eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieleńModernizacja i rozbudowa salki gimnastycznej przy Zespole Szkół w Wieleniu- roboty wykończeniowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-18

Wieleń: Modernizacja i rozbudowa salki gimnastycznej przy Zespole Szkół w Wieleniu- roboty wykończeniowe
Numer ogłoszenia: 207554 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieleń , ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie, tel. (067) 2561170 w. 47, faks (067) 2561021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i rozbudowa salki gimnastycznej przy Zespole Szkół w Wieleniu- roboty wykończeniowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi: Wykonanie robót modernizacyjnych w obrębie budynku nr 5, w tym: a) roboty budowlane: Elementy stalowe podmurowania ścianek działowych wg. rys. nr 19 - 0,419 t; Założenie belek stalowych z osiatkowaniem - 2x profil zamknięty 120x120x4- 88,35 kg; Ścianki działowe pełne z cegieł budowlanych pełnych lub dziurawek gr.1/2 cegły- 51,73 m2; Ścianki działowe pełne z cegieł budowlanych pełnych lub dziurawek gr.1/4 cegły- 4,6 m2; Tynki zwykłe wykonywane ręcznie ścian i słupów - III kat. tynku- 39,85 m2; Tynki (gładzie) 1-warstwowe wewnętrzne gr.3 mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie ścian na tynku- 463,021 m2; Licowanie ścian płytkami na klej metodą zwykłą z przygotowaniem powierzchni, wym. płytek 30x30 cm- 121,93 m2; Malowanie zwykłe farbą olejną lub ftalową (syntetyczną) tynków wewnętrznych bez szpachlowania, 2-krotne- 334,638 m2; Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem (powierzchnie wewn.)- 128,883 m2; Konstrukcje rusztów pod okładziny z płyt gipsowych na stropach z listew drewnianych wg rys. konstr. nr 11- 138,908 m2; Izolacje z foli paroizolacyjnej- 138,908 m2; Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej poziome z płyt układanych na sucho - jedna warstwa - gr. 5 cm, płyty- 138,908 m2; Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej poziome z płyt układanych na sucho - jedna warstwa , gr. 15 cm - maty- 138,908 m2; Podsufitki z płyt pilśniowych porowatych - OSB gr. 10 mm- 138,908 m2; Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych gr . 12,5 mm wodo - ognioodpornych, (suche tynki gipsowe) pojedyncze na stropach na rusztach- 138,908 m2; Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem (powierzchnie wewn.) - 138,908 m2; Obudowa płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych pojedynczych belek i podciągów, 2-warstwowa 55-02- 26,5 m2; Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej pionowe z płyt układanych na sucho- 26,5 m2; Konstrukcje dachowe z tarcicy nasyconej - ramy górne i płatwie o dł. ponad 3 m i przekroju poprzecznym drewna ponad 180 cm2- 1,139 m3; Konstrukcje rusztów pod okładziny z płyt gipsowych na stropach z kształtowników metalowych, podwójne- 167,209 m2; Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej poziome gr. 10 cm z płyt układanych na sucho - jedna warstwa- 167,209 m2; Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej poziome z płyt układanych na sucho - każda następna warstwa - 10 cm- 167,209 m2; Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii aluminiowej- 167,209 m2; Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych gr. 12,5 mm, wodo-ognioodpornych (suche tynki gipsowe) pojedyncze na stropach na rusztach- 165,2 m2; Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem (powierzchnie wewn.)- 165,2 m2; Podkłady murarskie z tłucznia lub żużla na podłożu gruntowym- 25,276 m3; Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej gr.20 mm zatarte na ostro- 252,76 m2; Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej - dodatek lub potrącenie za zmianę gr. o 10 mm- 252,76 m2; Zbrojenie konstrukcji żelbetowych elementów budynków i budowli - pręty stalowe okrągłe żebrowane fi 8-14 mm- 0,099 t; Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej- 252,76 m2; Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych gr. 6 cm , poziome, na wierzchu konstrukcji na sucho, jedna warstwa- 252,76 m2; Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy samopoziomującej o grubości 5 cm- 212,04 m2; Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej - rulonowe Tarkett Optima- 48,11 m2; Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych -wykładzina sportowa Tarkett 6 mm- 163,93 m2; Zgrzewanie wykładzin rulonowych- 212,04 m2; Posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES na zaprawach klejowych w pomieszczeniach o powierzchni ponad 10 m2 wym. płytek 30x30 cm- 60,51 m2; Cokoliki z płytek o wymiarach 15x15 cm w pomieszczeniach o powierzchni ponad 10 m2- 45,3 m; Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych układanych na klej metodą zwykłą, wym. płytek 20x20 cm- 17,66 m2; Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników mechanicznie, głębokość 20 cm, kat. gruntu II-IV- 130,325 m2; Zagęszczanie mechaniczne warstwy o gr. po zagęszczeniu 10 cm- 130,325 m2; Chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem- 130,325 m2; Obrzeża betonowe o wym.30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, wypełnienie spoin zaprawą cementową- 85,6 m; Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km, grunt. kat. III- 26,065 m3; Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi - każdy następny 1 km (x3)- 26,065 m3; Ścianki HPL o grubości 20 mm, okucia (stopki, gałki, zamykacze) wykonane ze stali nierdzewnej- 11,22 m2; Montaż rolet kompletnych wewnętrznych - sala do ćwiczeń- 25,8 m2. b) roboty elektryczne Sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego niskiego napięcia do 1 fazy- 9 pom.; Sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego niskiego napięcia do 3 faz- 1 pom.; Badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania, pomiar pierwszy- 1 pom.; Badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania, pomiar następny- 21 pom.; Montaż na gotowym podłożu łączników i przycisków instalacyjnych z podłączeniem- łącznik p.t. w puszce instalacyjnej 1-biegunowy lub przycisk- 6 szt.; Montaż na gotowym podłożu łączników i przycisków instalacyjnych z podłączeniem - łącznik p.t. w puszce instalacyjnej 1-biegunowy lub przycisk- 4 szt.; Montaż do gotowego podłoża z podłączeniem gniazd wtyczkowych p.t.2-biegunowych z uziemnieniem w puszkach- 9 szt.; Montaż do gotowego podłoża z podłączeniem gniazd wtyczkowych p.t. 2-biegunowych z uziemnieniem w puszkach- 2 szt.; Mocowanie aparatów na gotowym podłożu z częściowym rozebraniem i złożeniem bez podłączenia o masie do 2.5 kg o ilości otworów mocujących do 2. Dzwonki szkolne 220V- 3 szt.; Mocowanie aparatów na gotowym podłożu bez częściowego rozebrania i podłączenia o masie do 2.5kg o ilości otworów mocujących do 2. Analogia montaż modułów awaryjnych w oprawach oświetleniowych- 4 szt.; Mocowanie aparatów na gotowym podłożu z częściowym rozebraniem i złożeniem bez podłączenia o masie do 2.5 kg o ilości otworów mocujących do 4. Wentylator ścienny np. typu S1 prod. Domus , lub o tych samych parametrach- 1 szt.; Mocowanie aparatów na gotowym podłożu z częściowym rozebraniem i złożeniem bez podłączenia o masie do 2.5 kg o ilości otworów mocujących do 4. Wentylator ścienny S 15 Domus lub o tych samych parametrach- 1 szt.; Przygotowanie pod oprawy oświetleniowe przykręcane podłoża z gipsu-gazobetonu, mocowanie na 2 kołkach rozporowych plastykowych- 18 kpl.; Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem z tworzyw sztucznych lub rastrem metalowym względnie z tworzyw sztucznych przykręcanych 2x20 W końcowych . Oprawy OPK 218xTI- D 18W Farel - lub o tych samych parametrach- 6 szt.; Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem z tworzyw sztucznych lub rastrem metalowym względnie z tworzyw sztucznych przykręcanych 2x40 W końcowych. Oprawy TCS 125 2xTL-D58W O prod. Philips lub o tych samych parametrach technicznych- 5 szt.; Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem z tworzyw sztucznych lub rastrem metalowym względnie z tworzyw sztucznych zawieszanych 2x40 W. Oprawy TCS 198 2xTL-D 58 W C6 prod. Philips lub o tych samych parametrach technicznych- 6 szt.; Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem z tworzyw sztucznych lub rastrem metalowym względnie z tworzyw sztucznych przykręcanych 2x40 W końcowych . Oprawy TCH 475 2xTL-D 58 W prod. Philips z siatką ochronną ZCH 475 lub o tych samych parametrach technicznych- 9 szt.; Osadzenie w podłożu w gotowych ślepych otworach kołków plastykowych rozporowych na ścianie lub stropie- 344 szt.; Instalacja alarmowa, antywłamaniowa- 1 kpl. c) roboty instalacji wod.- kan. i c.o. Instalacja c.o.: Rurociągi miedziane o połączeniach lutowanych, na ścianach w budynkach, o średnicy zewnętrznej 15 mm- 77,7 m; Rurociągi miedziane o połączeniach lutowanych, na ścianach w budynkach, o średnicy zewnętrznej 18 mm- 12 m; Rurociągi miedziane o połączeniach lutowanych, na ścianach w budynkach, o średnicy zewnętrznej 22 mm- 22,5 m; Rurociągi miedziane o połączeniach lutowanych, na ścianach w budynkach, o średnicy zewnętrznej 28 mm- 13,5 m; Rurociągi miedziane o połączeniach lutowanych, na ścianach w budynkach, o średnicy zewnętrznej 35 mm- 2 m; Wydłużki U-kształtowe z rur miedzianych o średnicy zewnętrznej 18 mm- 4 szt.; Punkty stałe na rurociągach miedzianych o średnicy zewnętrznej 18 mm- 4 szt.; Punkty stałe na rurociągach miedzianych o średnicy zewnętrznej 22 mm- 2 szt.; Punkty stałe na rurociągach miedzianych o średnicy zewnętrznej 28 mm- 2 szt.; Punkty stałe na rurociągach miedzianych o średnicy zewnętrznej 35 mm- 2 szt.; Grzejniki stalowe płytowe trzypłytowe o wysokości 600 mm i długości 1800 mm- 3 szt.; Grzejniki stalowe płytowe dwupłytowe o wysokości 600 i długości 1400 mm- 2 szt.; Grzejniki stalowe płytowe dwupłytowe o wysokości 600 i długości 1000 mm- 7 szt.; Rura przyłączna z miedzi o średnicy zewnętrznej 15 mm- 12 kpl.; Próby i regulacja instalacji centralnego ogrzewania (na gorąco) z dokonaniem regulacji- 12 urządzeń; Zawór grzejnikowy o średnicy nominalnej 15 mm- 12 szt.; Zawór grzejnikowy o średnicy nominalnej 15 mm - termostaty- 12 szt.; Dwuzłączki o średnicy nominalnej 15 mm - zawory powrotne- 12 szt.; Zawór odpowietrzający automatyczny o średnicy 15 mm- 12 szt.; Próba szczelności instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych i miedzianych w budynkach niemieszkalnych- 332 m; Próby i regulacja instalacji centralnego ogrzewania (na gorąco) z dokonaniem regulacji- 12 urządzeń; Izolacja otulinami styropianowymi rurociągów o średnicy zewnętrznej 22-28 mm, 1 warstwa, gr. izolacji 30 mm- 18,855 m2; Wykucie w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej bruzd poziomych o głęb. i szer. 1/2x1 cegła- 60,7 m; Zamurowanie bruzd poziomych o szer.1 cegły- 60,7 m. Instalacja wodociągowa armatura: Bateria umywalkowa lub zmywakowa stojąca o średnicy nominalnej 15 mm- 5 szt.; Bateria natryskowa z natryskiem przesuwnym o średnicy nominalnej 15 mm- 6 szt. Wewnętrzna kanalizacja kanalizacyjna- urządzenia sanitarne: Zlewozmywak z blachy nierdzewny mocowany na ścianie- pom. porządkowe- 1 szt.; Umywalka pojedyncza porcelanowa z syfonem gruszkowym, z tworzywa sztucznego- 4 kpl.; Postument porcelanowy do umywalek- 4 kpl.; Ustępy z płuczką ustępową typu kompakt- 2 kpl.; Wanienka do mycia nóg- 2 kpl; Brodzik natryskowy z kabiną- 4 kpl. d) dojścia, chodniki Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników mechanicznie, głębokość 20 cm, kat. gruntu II-IV- 151,25 m2; Zagęszczanie mechaniczne warstwy o gr. po zagęszczeniu 10 cm- 151,25 m2; Chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem- 151,25 m2; Obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, wypełnienie spoin zaprawą cementową- 123 m; Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km, grunt. kat. III- 30,25 m3; Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi - każdy następny 1 km (x3)- 30,25 m3. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia musi uwzględniać koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z dokumentacji projektowej, a także koszty robót nie ujętych w dokumentacji projektowej, a których wykonanie niezbędne jest dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, również wszelkie podwyżki cen w okresie realizacji robót oraz wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia, a w szczególności: a/ koszty obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej, b/ koszty uzyskania niezbędnych badań, opinii i uzgodnień, c/ opracowanie Planu BIOZ, d/ opłaty za czasowe składowiska urobku, e/ naprawy dróg zniszczonych w czasie trwania robót przez środki transportu i maszyny budowlane zatrudnione na budowie oraz pojazdy korzystające z objazdów, f/ likwidacji skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy, g/ zużycia wody i energii elektrycznej, h/ ubezpieczenia, i/ zabezpieczenia placu budowy, j/ nadzoru archeologicznego, k/ sporządzenia dokumentacji powykonawczej- 2 egzemplarze zawierające komplet dokumentów (dziennik budowy, projekt budowlany powykonawczy, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza; atesty, aprobaty, certyfikaty, deklaracje zgodności- na wszystkie użyte materiały i urządzenia; gwarancje i instrukcje; wszystkie wymagane próby i badania; świadectwa, protokoły odbiorów branżowych, protokoły odbiorów przez eksploatatorów sieci; oświadczenia wymagane obowiązującym prawem i przez Zamawiającego), l/ odszkodowania za zniszczenie zieleni, m/ materiałów o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w projekcie technicznym, n/ wszelkie koszty konieczne do poniesienia celem terminowej i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do ujęcia w kalkulacji (ofercie) kosztów materiałów zgodnych z dokumentacją oraz STWiOR. Wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń służą jako pomocnicze, można zastosować materiały i urządzenia równoważne o równych lub lepszych parametrach technicznych. Użyte w projektach (lub opisach, rysunkach) materiały o nazwach handlowych tam zawartych nie są obowiązujące. Udokumentowanie równoważności materiałów lub urządzeń w stosunku do projektowanych należy do obowiązku Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca wniesie wadium w wysokości 6.000,00 zł. (słownie zł.: sześć tysięcy 00/100). Wadium może być wniesione we wszystkich formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego- Bank Spółdzielczy w Wieleniu, nr rachunku: 63 8960 0003 0000 0332 2000 0120. Na poleceniu przelewu dot. wadium należy podać nazwę zadania, którego dotyczy postępowanie przetargowe: Modernizacja i rozbudowa salki gimnastycznej przy Zespole Szkół w Wieleniu- roboty wykończeniowe. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz przewidzianych w ustawie wnosi się w kasie Urzędu Miejskiego w Wieleniu, w godzinach od 8.00 do 14.00. Zamawiający sprawdzi wniesienie wadium na konto bankowe lub do kasy przed upływem terminu składania ofert, tj. w dniu 05.07.2012 r. Do tego czasu wadium wniesione przelewem w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego, a w innej formie- w kasie Urzędu Miejskiego w Wieleniu. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie lub w wymaganej wysokości zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W sprawach związanych z wadium i jego zwrotem zastosowanie mają przepisy art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (Wykonawcy, którzy nie prowadzą działalności gospodarczej nie są zobowiązani do składania tego dokumentu), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach Wykonawca wykonał co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem (roboty związane z remontem lub modernizacją budynku użyteczności publicznej) i wartością (zamówienie o wartości min. 150.000,00 zł brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena potencjału technicznego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania budową w specjalności konstrukcyjnej lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena potencjału ekonomicznego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony druk oferta Wypełnione kosztorysy ofertowe Dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie informacje zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zmiana treści umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Strona dążąca do zmiany treści umowy jest obowiązana do przedstawienia argumentów uzasadniających zmianę. 3. Niedopuszczalne są pod rygorem nieważności istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 4. Zamawiający przewiduje między innymi możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiany danych identyfikujących Zamawiającego; 3) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 4) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki pisarskiej, 5) nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa, 6) możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy ewentualnie wstrzymanie/ wznowienie robót, ze względu na: a) przedłużenie procedury przetargowej, b) zmiany stanu prawnego, 7) zmiana umowy w zakresie terminu, zakresu i sposobu realizacji niniejszej umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego np. z decyzji dysponenta środków; 8 ) zmiana postanowień umowy w związku: a) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT); b) rezygnacją z części realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, 9) zmiana umowy w zakresie terminów dostaw z przyczyn wynikających z finansowania przedmiotowej umowy, 10) zmiany umowy w postaci skrócenia terminu realizacji umowy; 11) okoliczności, których nie można było przewidzieć z chwilą wszczęcia niniejszego postępowania. 5. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy, jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Sposób inicjowania zmian: 1) Zamawiający informuje pisemnie Wykonawcę o konieczności dokonania wskazanej zmiany, 2) Wykonawca wnioskuje na piśmie pod rygorem nieważności do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany. 7. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (protokole ustaleń, pismo wykonawcy, notatka służbowa, itp.). 8. W rezultacie dokonania czynności opisanych w punktach 6 i 7 może dojść do podpisania aneksu do umowy za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 9. Projekt aneksu umowy przygotuje Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielen.pl Zakładka: Pobierz SIWZ
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wieleniu, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, biuro nr 22..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wieleniu, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, kancelaria- parter- Sala Obsługi Klienta, stanowisko nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.