eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StaninUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego w budżecie Gminy na 2012r. deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-18

Stanin: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego w budżecie Gminy na 2012r. deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
Numer ogłoszenia: 207492 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176880 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Stanin, 62/5, 21-422 Stanin, woj. lubelskie, tel. 025 7961551, faks 025 7981118.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego w budżecie Gminy na 2012r. deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego Gminie Stanin na pokrycie planowanego w budżecie gminy na 2012 rok deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. Kod CPV - 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu - Usługi udzielania kredytu. 1. Kwota udzielonego kredytu - 2 700 000,00 zł (słownie: dwa miliony siedemset tysięcy złotych) 2. Okres spłaty kredytu - 9 lat (od 2012 roku do 2021 roku). Spłata kredytu następować będzie kwartalnie do ostatniego dnia każdego kwartału. Spłata kapitału rozpocznie się 1 października 2012 roku i trwać będzie do 30 września 2021 roku, rocznie cztery raty w wysokości 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych). Raty kapitału stałe przez cały okres kredytowania. 3. Spłata odsetek kwartalnie, pierwsza spłata do ostatniego dnia III kwartału 2012r. 4. Wykonawca uruchomi kredyt do dyspozycji Zamawiającego w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy. Wypłata kwoty kredytu nastąpi w jednej transzy. 5. Naliczanie odsetek nastąpi od daty uruchomienia kredytu. Odsetki będą naliczane kwartalnie od kwoty aktualnego zadłużenia. 6. Do wyliczania odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w roku (365 lub 366). 7. Koszt obsługi kredytu: a. Oprocentowanie kredytu - oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o stawkę WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału poprzedzającego kwartał bieżący, powiększoną o stała w trakcie trwania umowy kredytu marżę banku. Marża powinna zawierać wszystkie koszty związane z obsługa kredytu, jej wysokość jest stała i wiążąca w całym okresie kredytowania. b. Prowizja - wyrażona procentowo i kwotowo w zł, która powinna zawierać wszystkie opłaty związane z udzieleniem kredytu. 8. Zamawiający nie przewiduje, poza oprocentowaniem i prowizją bankową, innych opłat z tytułu udzielenia kredytu. 9. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu. O fakcie tym Zamawiający powiadomi bank na 7 dni przed planowaną datą spłaty kredytu lub jego części. 10. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Łukowie, ul. Chopina 5, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 786500,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 763659,43

  • Oferta z najniższą ceną: 763659,43 / Oferta z najwyższą ceną: 763659,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.