To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-08
Rzeszów: Tymczasowe oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego w związku z oddaniem do ruchu odcinka autostrady A-4 od węzła Rzeszów Zachodni do węzła Rzeszów Centralny
Numer ogłoszenia: 207267 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188193 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Tymczasowe oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego w związku z oddaniem do ruchu odcinka autostrady A-4 od węzła Rzeszów Zachodni do węzła Rzeszów Centralny.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem jest: Tymczasowe oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego w związku z oddaniem do ruchu odcinka autostrady A-4 od węzła Rzeszów Zachodni do węzła Rzeszów Centralny.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe 34.92.83.00 - Bariery ochronne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Tymczasowe oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego w związku z oddaniem do ruchu odcinka autostrady A-4 od węzła Rzeszów Zachodni do węzła Rzeszów Centralny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Budimex S.A., ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1237730,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1566361,58
Oferta z najniższą ceną: 1566361,58 / Oferta z najwyższą ceną: 1566361,58
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp przewiduje możliwość udzielenia zamówienia z wolnej ręki na zamówienia uzupełniające, jeżeli spełnione są łącznie następujące przesłanki: 1. zamówienie uzupełniające jest udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego Zamówienie podstawowe, zgodnie z zawartą umową, udzielone zostało w dniu 01.02.2013r. W związku z powyższym, aby powyższa przesłanka została spełniona, zamówienie uzupełniające musi zostać udzielone do dnia 01.02.2016 r. 2. zamówienie uzupełniające jest udzielane dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych Umowa podstawowa została zawarta z Wykonawcą robót: Budimex S.A., ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa Zamawiający zamierza zawrzeć umowę z tym samym wykonawcą robót budowlanych, co uczyni zadość powyższej przesłance. 3. zamówienia uzupełniające stanowią nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego Wartość zamówienia podstawowego wynosiła 180 049 447,99 złotych netto. Szacunkowa wartość zamówienia uzupełniającego została określona na kwotę 1 237 730,28 PLN netto i stanowi 0,69 % wartości zamówienia podstawowego. Do tej pory Zamawiający nie udzielił innych zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego, wobec tego powyższy warunek należy uznać za spełniony. 4. zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego Zamówienie podstawowe i uzupełniające są tego samego rodzaju, posiadają te same kody CPV. Zakres robót zamówienia uzupełniającego jest tożsamy z zakresem robót zamówienia podstawowego i obejmuje w szczególności: wykonanie oznakowania poziomego, oznakowania pionowego oraz ustawieniu urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i polega na wykonania tej samej kategorii roboty budowlanej. 5. zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego Zamówienie było prowadzone i zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. 6. zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego Zamawiający w treści ogłoszenia - Sekcja VI.3, pkt.2) wskazał, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, do wysokości 50% zamówienia podstawowego, w związku z czym powyższa przesłanka została spełniona. 7. zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego Zgodnie z w/w pkt. 4) zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zakres robót nie jest częścią elementu Projektu Budowlanego. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z treścią art. 67 ust. 1 pkt. 6) Ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
- Zakup oznakowania drogowego
- Bieżące zabezpieczenie ruchu sieci drogowej miasta Ruda Śląska. Dostawa i montaż oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie pasa drogowego. Konserwacja oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
- Rozbudowa Alei Wojska Polskiego w Kaliszu w zakresie budowy drogi obsługującej na odcinku od pos. nr 9 do pos. nr 11c.
- "Konserwacja i odnawianie znaków pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na ulicach miasta Skierniewice".
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w Bielsku-Białej w latach 2025 - 2026
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.