Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-08
Warszawa: Wykonanie robót budowlanych polegających na zasypaniu wykopów po prowadzonych pracach archeologicznych oraz prac konserwatorskich polegających na zabezpieczeniu reliktów wpisanych do rejestru zabytków - w ramach zadania inwestycyjnego pn. Odbudowa budynków tworzących zachodnią zabudowę Placu Piłsudskiego w tym: etap I - budynek dawnego Sztabu Generalnego Wojska Polskiego wraz z reliktami Pałacu Andrzeja Morsztyna i Pałacu Saskiego.
Numer ogłoszenia: 207387 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta , ul. Senatorska 29/31, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3124400, fax. 022 3124490.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na zasypaniu wykopów po prowadzonych pracach archeologicznych oraz prac konserwatorskich polegających na zabezpieczeniu reliktów wpisanych do rejestru zabytków - w ramach zadania inwestycyjnego pn. Odbudowa budynków tworzących zachodnią zabudowę Placu Piłsudskiego w tym: etap I - budynek dawnego Sztabu Generalnego Wojska Polskiego wraz z reliktami Pałacu Andrzeja Morsztyna i Pałacu Saskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres określają nw. dokumenty: 1) Decyzja Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr 626/2007 z dnia 17.05.2007 r. w sprawie wpisania zabytku do rejestru zabytków; 2) Decyzja Stołecznego Konserwatora Zabytków nr 1145/N/08 z dnia 11.08.2008 r. wraz z Programem prac zabezpieczających dla terenu odsłoniętych reliktów Pałacu Morsztynowskiego wpisanych do rejestru zabytków; 3) Decyzja Stołecznego Konserwatora Zabytków Nr 1146/N/08 z dnia 11.08.2008 r. wraz z Programem prac zabezpieczających dla terenu odsłoniętych reliktów Saskiego oraz Kamienic; 4) Decyzja Stołecznego Konserwatora Zabytków Nr 1249/N/08 z dnia 03.09.2008 r. wraz z Programem prac zabezpieczających dla terenu odsłoniętych reliktów Pałacu Morsztynowskiego wpisanych do rejestru zabytków; 5) Ekspertyza mykologiczno - konstrukcyjna wykonana w lipcu 2008 r. przez Laboratorium Technologiczno - Konserwatorskie Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej; 6) Mapa w skali 1:1500 - baza 50304 - ewidencja działek; 7) Mapa - załącznik graficzny dotyczący zakresu robót budowlanych; 8) Przedmiar robót; 9) Specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót. Teren przewidziany do wykonania przedmiotu zamówienia obejmuje działki o Nr ewid. 24/18, 24/9, 24/8, 30/5, 30/1, 24/19, 30/12, 24/7, 30/4 o powierzchni około 13.870 m2, w tym 9.700 m2 do zasypania i plantowania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 92.52.00.00 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych Kod CPV wg słownika 2008: 92.52.00.00 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki: 1) Określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek muszą spełnić łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek muszą spełnić łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 3) Dysponuje osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, legitymującą się posiadaniem uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i legitymującą się posiadaniem aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do tej Izby, która wykaże się odbyciem co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych*. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek, musi spełnić, co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 4) Wykażą się wykonaniem** w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na: - wykonaniu prac ziemnych w obiektach znajdujących się na terenie wpisanym do rejestru zabytków i wartości zamówienia co najmniej 500.000 zł brutto (słownie pięćset tysięcy złotych)*** lub na - wykonaniu prac ziemnych przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków i wartości zamówienia co najmniej 500.000 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych)***. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek, musi spełnić, co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. * Przez zabytek nieruchomy Zamawiający rozumie, zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.) - nieruchomość, jej część lub zespół nieruchomości, będące dziełem człowieka lub związane z jego działalnością i stanowiące świadectwo minionej epoki bądź zdarzenia, których zachowanie leży w interesie społecznym ze względu na posiadaną wartość historyczną, artystyczną lub naukową. **Za wykonane zamówienia Zamawiający rozumie takie, których przedmiot umowy został odebrany przez Zamawiającego jako należycie wykonany. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą wyszczególnione w ofercie. ***W przypadku gdy rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień 08.09.2008 r..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu złożenia oferty oraz na potwierdzenie spełnienia ww. warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty*: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.* Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujący wspólnie. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ - zawierający informacje potwierdzające warunki (sekcja III.2) pkt 3 ogłoszenia. 4) Uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego - zawierające informacje potwierdzające warunki (sekcja III.2) pkt 3 ogłoszenia. 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ - zawierający informacje potwierdzające warunki (sekcja III.2) pkt 4 ogłoszenia. 6) Dokumenty, np. referencje, potwierdzające, że zamówienia - wymienione w Wykazie wykonanych robót budowlanych - zostały wykonane przez Wykonawcę oraz, że zostały wykonane należycie. *UWAGA! Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się odpowiednio przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). Poza oświadczeniami lub dokumentami na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.2) ogłoszenia, Wykonawca składając ofertę musi dodatkowo załączyć: 1) Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szrm.pl katalog: przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Rozbudowy Miasta, Warszawa (kod: 00-099), ul. Senatorska 29/31 w Zespole ds. Zamówień Publicznych (I piętro, pok. 22)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 11:30, miejsce: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, Warszawa (kod: 00-099), ul. Senatorska 29/31 w Zespole ds. Zamówień Publicznych (I piętro, pok. 22)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.