Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-29
Warszawa: Dostawa materiałów zespalających dla Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Szpitala Bielańskiego ZP-120/2007
Numer ogłoszenia: 207448 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5690247, fax 022 8341820.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów zespalających dla Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Szpitala Bielańskiego ZP-120/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę gwoździ śródszpikowych, śródszpikowych ażurowych, Endera, Rusha, grotów Steinmanna, wkrętów do kości drobnych, do kości gąbczastych, korowych, łódeczkowatych, kaniulowanych, wierteł, rozwiertaków, płytek Zespol standard i do kości przedramienia z wkrętami i wiertłami, płytek piszczelowych, rekonstrukcyjnych wygiętych do miednicy, płytek rynnowych (1/3 rurki), drutów Kirschnera, itp. ortopedycznych materiałów zespalających oraz kompresyjnych płytek szyjnych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie o spełnieniu warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków: a) określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3a do SIWZ. b) określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3b do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Inne wymagane dokumenty: 1. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania ( zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi z opisem których części zamówienia dotyczą, 2. zgłoszenie/wpis do rejestru (nie dotyczy wyrobów medycznych klasy I i IIa, których wytwórca ma siedzibę poza Polską i które już zostały wprowadzone do obrotu w krajach członkowskich UE lub EFTA), 3. materiały producenta (np. foldery, opisy techniczne, wyciągi z katalogów), pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów oferowanych wyrobów medycznych( z zaznaczeniem którego pakietu dotyczą). Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków Ocena na podstawie analizy dokumentów przez sprawdzenie kompletności, zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów w trybie: spełnia/nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Bielański w Warszawie, ul.Cegłowska 80, pok.138, paw.H..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Szpital Bielański w Warszawie, ul. Cegłowska 80, pok. 138, paw.H.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gwoździe śródszpikowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwoździe śródszpikowe blokowane do kości udowej, proste, rekonstrukcyjne, do kości ramiennej i piszczelowej, gwoździe Gamma do kości udowej z przedłużonym trzpieniem, gwoździe śródszpikowe odpiętowe, Rusha i Endera, groty Steinmanna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gwoździe śródszpikowe ażurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwoździe ażurowe do leczenia kości długich, do zespalania kości udowej i piszczelowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Płytki, wkręty, wiertła.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki Zespol standard, wkrety do kości gąbczastej i korowej, wiertła. (zamawiający dopuszcza oferty równoważne).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Płytki rekonstrukcyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki piszczelowe, rekonstrukcyjne do miednicy, płytki wąskie, rynnowe, nakrętki, podkładki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wkręty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręty do kości drobnych, gniazdo krzyżowe, samogwintujące, do kości gąbczastej i korowej z gniazdem krzyżowym, wiertła kaniulowane, rozwiertaki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Druty Kirschnera.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druty Kirschnera w różnych rozmiarach, drut kostny w krążkach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Śruby kolanowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Śruba kolanowa z nakrętkami i podkładkami, gwintowane do połowy śruby.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kompresyjne płytki szyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresyjne płytki szyjne L 30-110 mm w ilości 25 sztuk oraz wkręty do kości drobnych L 14, 16, 18 w ilości 100 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.