To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-10-29
Mielec: Usługa szkolenia komputerowego
Numer ogłoszenia: 207471 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 174611 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, fax 017 7880069.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa wymieniona w art.5 ust 1. punkt 8. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) dla osób bezrobotnych powyżej 25-go roku życia, pozostających w ewidencji bezrobotnych do 24 miesięcy od dnia ostatniej rejestracji, z wyłączeniem bezrobotnych absolwentów. 2.Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne skierowane przez PUP w Mielcu, które nie posiadają przeciwwskazań lekarskich do wykonywania pracy na stanowisku związanym z przedmiotem zamówienia. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez PUP na badania lekarskie, PUP pokryje koszty tych badań. 3.Każdy uczestnik szkolenia ma mieć zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe wraz z odpowiednim oprogramowaniem pozwalającym w pełni zrealizować program szkolenia. 4.Zajęcia powinny odbywać się w następujące po sobie dni (bez sobót, niedziel i dni wolnych od pracy), po 5- 6 godzin dziennie, kończyć nie później niż o 18:00. 5.Szkolenie powinno kończyć się egzaminem (wliczonym w liczbę godzin szkolenia). 6.Po pozytywnym zaliczeniu szkolenia uczestnicy otrzymają: zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. 7.Wymagany termin realizacji: zakończenie do 30 listopada 2007r. 8.Wykonawca zapewnia dla wszystkich uczestników szkolenia: materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), bazę sprzętową zapewniającą płynną realizację szkolenia, zaplecze dydaktyczne i kadrę prowadzącą szkolenie posiadającą wymagane kwalifikacje, drobny poczęstunek, napoje zimne i gorące. 9.Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia: wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia, miejsc, w których odbywać się będą zajęcia dla uczestników szkolenia, materiałów dydaktycznych, dyplomów, zaświadczeń lub certyfikatów logo EFS, logo Unii Europejskiej i informacją o współfinansowaniu z EFS zgodnie z Wytycznymi (Jak promować projekty współfinansowane z EFS w ramach SPO RZL)dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/Promocja+EFS 10.W przypadku, gdy szkolenie kończy się wydaniem świadectwa na formularzu wg obowiązującego wzoru / np. Ministerstwa Edukacji Narodowej/ itp. Wykonawca wyda dodatkowy dyplom spełniający wymogi informacyjne. 11.Każdy z uczestników szkolenia zostanie ubezpieczony przez Wykonawcę od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. 12.W przypadku lokalizacji szkolenia poza terenem miasta Mielca, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia dowóz na- i z- miejsca szkolenia, przy czym łączny czas dojazdu nie może przekraczać 3 godzin. 13.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych. 14.Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2013 roku oraz poinformowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego szkolenia, a w przypadku zmiany miejsca archiwizacji ww. dokumentów, do zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części, z których każda część stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Zamawiający będzie udzielał zamówienia w częściach. Część 1: Podstawy obsługi komputera. Przewidywana liczba uczestników -20 osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Liczba godzin szkolenia - 100 godzin lekcyjnych. Program szkolenia powinien obejmować: 1.Podstawy technik informacyjnych: Regulamin i przepisy bezpieczeństwa pracy z komputerem, Zestaw komputerowy: elementy zestawu komputerowego, urządzenia wewnętrzne i zewnętrzne, Przegląd oprogramowania: typy oprogramowania, systemy operacyjne, oprogramowanie użytkowe, Sieci komputerowe: podstawowe informacje, praca z dokumentami udostępnionymi w sieci, Wybrane zagadnienia prawa autorskiego, Bezpieczeństwo danych oraz archiwizacja danych. 2.Użytkowanie komputerów: Środowisko pracy w systemie Windows, Zarządzanie plikami i folderami, Wirusy komputerowe, Drukowanie dokumentów. 3.Przetwarzanie tekstu: Edytor tekstu- podstawowe ustawienie programu, Podstawowe operacje edycyjne, Wstawianie obiektów do dokumentu, Formatowanie dokumentu. 4.Arkusze kalkulacyjne: podstawowe operacje edycyjne, wprowadzanie danych, edycja danych, kolumny i wiersze, kopiowanie, wklejanie, szukanie, sortowanie danych, Arkusze i skoroszyty, Formuły i funkcje, Formatowanie komórek, Wykresy i diagramy, Formatowanie arkusza. 5.Usługi w sieciach informatycznych: Internet: nawigacja między stronami WWW, wyszukiwanie informacji, Poczta elektroniczna: zakładanie konta pocztowego, konfiguracja klienta poczty e-mail, odbieranie i wysyłanie listów elektronicznych, zarządzanie skrzynką pocztową. Część 2: Profesjonalna obsługa komputera. Przewidywana liczba uczestników -20 osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim. Liczba godzin szkolenia - 100 godzin lekcyjnych. Program szkolenia powinien obejmować: 1.Podstawy technik informatycznych: Wprowadzenie (sprzęt, oprogramowanie, technologia informacyjna, typy komputerów, wydajność komputera), Sprzęt komputerowy - budowa komputera (procesor, pamięć wewnętrzna, urządzenia wejścia/wyjścia, pamięci masowe), Oprogramowanie (typy oprogramowania, systemy operacyjne, oprogramowanie użytkowe, interfejs graficzny, budowa i rozwój systemów komputerowych), Sieci komputerowe (sieci LAN i WAN, Intranet, Extranet, Internet, dostęp do Internetu), Bezpieczeństwo, zdrowie i środowisko pracy (ergonomia pracy na stanowisku komputerowym, ochrona zdrowia, ochrona środowiska naturalnego poprzez recykling zużytych materiałów eksploatacyjnych), Bezpieczeństwo danych (zagadnienia bezpieczeństwa danych, zagrożenia - wirusy i robaki komputerowe), Wybrane zagadnienia prawne (prawo autorskie, polskie regulacje prawne dotyczące ochrony danych osobowych) 2.Użytkowanie komputerów: Środowisko pracy (uruchomianie komputera i zamykanie systemu, podstawy pracy z graficznym interfejsem użytkownika), Zarządzanie plikami - podstawowe definicje, Personalizacja systemu (tworzenie skrótów na pulpicie, dodawanie własnych opcji do menu Start, ustalanie wyglądu pulpitu), Programy antywirusowe (obsługa programu antywirusowego, kwarantanna, usuwanie wirusów), Drukowanie (ustawianie parametrów wydruku, obsługa drukarek) 3. Przetwarzanie tekstów: Praca z edytorem tekstów, Edycja tekstu, Formatowanie tekstu, Formatowanie całego dokumentu (rozmiar i orientacja strony, marginesy, nagłówki i stopki, przypisy), Wstawianie obiektów, Korespondencja seryjna (tworzenie dokumentu oraz źródła danych, wstawianie pół do dokumentu, scalanie i drukowanie dokumentów). 4.Arkusze kalkulacyjne: Praca z aplikacją (pojęcia: wiersz, kolumna, komórka, arkusz; poruszanie się po arkuszu i skoroszytach, ustawienia programu), Praca z danymi w komórkach (wprowadzanie danych, zaznaczanie komórek, edycja danych, powielanie danych, szukanie i zamiana), Praca z arkuszami (nazywanie arkuszy, wstawianie nowych arkuszy, zabezpieczanie arkuszy), Formuły i funkcje, Formatowanie danych (formatowanie liczb i dat, formatowanie komórek), Wykresy i diagramy (tworzenie wykresów, modyfikacja danych, formatowanie wykresu), Formatowanie arkusza (ustawienia arkusza, przygotowanie do wydruku). 5.Bazy danych: Podstawowe informacje o relacyjnych bazach danych. 6.Grafika menedżerska i prezentacyjna: Praca z aplikacją (podstawowy tworzenia prezentacji, dobór kolorystyki oraz czcionek, określanie liczby i układu slajdów do treści wystąpienia, ustawienia programu), Tworzenie prezentacji (widok prezentacji, slajdy, szablony projektu, wzorzec slajdu), Teksty i ilustracje (formatowanie tekstu, wstawianie obrazków, tekstu ozdobnego, symboli, wzorów matematycznych), Osadzanie obiektów w prezentacji (tworzenie wykresów, wykorzystanie schematów organizacyjnych, budowanie obiektów graficznych z autokształtów, wstawianie muzyki i filmów), Animacje (animacje wbudowane, przejścia slajdów, dodawanie efektów dźwiękowych), Przygotowanie pokazu slajdów (przygotowanie prezentacji, zapis notatek, opcje i ustawienia wydruku prezentacji, zapis i uruchamianie prezentacji). 7. Usługi w sieciach informatycznych: Internet (podstawowe pojęcia, usługi w sieci, bezpieczeństwo, praca z przeglądarką, ustawienia programu), Nawigacja miedzy stronami WWW, Wyszukiwanie informacji (wykorzystanie katalogów stron internetowych, użycie wyszukiwarek, zapis stron, wydruk informacji), Biznes elektroniczny (dokonywanie zakupów w sklepach internetowych, obsługa kont w bankach elektronicznych, zasady bezpieczeństwa), Poczta elektroniczna, Korespondencja elektroniczna (odbiór i odczytywanie poczty, odpowiadanie na listy, przygotowanie listów i ich wysyłanie), Zarządzanie skrzynką pocztową (listy odebrane, wysłane, skasowane, przygotowywane; książka adresowa, tworzenie podfolderów na listy odebrane, wydruk listów). Część 3: Grafika komputerowa i tworzenie stron www. Przewidywana liczba uczestników -10 osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim. Liczba godzin szkolenia - 80 godzin lekcyjnych. Program szkolenia powinien obejmować zagadnienia: 1. HTML, 2. Wprowadzenie, struktura dokumentu, 3. Formatowanie tekstu, 4. Tabele, grafiki, hyperlinki, znaki specjalne, schemat blokowy, poprawność kodu, 5. CSS, 6. Wprowadzenie, załączanie zewnętrznych arkuszy styli, 7. Struktura dokumentu i dziedziczenie styli, 8. Formatowanie tekstu za pomocą CSS, 9. Rozmieszczenie elementów na stronie, 10. Formatowanie dla różnych mediów, 11. Opis gotowego systemu portalowego, przedstawienie jego wad i zalet, 12. Instalacja systemu na serwerze i wstępna konfiguracja, 13. Programy graficzne w tworzeniu stron internetowych: Środowisko Adobe Photoshop i Adobe ImageReady, Wstęp do zastosowania Adobe Photoshop i Adobe ImageReady w projektowaniu stron internetowych, Środowisko Macromedia Flash, Wstęp do zastosowania programu Macromedia Flash w projektowaniu stron internetowych. Część 4: AUTO-CAD Przewidywana liczba uczestników -10 osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim. Liczba godzin szkolenia - 80 godzin lekcyjnych. Program szkolenia powinien obejmować zagadnienia: 1. Wprowadzenie do środowiska AutoCad. 2. Podstawowe narzędzia ZOOM. 3. Rysowanie obiektów 2D: Podstawowe narzędzia do tworzenie elementów dwuwymiarowych, Podstawowe narzędzie do modyfikacji rysunku. 4. Właściwości obiektów: CECHY - Właściwości obiektów, Uchwyty: koniec linii, środek linii, środek okręgu, kwadranty, Współczynniki skali linii. 5. Warstwy: Menadżer warstw, Przenoszenie obiektów na inne warstwy. 6. Tekst: Tekst jednowierszowy, Tekst wielowierszowy, Edycja tekstu. 7. Rysowanie precyzyjne: Pasek statusowy, Punkty charakterystyczne obiektów - informacje dodatkowe. 8. Wymiarowanie. 9. Bloki: Idea bloków, Rodzaje bloków. 10. Drukowanie. 11. Centrum danych projektowych: Cel stosowania, Uruchamianie, Opis okna graficznego, Wstawianie różnych obiektów z innych rysunków, Posługiwanie się jednostkami, Tworzenie palety narzędzi, Wyszukiwanie. 12. Paleta narzędzi 13. Rodzaje modelowania: Modelowanie Powierzchniowe, Modelowanie bryłowe, Modyfikacja obiektów 3D. 14. Oglądanie rysunku w przestrzeni: Kierunki ortogonalne, Definiowanie własnych kierunków patrzenia, Narzędzia ułatwiające orientację: Kompas, Siatka, Symbol układu współrzędnych, Cieniowanie, Perspektywa, 3D Orbit, Kamera - wprowadzenie w ruch kamery, Płaszczyzny tnące, Degradacja obrazu, Punkty obserwacji. 15. Lokalny układ współrzędnych: Tworzenie nowych Lokalnych Układów Współrzędnych, Menadżer LUW, Powiązanie widoku z układem współrzędnym. 16. Właściwości rzutni. 17. Rendering: Informacje ogólne, Materiał, Światło, Sceny, Tła, Opcje renderingu, Tworzenie zdjęć, Mgła, Krajobraz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.33.10 - Usługi szkolenia komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 94000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Projekt Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu pn. Sukces blisko realizowany w ramach Działania 1.3 Sektorowego Prgramu Operacyjnego Rozwój Zaspbów Ludzkich.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Podstawy obsługi komputera.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mielecka Szkoła Biznesu Policealne Studium Zawodowe dla Dorosłych, 39-300 Mielec, ul. Drzewieckiego 11, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8700,00
- Oferta z najniższą ceną: 8700,00 / oferta z najwyższą ceną: 41140,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Profesjonalna obsługa komputera.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SYSTEMA Sp. z o.o., 33-300 Nowy Sącz, ul. 1 Maja 5, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10232,00
- Oferta z najniższą ceną: 9900,00 / oferta z najwyższą ceną: 41140,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Grafika komputerowa i tworzenie stron www.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MieleckaSzkoła Biznesu Policealne Studium Zawodowe dla Dorosłych, ul. Drzewieckiego 11, 39-300 Mielec, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6950,00
- Oferta z najniższą ceną: 6950,00 / oferta z najwyższą ceną: 18000,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: AUTO - CAD.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROCAD SA ,, 80-122 Gdańsk, ul. Kartuska 215, 80-122 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9600,00
- Oferta z najniższą ceną: 7166,00 / oferta z najwyższą ceną: 14600,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Przygotowywanie i wydawanie w udostępnionej kuchni i stołówce zamawiającego gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 7 im. Ignacego Łukasiewicza w Mielcu
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej PSP w Mielcu
- Dostawa sprzętu i urządzeń multimedialnych dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
- 98.24 Sprzedaż i dostawę systemu zamkniętego do pobierania krwi dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Niemcza realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu oraz usług w ramach projektu grantowego - wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Rogowo w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd".
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Iłowa realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Czorsztyn - szkolenia
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej połączonej ze szkoleniem dla Gminy Krzęcin realizowanej w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu zwiększenia kompetencji i umiejętności cyfrowych dla uczestników projektu "Kwalifikacja? Akcja! - aktywizacja zawodowa z OHP"
więcej: Usługi szkolenia komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.