Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-28
Ostrów Wielkopolski: Udostępnianie pomieszczeń do przeprowadzania sekcji zwłok ludzkich i oględzin
zwłok ludzkich na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim
oraz podległych prokuratur rejonowych z podziałem na zadania:
zadanie nr 1 - sala sekcyjna na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, zadanie nr 2 - sala sekcyjna na terenie miasta Kalisza
Numer ogłoszenia: 207494 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim , ul. Krotoszyńska 37, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5918415, faks 062 5928165.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udostępnianie pomieszczeń do przeprowadzania sekcji zwłok ludzkich i oględzin zwłok ludzkich na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim oraz podległych prokuratur rejonowych z podziałem na zadania: zadanie nr 1 - sala sekcyjna na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, zadanie nr 2 - sala sekcyjna na terenie miasta Kalisza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udostępnianie sali sekcyjnej do przeprowadzania sekcji zwłok ludzkich i oględzin zwłok ludzkich na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim oraz podległych prokuratur rejonowych w podziale na 2 zadania tj. sale sekcyjne położone muszą być na terenie: Zadanie nr 1 - miasta Ostrowa Wielkopolskiego Zadanie nr 2 - miasta Kalisza 2. Ilość zleceń dokonywanych przez prokuratury okręgu ostrowskiego będzie uzależniona od ilości zdarzeń rejestrowych w tym zakresie. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie za brak zleceń. 3. Cena ryczałtowa za jednorazowe udostępnianie sali sekcyjnej obejmować będzie również wynajęcie niezbędnych narzędzi i urządzeń, środków dezynfekujących, materiałów higienicznych, koszty zużycia mediów (np. energii elektrycznej, wody) pomocy fachowej tj. pomocy fizycznej przy wykonywaniu sekcji itp. - obejmować będzie wszystkie koszty niezbędne do przeprowadzenia sekcji zwłok bądź oględzin zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Czas udostępnienia sali sekcyjnej obejmuje maksymalnie 1 dobę. 5. Oględziny oraz sekcje mogą odbywać się przez całą dobę i we wszystkie dni tygodnia. 6. Sekcje wykonywane będą przez lekarza wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest dysponować przynajmniej jednym patomorfologiem zdolnym wykonać sekcje lub oględziny zwłok w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów dojazdu patomorfologa lub patomorfologów będącego-ych w dyspozycji Wykonawcy do miejsca wykonywania sekcji bądź oględzin zwłok. 7. Część zamówienia obejmująca wynajęcie sali sekcyjnej nie może być wykonywana przez podwykonawcę. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej przy realizacji przedmiotu umowy. 9. Wykonywanie zamówienia zgodne musi być z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym, m.in. : Ustawą z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. z 2011r. Nr 118 poz. 687) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (Dz. U. z 2001r. Nr 153 poz. 1783 z późn. zm.) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10 kwietnia 1972 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładach anatomii patologicznej w prosektorach oraz w pracowniach histopatologicznych i histochemicznych (Dz.U.1972.17.123) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U.2011.31.158) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2001 r. w sprawie wykazu chorób zakaźnych w przypadku których stwierdzenie zgonu wymaga szczegółowego postępowania ze zwłokami osób zmarłych na te choroby (Dz. U. z 2001r. Nr 152 poz. 1742 z późn. zm.).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.11.20.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim,
ul. Krotoszyńska 37
63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 08:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Krotoszyńska 37 63-400 Ostrów Wielkopolski, bezwzględnie biuro podawcze Zamawiającego w godz. 7:30-15:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Udostępnianie sali sekcyjnej do przeprowadzania sekcji zwłok ludzkich i oględzin zwłok ludzkich na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim oraz podległych prokuratur rejonowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udostępnianie sali sekcyjnej do przeprowadzania sekcji zwłok ludzkich i oględzin zwłok ludzkich na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim oraz podległych prokuratur rejonowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego. 2. Ilość zleceń dokonywanych przez prokuratury okręgu ostrowskiego będzie uzależniona od ilości zdarzeń rejestrowych w tym zakresie. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie za brak zleceń. 3. Cena ryczałtowa za jednorazowe udostępnianie sali sekcyjnej obejmować będzie również wynajęcie niezbędnych narzędzi i urządzeń, środków dezynfekujących, materiałów higienicznych, koszty zużycia mediów (np. energii elektrycznej, wody) pomocy fachowej tj. pomocy fizycznej przy wykonywaniu sekcji itp. - obejmować będzie wszystkie koszty niezbędne do przeprowadzenia sekcji zwłok bądź oględzin zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Czas udostępnienia sali sekcyjnej obejmuje maksymalnie 1 dobę. 5. Oględziny oraz sekcje mogą odbywać się przez całą dobę i we wszystkie dni tygodnia. 6. Sekcje wykonywane będą przez lekarza wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest dysponować przynajmniej jednym patomorfologiem zdolnym wykonać sekcje lub oględziny zwłok w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów dojazdu patomorfologa lub patomorfologów będącego-ych w dyspozycji Wykonawcy do miejsca wykonywania sekcji bądź oględzin zwłok. 7. Część zamówienia obejmująca wynajęcie sali sekcyjnej nie może być wykonywana przez podwykonawcę. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej przy realizacji przedmiotu umowy. Udostępnianie sali sekcyjnej dla przeprowadzenia 1 (jednej) sądowo lekarskiej sekcji zwłok ok. 200 szt. Udostępnianie sali sekcyjnej dla przeprowadzenia 1 (jednych) oględzin zwłok ok. 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.11.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Udostępnianie sali sekcyjnej do przeprowadzania sekcji zwłok ludzkich i oględzin zwłok ludzkich na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim oraz podległych prokuratur rejonowych na terenie miasta Kalisza..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udostępnianie sali sekcyjnej do przeprowadzania sekcji zwłok ludzkich i oględzin zwłok ludzkich na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim oraz podległych prokuratur rejonowych na terenie miasta Kalisza 2. Ilość zleceń dokonywanych przez prokuratury okręgu ostrowskiego będzie uzależniona od ilości zdarzeń rejestrowych w tym zakresie. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie za brak zleceń. 3. Cena ryczałtowa za jednorazowe udostępnianie sali sekcyjnej obejmować będzie również wynajęcie niezbędnych narzędzi i urządzeń, środków dezynfekujących, materiałów higienicznych, koszty zużycia mediów (np. energii elektrycznej, wody) pomocy fachowej tj. pomocy fizycznej przy wykonywaniu sekcji itp. - obejmować będzie wszystkie koszty niezbędne do przeprowadzenia sekcji zwłok bądź oględzin zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Czas udostępnienia sali sekcyjnej obejmuje maksymalnie 1 dobę. 5. Oględziny oraz sekcje mogą odbywać się przez całą dobę i we wszystkie dni tygodnia. 6. Sekcje wykonywane będą przez lekarza wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest dysponować przynajmniej jednym patomorfologiem zdolnym wykonać sekcje lub oględziny zwłok w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów dojazdu patomorfologa lub patomorfologów będącego-ych w dyspozycji Wykonawcy do miejsca wykonywania sekcji bądź oględzin zwłok. 7. Część zamówienia obejmująca wynajęcie sali sekcyjnej nie może być wykonywana przez podwykonawcę. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej przy realizacji przedmiotu umowy. Udostępnianie sali sekcyjnej dla przeprowadzenia 1 (jednej) sądowo lekarskiej sekcji zwłok ok. 100 szt. Udostępnianie sali sekcyjnej dla przeprowadzenia 1 (jednych) oględzin zwłok ok. 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.11.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Spółki "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z o.o.
- ,Świadczenie usługi ręcznego sortowania i sprasowania odpadów oraz wykonywania prac pomocniczych i porządkowych na terenie ZOiGO "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025".
- Dostawy mięsa, produktów mięsnych oraz ryb.
- Dostawy artykułów mleczarskich i tłuszczy roślinnych.
- Dostawy różnych produktów spożywczych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.