eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławDostawa fabrycznie nowych pojemników i kontenerów do składowania odpadów zmieszanych, segregowanych oraz na odpady BIO do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-28

Inowrocław: Dostawa fabrycznie nowych pojemników i kontenerów do składowania odpadów zmieszanych, segregowanych oraz na odpady BIO do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 207328 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych pojemników i kontenerów do składowania odpadów zmieszanych, segregowanych oraz na odpady BIO do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę nowych pojemników i kontenerów do składowania odpadów zmieszanych i segregowanych. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań z możliwością składania ofert częściowych, w tym: Zad. I. - pojemnik 120 l (odpady segregowane), obejmuje: zakup i dostawę pojemników o pojemności 120 litrów przeznaczonych do odpadów segregowanych: w kolorze żółtym (plastik) - w ilości 60 sztuk w kolorze niebieskim (papier) - w ilości 60 sztuk w kolorze zielonym (szkło) - w ilości 60 sztuk Zad. II. - pojemnik 240 l (odpady ulegające biodegradacji), obejmuje: zakup i dostawę pojemników o pojemności 240 litrów przeznaczonych do odpadów ulegających biodegradacji w kolorze brązowym w ilości 40 sztuk. Zad. III. - pojemnik 2,5 m3 (odpady segregowane), obejmuje: zakup i dostawę pojemników z tworzywa, typu dzwon przeznaczonych do odpadów segregowanych, pojemność 2,5 m3: w kolorze żółtym (plastik) - w ilości 30 sztuk w kolorze niebieskim (papier) - w ilości 30 sztuk Zad. IV. - pojemnik 2,5 m3 (odpady segregowane), obejmuje: zakup i dostawę pojemników z tworzywa, typu dzwon przeznaczonych do odpadów segregowanych (szkło), dwukomorowe, pojemność 2,5 m3. Pierwsza komora w kolorze zielonym z opisem szkło kolorowe, druga komora w kolorze białym z opisem szkło bezbarwne w ilości 30 sztuk. Zad. V. - pojemnik PA-1100, obejmuje: zakup i dostawę pojemników PA-1100 w ilości 350 szt. Zad. VI. - pojemnik PA-1100 (odpady ulegające biodegradacji), obejmuje: zakup i dostawę plastikowych pojemników PA-1100 w ilości 110 szt. Zad. VII. - kontener KP-10/SPW, obejmuje: zakup i dostawę kontenerów typu KP-10/SPW -10 w ilości 20 sztuk. Zad. VIII. - kontener do trawy, obejmuje: zakup i dostawę kontenerów do liści i trawy w ilości 10 sztuk. Zad. IX. - kontener trójdzielny (do selektywnej zbiórki odpadów), obejmuje: zakup i dostawę kontenerów w ilości - 15 szt. Zad. X - kontenerów do gruzu, obejmuje: zakup i dostawę kontenerów do gruzu w ilości 10 sztuk.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7, ustawy Prawo zamówień publicznych, do wysokości 20 % zamówienia podstawowego, dla każdego zadania odrębnie

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zad. I - zamawiający nie wymaga szczególnych warunków w tym zakresie - dla tego zadania. Zad. II - zamawiający nie wymaga szczególnych warunków w tym zakresie - dla tego zadania. Zad. III - warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do oferty wykaz potwierdzający, że zrealizował 2 dostawy pojemników o wartości minimum 40.000,00 zł netto każda, plus 2 referencje - załącznik nr 4 do siwz. Zad. IV - warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do oferty wykaz potwierdzający, że zrealizował 2 dostawy pojemników o wartości minimum 20.000,00 zł netto każda, plus 2 referencje - załącznik nr 4 do siwz. Zad. V - warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do oferty wykaz potwierdzający, że zrealizował 2 dostawy pojemników o wartości minimum 100.000,00 zł netto każda, plus 2 referencje - załącznik nr 4 do siwz. Zad. VI - warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do oferty wykaz potwierdzający, że zrealizował 2 dostawy pojemników o wartości minimum 30.000,00 zł netto każda, plus 2 referencje - załącznik nr 4 do siwz. Zad. VII - warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do oferty wykaz potwierdzający, że zrealizował 2 dostawy pojemników o wartości minimum 60.000,00 zł netto każda, plus 2 referencje - załącznik nr 4 do siwz. Zad. VIII - warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do oferty wykaz potwierdzający, że zrealizował 2 dostawy pojemników o wartości minimum 20.000,00 zł netto każda, plus 2 referencje - załącznik nr 4 do siwz. Zad. IX - warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do oferty wykaz potwierdzający, że zrealizował 2 dostawy kontenerów o wartości minimum 40.000,00 zł netto każda, plus 2 referencje - załącznik nr 4 do siwz. Zad. X - warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do oferty wykaz potwierdzający, że zrealizował 2 dostawy kontenerów o wartości minimum 20.000,00 zł netto każda, plus 2 referencje - załącznik nr 4 do siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz ofertowy zał. nr 1 do siwz, b) opis techniczny oferowanych pojemników/kontenerów zgodnie z wymaganiami zamawiającego dla każdego zadania, c) zaświadczenia, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom (deklarację zgodności producenta - atesty, świadectwa). Wykonawca może złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez Wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z siwz i ustawą Prawo zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do kon. krystyna Glonek, tel/faks 52 35 64 304.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2013 godzina 09:50, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, sekretariat 1 piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. I. - pojemnik 120 l (odpady segregowane).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: zakup i dostawę pojemników o pojemności 120 litrów przeznaczonych do odpadów segregowanych: w kolorze żółtym (plastik) - w ilości 60 sztuk w kolorze niebieskim (papier) - w ilości 60 sztuk w kolorze zielonym (szkło) - w ilości 60 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. II. - pojemnik 240 l (odpady ulegające biodegradacji).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: zakup i dostawę pojemników o pojemności 240 litrów przeznaczonych do odpadów ulegających biodegradacji w kolorze brązowym w ilości 40 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. III. - pojemnik 2,5 m3 (odpady segregowane).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: zakup i dostawę pojemników z tworzywa, typu dzwon przeznaczonych do odpadów segregowanych, pojemność 2,5 m3: w kolorze żółtym (plastik) - w ilości 30 sztuk w kolorze niebieskim (papier) - w ilości 30 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. IV. - pojemnik 2,5 m3 (odpady segregowane).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: zakup i dostawę pojemników z tworzywa, typu dzwon przeznaczonych do odpadów segregowanych (szkło), dwukomorowe, pojemność 2,5 m3. Pierwsza komora w kolorze zielonym z opisem szkło kolorowe, druga komora w kolorze białym z opisem szkło bezbarwne w ilości 30 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad. V. - pojemnik PA-1100.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: zakup i dostawę pojemników PA-1100 w ilości 350 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zad. VI. - pojemnik PA-1100 (odpady ulegające biodegradacji).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: zakup i dostawę plastikowych pojemników PA-1100 w ilości 110 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zad. VII. - kontener KP-10/SPW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: zakup i dostawę kontenerów typu KP-10/SPW -10 w ilości 20 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zad. VIII. - kontener do trawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: zakup i dostawę kontenerów do liści i trawy w ilości 10 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zad. IX. - kontener trójdzielny (do selektywnej zbiórki odpadów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: zakup i dostawę kontenerów w ilości - 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zad. X - kontenerów do gruzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: zakup i dostawę kontenerów do gruzu w ilości 10 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.