Ogłoszenie z dnia 2010-07-13
Zabrze: Projekt, transport i zabudowa stoiska targowego w związku z udziałem Gminy Zabrze w targach inwestycyjnych oraz organizacja pobytu przedstawicieli gminy podczas targów.
Numer ogłoszenia: 207408 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, faks (032) 3733427, 2710818.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt, transport i zabudowa stoiska targowego w związku z udziałem Gminy Zabrze w targach inwestycyjnych oraz organizacja pobytu przedstawicieli gminy podczas targów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Projekt, transport i zabudowa stoiska targowego w związku z udziałem Gminy Zabrze w targach inwestycyjnych oraz organizacja pobytu przedstawicieli gminy podczas targów realizowanych w ramach projektu pn. Zabrze - Kopalnia Możliwości. Promocja Terenów Inwestycyjnych Miasta dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Priorytetu I Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość, Działanie 1.1 Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, poddziałanie 1.1.2. Promocja inwestycyjna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Zakres zamówienia obejmuje: Organizację wyjazdu przedstawicieli Gminy na targi: - EXPO REAL - Międzynarodowe Targi Nieruchomości Inwestycyjnych, Monachium, Niemcy w dniach 04-06.10.2010 r., - The International Property Market MIPIM Cannes Francja w dniach 08-11.03.2011 r. wraz z przygotowaniem stoiska wystawienniczego oraz pomocą przy organizacji spotkań z potencjalnymi inwestorami. Przedsięwzięcie obejmuje następujące zadania: Zad A. EXPO REAL - Międzynarodowe Targi Nieruchomości Inwestycyjnych, Monachium, Niemcy, 04-06.10.2010 r.: 1. Obsługa logistyczna w zakresie: - Transport lotniczy w obie strony - zakwaterowanie 2. Wykonanie projektu oraz zabudowa stoiska wystawienniczo - promocyjnego o powierzchni 20 m2. Montaż i demontaż elementów stoiska oraz obsługa techniczna i logistyczna w trakcie trwania targów. 3. Obsługa spotkań z potencjalnymi inwestorami. Zad B. The International Property Market MIPIM Cannes, Francja, 08-11.03.2011 r. 1. Rejestracja Gminy Zabrze jako uczestnika targów wraz z wynajmem powierzchni wystawienniczej oraz zabezpieczenie niezbędnych mediów oraz innych formalności związanych z uczestnictwem Gminy w w/w targach. 2. Obsługa logistyczna w zakresie: - Transport lotniczy w obie strony - zakwaterowanie 3. Wykonanie projektu oraz zabudowa stoiska wystawienniczo - promocyjnego o powierzchni 20 m2. Montaż i demontaż elementów stoiska oraz obsługa techniczna i logistyczna w trakcie trwania targów. 4. Obsługa spotkań z potencjalnymi inwestorami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 60.40.00.00 - Usługi transportu lotniczego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia A) wykaz nie mniej niż 3 [trzech] wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, o łącznej wartości minimum netto 195 000,00 PLN w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. organizacji uczestnictwa w zagranicznych imprezach targowych wraz z zabudową stoiska wystawienniczego z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty , potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca przedstawi dokumenty: B) wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami montażowymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: 1) tłumacze - 3 osoby język angielski, francuski, niemiecki wykształcenie: wyższe filologiczne doświadczenie: minimum 2 lata od daty uzyskania uprawnień w ww. zakresie Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. . Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedstawi dokumenty: A) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 25 000,00 zł Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, 2. W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 2.1 Poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiana technologii, poprawa musi zostać stwierdzona przez Zamawiającego, 2.2 Zmiany w kolejności i terminach wykonania robót, na skutek zdarzeń losowych, opóźnień w dostawie materiałów, urządzeń lub innych okoliczności, 2.3 Zmiany podwykonawców na skutek zdarzeń losowych lub wypowiedzenia umowy przez wykonawcę, 2.4 Zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych, 2.5 Terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia uzasadnionych okoliczności, których podstawą będą obiektywne przesłanki zaakceptowane przez Zamawiającego, 2.6 Zmiany wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na usługę, 2.7 Zmiana stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia oraz nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia, 2.8 Zmiana osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania ze strony Wykonawcy i Zamawiającego, która może nastąpić tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego, 2.9 Zmiany osób (w tym rozszerzenie personelu kluczowego), które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu umowy z zachowaniem wymagań, jakie osoby te powinny spełniać określonych w SIWZ, 3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 4. Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień umowy, jeżeli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie w wykonaniu niniejszej umowy czy obniżenie jakości wykonania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Strategi i Rozwoju Miasta, ul Wolności 286, 41-800 Zabrze, tel. 32 37 33 365, fax 32 37 33 365.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Wolności 286, 41 -800 Zabrze, pok. 305..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zabrze - Kopalnia Możliwości. Promocja Terenów Inwestycyjnych Miasta ze środków Unii Europejskiej, w ramach Priorytetu I Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość, Działanie 1.1 Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, poddziałanie 1.1.2. Promocja inwestycyjna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA BADAŃ GENETYCZNYCH
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- "CYFRYZACJA NAJSTARSZEGO KINA NA GÓRNYM ŚLĄSKU - KINA ROMA" Realizacja w ramach Programu Operacyjnego IV - Rozwój kin, Priorytet II - Cyfryzacja kin Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
- Dostawa urządzenia laboratoryjnego - termocykler
- "Serwisowanie oraz usuwanie awarii układów kolejek szynowych podwieszanych służących do przewozu ludzi w obiektach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu"
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zamówienie dot. kompleksowej usługi przeprowadzenia dwóch 2-dniowych szkoleń pod nazwą "Nowa ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - rola i zadania publicznych służb zatrudnienia....."
- Usługi w zakresie kompleksowej organizacji stoiska narodowego, misji przyjazdowych, raportów branżowych oraz kampanii info-promo w ramach Sektorowego Programu Promocji dla branży motoryzacyjnej
- Kompleksowa realizacja zadania pn. "Organizacja Lubuskiego Festiwalu Innowacji 2025".
- Usługa szkolenia dla pracowników zatrudnionych w COP pt. "Konstruktywna komunikacja i budowanie porozumienia w miejscu pracy" obejmująca zapew. sali konferencyjnej, wyżywienia, noclegu oraz transportu
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Organizacja wycieczki dla pracowników Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.