. z o.o., ul. Sobieskiego 123, 05-070 Sulejówek, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16666,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13200,00
Oferta z najniższą ceną: 13200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa i montaż wózków inwalidzkich foteli toaletowo - prysznicowych i balkoników
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA USŁUGOWO-HANDLOWO-PROMOCYJNA Grażyna Leniart
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA USŁUGOWO-HANDLOWO-PROMOCYJNA Grażyna Leniart
- AGENCJA USŁUGOWO-HANDLOWO-PROMOCYJNA Grażyna Leniart, ul. Herbowa 20, 35-317 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41851,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26970,00
Oferta z najniższą ceną: 20272,67 / Oferta z najwyższą ceną: 32757,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie operatów wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi, dla istniejących wylotów kanalizacji deszczowej z odcinków dk zlokalizowanych w woj. podkarpackim
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- II
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla potrzeb PZDW w Rzeszowie o roku produkcji 2024 lub 2025 - 4 zadania (POSTĘPOWANIE II)
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 12 szt. foteli biurowych oraz 6 szt. krzeseł dla Wydziału Prawa i Administracji
- Bieżące utrzymanie obiektów przystankowych na 2025 r.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Dostawa elementów systemu do cholangioskopii wraz z dzierżawą systemu do cholangioskopii dla UCK
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.
- Zakup sprzętu medycznego ginekologicznego dla Bloku Operacyjnego
- dostawa akcesoriów do aparatów oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku .
- Wyposażenie dla Zintegrowanego Bloku Operacyjnego 2
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.