Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-30
Stupsk Maz.: Wyposażenie łazienek dla osób niepełnosprawnych i innych wraz z montażem.
Numer ogłoszenia: 20731 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Mieszkalno-Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM), Dąbek 129, 06-561 Stupsk Maz., tel. 023 6531331 - 33, fax 023 6531334.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabek.of.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie łazienek dla osób niepełnosprawnych i innych wraz z montażem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenia łazienek dla osób niepełnosprawnych i innych wraz z montażem: Lp. Nazwa produktu Ilość 1. uchwyt ścienny składany (700mm)- 11,00 2. uchwyt ścienny składany (750mm) -3,00 3. uchwyt ścienny składany (800mm) -11,00 4. uchwyt ścienny składany (850mm) -3,00 5. uchwyt ścienny składany (900mm) -12,00 6. zestaw uzupełniający - uchwyt na papier toaletowy-30,00 7. uchwyt prosty (500mm) -3,00 8. uchwyt prosty (600mm) -17,00 9. uchwyt prosty (900mm) -1,00 10. uchwyt prosty (800mm) -1,00 11. uchwyt prosty (1100mm) -28,00 12. haczyk na poręcz 1100 -30,00 13. poręcz prysznicowa i przesuwany drążek z uchwytem rączki prysznicowej -30,00 14. półeczka prysznicowa -30,00 15. krzesełko zawieszane -30,00 16. półka pod lustro -30,00 17. lustro uchylne z oświetleniem -30,00 18. uchwyt na zasłonkę prysznicową 900 x 900,-30 19. Drążek do wnęki -1,00 20. haczyk podwójny -35,00 21. mydelniczka -31,00 22. półka 600mm -2,00 23. lustro klejone 600 x 1100 -17,00 24. uchwyt prosty (600mm) -5,00 25. uchwyt ścienny składany (700mm) -11,00 26. uchwyt ścienny składany (850mm) 2,00 27. zestaw uzupełniający - uchwyt na papier toaletowy -8,00 28. kosz biały 15l z uchylną pokrywą 120,00 29. szczotka WC biała 120,00 30. zasłonka 240 x 200 z obciążeniem, 20 oczek ǿ 10 mm, biała -66,00 31.zasłonka 180 x 200 z obciążeniem, 13 oczek ǿ 10 mm, biała-1,00 32. Dozownik łokciowy mydeł i płynów dezynfekcyjnych-52,00 33. Podajnik na papier toaletowy - 10,00 34. Podajnik na ręczniki- 30,00 35. Zlewozmywak emaliowany 2 - komorowy -2,00 36. Bateria umywalkowa stojąca - 2,00 37. Bateria wannowa -2,00 38. Bateria zlewozmywakowa -2,00 39. Szczotka do sedesu - pokoje gościnne - 6,00 40. Uchwyt do papieru toaletowego - pokoje gościnne - 6,00 41. Pojemnik na mydło w płynie - pokoje gościnne - 6,00 42. Kosz narożny pod prysznic - pokoje gościnne - 6,00 43. Lustro - pokoje gościnne - 6,00 44. Półka pod lustrem - pokoje gościnne - 6,00 45. Wieszak relingowy - pokoje gościnne -6,00 46. Wieszak pojedynczy - pokoje gościnne - 12,00 47.Regał prostokątny dwusegmentowy - pokoje gościnne - 6,00 48.Kosz uchylny łazienkowy - pokoje gościnne-6,00 49. Miska biała prostokątna - 40,00 Szczegółowy opis parametrów technicznych zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 26.00.00.00 - Produkty mineralne niemetalowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.80.00.00 - Różne niemetalowe produkty mineralne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 A.3. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art.24 ust. 1 i 2 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 A.4. oświadczenie z art. 44 Ustawy -prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3 B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1 oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art.24 ust. 1 i 2 Ustawy -prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art.24 ust. 1 i 2 Ustawy -prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 D.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa: - Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i oświadczenia. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 6.A.B.C. dla każdego partnera z osobna z tym, że oświadczenie - zał. nr 2 i 3 mogą składać wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy F. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie. G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Termin wykonania zamówienia - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabek.of.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podany w pkt. I.1.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Krajowy Ośrodek Mieszkalno-Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na SM w Dąbku, 06-561 Stupsk Maz w sekretariacie Ośrodka..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.