eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanica-Zdrój › zakup i dostawy środków czystości i wyrobów foliowych dla potrzeb SCM Polanica Zdrój



Ogłoszenie z dnia 2007-10-29

Polanica-Zdrój: zakup i dostawy środków czystości i wyrobów foliowych dla potrzeb SCM Polanica Zdrój
Numer ogłoszenia: 207434 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczne Centrum Medyczne, ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8621101, 8621121, fax 074 8621102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawy środków czystości i wyrobów foliowych dla potrzeb SCM Polanica Zdrój.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości i wyrobów foliowych dla potrzeb SCM Polanica Zdrój. Wielkość zamówienia poniżej 137 tyś. euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: w prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium; pakiet 1 - 500,00 zł pakiet 2 - 1 680,00 zł pakiet 3 - 100,00 zł pakiet 4 - nie wymagane pakiet 5 - 250,00 zł pakiet 6 - nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, Działają na podstawie art. 23, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych, Złożą do prowadzonego postępowania ważną ofertę, spełniającą wymogi zawarte w SIWZ oraz ustawie Prawo zamówień publicznych, podpisaną przez osobę do tego uprawnioną (co wynika KRS, wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub z innego dokumentu dołączonego do oferty), nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy złożona przez Wykonawcę oferta zawiera wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VII SIWZ (wynikające z art. 22, 24 i 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane) oraz czy została podpisana przez osobę do tego uprawnioną. UWAGA: Oferta podpisana przez osobę nie uprawnioną nie będzie rozpatrywana w prowadzonym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda aby Wykonawcy przystępujący do postępowania złożyli następujące oświadczenia: Oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem wprowadzonych zmian i nowelizacji, załącznik nr 3. Oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem wprowadzonych zmian i nowelizacji, załącznik nr 4. Oświadczenie w trybie art. 36, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem wprowadzonych zmian i nowelizacji, załącznik nr 5. Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem wprowadzonych zmian i nowelizacji, załącznik nr 6. Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający na podstawie art. 26, ust. 1 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych) żąda złożenia dokumentów zgodnych z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów (art. 25, ust. 2) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r., żąda przedłożenia w składanej ofercie następujących dokumentów: Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający żąda dostarczenia w złożonej ofercie minimum 3 dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw. Poza wymienionymi wyżej oferta musi zawierać następujące dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu w opłacaniu podatków Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne. Uzupełniony druk ofertowy Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy. Uzupełniony i zaakceptowany wzór umowy. Potwierdzenie wpłaty wadium. Pisemną informację producenta potwierdzającą spełnianie wymogów siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczne Centrum Medyczne, ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica Zdrój w siedzibie Zamawiającego, pok. 2/AZ/42, lub drogą pocztową na pisemny wniosek Wykonawcy ze strony www.scm.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 11:00, miejsce: kancelaria SCM Polanica Zdrój.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 05.12.2007.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: worki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: worki, różnego koloru i pojemności poniżej 14 tyś euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: środki do mycia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki do mycia powyżej 14 tyś euro a poniżej 137 tyś euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: mopy, ścierki, gąbki, rękawice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa mopów, ścierek, gąbek i rękawic do sprzątania poniżej 14 tyś euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kubki i łyżeczki jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kubki i łyżeczki jednorazowe poniżej 14 tyś euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ręczniki papierowe, papier toaletowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ręczniki papierowe, papier toaletowy poniżej 14 tyś euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: szczotki i szczoteczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczotki do WC i szczoteczki do mycia rąk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.