eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierzdostawa środków czystości i higieny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Zgierz: dostawa środków czystości i higieny
Numer ogłoszenia: 207380 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków czystości i higieny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa środków czystości i higieny.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 33.74.10.00-6, 39.81.20.00-7, 33.65.11.00-9, 39.83.00.00-9, 33.71.19.00-6, 24.45.50.00-8, 19.64.00.00-4, 18.42.40.00-7, 39.51.42.00-0, 39.22.43.00-1, 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    karty charakterystyki, oświadczenie o zgłoszeniu kosmetyku do Krajowego Rejestru Informowania o Kosmetykach, atest PZH (lub równoważny) do kontaktu z żywnością

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu, ul. Konstantynowska 85 bud. 1 pok. 102.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2014 godzina 10:00, miejsce: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu, ul. Konstantynowska 85 bud. 2 pok. 114-115 (kancelaria jawna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: sposób porozumiewania się faks nr 42 750-21-01.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: środki higieny (Sł. Mundurowa),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Mydło toaletowe - 5500 szt. 2) Krem ochronny do rąk - 4000 szt. 3) Pasta do obuwia - 3500 szt. 4) Środek antymolowy - 1000 szt. 5) Środek do mycia rąk (pasta BHP) - 3300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 33.74.10.00-6, 33.65.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: drobny sprzęt gospodarczy oraz środki związane z utrzymaniem czystości w obiektach (Infrastruktura),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Papier toaletowy (3 warstwy)- 4000 rolek, 2) Papier toaletowy (2 warstwy) - 3000 rolek, 3) Pasta do czyszczenia - 10 szt. 4) Mydło w płynie (w op. 5l) - 95 szt. 5) Odświeżacz powietrza w aerozolu - 180 szt. 6) Koncentrat czyszcząco - odtłuszczający - 110 l, 7) Żel do WC - 375 szt. 8) Proszek do prania (op. 300- 400 g) - 100 szt. 9) Proszek do szorowania - 220 szt. 10) Płyn do mycia i konserwacji paneli - 50 szt. 11) Worki na odpady poj. 35 l - 100 op. 12) Worki na odpady poj. 120 l - 60 op. 13) Ścierka bawełniana do podłóg - 450 szt. 14) Ścierka do kurzu - 800 szt. 15) Worki na odpady poj. 60 l - 280 op. 16) Rękawice gumowe - 100 par, 17) Ścierka do szyb - 300 op. 18) Wkład odświeżająco - myjący (tabletka lub krążek) - 200 szt. 19) Kostka do WC (koszyk + zapas) - 1150 szt. 20) Worek do odkurzacza Kercher T 15/1 - 30 szt. 21) Granulat do udrażniania rur - 110 szt. 22) Żel do udrażniania rur - 20 szt. 23) Płyn do mycia szyb z rozpylaczem - 200 szt. 24) Płyn do mycia szyb na bazie spirytusu - 160 szt. 25) Mleczko do czyszczenia - 300 szt. 26) Preparat polimerowy do nabłyszczania podłóg - 60l. 27) Płyn niskopieniący o właściwościach antypoślizgowych do mycia podłóg - 130 szt. 28) Płyn uniwersalny do mycia- 420 szt. 29) Ręczniki papierowe na rolce - szt. 500 szt. 30) Środek do czyszczenia mebli w sprayu - 150 szt. 31) Końcówka do mopa sznurkowego - 350 szt. 32) Klozetówka w pojemniku stojącym - 20 szt. 33) Szufelka ze zmiotką - 210 kpl. 34) Mop komplet (wiadro z wyciskaczem + mop z trzonkiem) - 10 kpl. 35) Zamiatacz domowy (szczotka) 170 szt. 36) Zasłona łazienkowa 40 szt. 37) Zmiotka - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 24.45.50.00-8, 19.64.00.00-4, 18.42.40.00-7, 39.51.42.00-0, 39.22.43.00-1, 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: środki do higienizacji obiektów bloku żywnościowego (Sł. Żywnościowa),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Środek do dezynfekcji powierzchni roboczych (posadzek) - 600 l, 2) Płyn do odkamieniania - 400 l, 3) Środek do usuwania przypaleń - 240 l, 4) Środek do czyszczenia stali nierdzewnej - 200 l, 5) Nabłyszczacz do zmywarek - 300 l, 6) Płyn do maszynowego mycia naczyń (op. do 25l) - 1200 l, 7) Płyn do mycia i dezynfekcji zaplecza kuchennego - 600 l, 8) Środek do czyszczenia urządzeń chłodniczych - 100 l, 9) Mleczko do czyszczenia - 200l, 10) Płyn do mycia naczyń (op. 0,5 l) - 300 l, 11) Płyn do mycia naczyń (op. 5 l) - 3000 l, 12) Sól do zmiękczania wody - 200 kg, 13) Fartuch jednorazowy z włókniny - 500 szt. 14) Fartuch jednorazowy foliowy - (op. 25 szt.) - 30 op. 15) Druciak kuchenny nierdzewny spiralny - 1000 szt. 16) Zmywak - gąbka do naczyń - 100 op. 17) Ścierki z mikrowłókna - 300 szt. 18) Mop płaski - wkład - 100 szt. 19) Torebki HDPE op. 1000 szt. - 200 op. 20) Reklamówki HDPE (tzw. zrywki) op. 200 szt. - 400 op. 21) Worki na śmieci 60 l - 400 rolek, 22) Torba krzyżowa papierowa poj. 1 kg - 60 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: środki czystości dla sekcji medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Mydło w płynie - 3 szt. 2) Mydło w płynie ze środkiem antybakteryjnym - 10 szt. 3) Worki na odpady medyczne 35 l - 25 op. 4) Worki na odpady medyczne 60l - 30 op. 5) Ręczniki papierowe kuchenne (op. 2 rolki) - 200 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.