Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-18
Bieruń: Sadzenie drzew, krzewów i bylin na terenie miasta Bierunia,
ich pielęgnacja po posadzeniu, zakładanie zieleńców
(nasadzenia stałe)
Numer ogłoszenia: 207554 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sadzenie drzew, krzewów i bylin na terenie miasta Bierunia, ich pielęgnacja po posadzeniu, zakładanie zieleńców (nasadzenia stałe).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Sadzenie drzew, krzewów i bylin na terenie miasta Bierunia, ich pielęgnacja po posadzeniu, zakładanie zieleńców na terenach należących do gminy Bieruń. Zakres prac to: a) nasadzenie 40 szt. szczepionych dużych drzew liściastych różnych gatunków wys. min.2 m z bryłą korzeniową 30 l i co najmniej 3 letnią koroną (materiał powierzony). Drzewa sadzone będą wzdłuż ciągów ulicznych dróg gminnych w Bieruniu, w szczególności przy ul. Satynowej, Wiślanej, Łysinowej, Marcina, Chemików, z wymianą gruntu pod sadzonymi drzewami, zastosowaniem hydrożelu, oraz 3-krotnym koszeniem wokół posadzonych drzew i 10-krotnym podlewaniem roślin po posadzeniu w odstępach co 5-20 dni w zależności od warunków pogodowych. Pierwsze podlewanie podczas sadzenia, b) nasadzenie 250 szt. krzewów (różaneczniki, hortensje, azalie, cisy, jałowce itp. z materiału powierzonego), bylin różnych gatunków w ilości 400 szt. (materiał powierzony), na wyznaczonych zieleńcach przy ul. Marcina i Chemików wg wykonanych uproszczonych projektów, z wymianą gruntu pod sadzonymi roślinami, 10-krotnym podlewaniem roślin po posadzeniu w odstępach co 5-20 dni w zależności od warunków pogodowych. Pierwsze podlewanie podczas sadzenia, c) wykonanie w uzgodnieniu z BOSIR-em uproszczonych projektów zieleńców przy ul. Marcina o powierzchni min.100 m2 oraz przy ul. Chemików o powierzchni min.100 m2 , d) wykonanie zieleńców przy ul. Marcina i ul Chemików z ich wyznaczeniem, zerwaniem trawników, posadzeniem drzew, krzewów i bylin, wyściółkowaniem matą i korą, e) pielęgnacja nasadzeń z lat poprzednich - ulice Marcina, Łysinowa, Świerczyniecka, Barańcowa, Oświęcimska, Korfantego, Wawelska, Kossaka, Nasypowa, Bijasowicka (park), Królowej Jadwigi, Skate Park, przy nowej drodze do strefy ekonomicznej przy pomniku Św. Walentego, na Rynku i rondzie (przy KWK Piast), poprzez wykonanie drobnych cięć pielęgnacyjnych, usunięcie odrostów wymianę zniszczonych palików, nawożenie, koszenie (trzykrotne) przy drzewach, zwalczanie szkodników (w razie konieczności), uzupełnienie kory. Ilość roślin objętych tymi pracami - drzew 200 szt. i krzewów 300 szt. W cenie oferty wykonawca powinien uwzględnić wywóz powstałych odpadów, w zależności od ich rodzaju, na kompostownię lub składowisko o uregulowanym stanie formalno-prawnym wraz z kosztami składowania. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia urobku z miejsc pracy w ciągu 1 dnia roboczego, licząc od czasu zakończenia prac w terenie objętym pracami. Przez słowo: odpady, rozumie się urobek oraz wszystkie pozostałości po wykonaniu prac porządkowych (min. gałęzie, liście, lub inne resztki roślin, ziemia, oraz odpady powstałe przy zamiataniu terenu). 2. Powyższe usługi objęte są stawką VAT w wysokości 8%. 3. Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy, stanowiący załącznik do SIWZ. 4. Zlecenia prac odbywać się będą elektronicznie lub faksem, lub pisemnie. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy pzp. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 8. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1 ustawy pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena warunku nastąpi łącznie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy pzp ). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena warunku nastąpi łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp ). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena warunku nastąpi łącznie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp ). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena warunku nastąpi łącznie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 4 ustawy pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena warunku nastąpi łącznie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy. 2) Wypełniony formularz kalkulacyjny. 3) Dokumenty i oświadczenia dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy pzp. 4) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeżeli wykonawca reprezentowany jest w postępowaniu przez pełnomocnika oraz w przypadku udziału w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności tej zmiany w granicach określonych Prawem zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w zakresie: a) Wartości umownej, w przypadku wprowadzenia zmian VAT, który będzie naliczany zgodnie z obowiązującą stawką. b) Zmiany podwykonawcy lub powierzenia podwykonawcy części zakresu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania oferty. Jeżeli zmiana lub rezygnacja podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art., 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ww. ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. c) Mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa. d) Innych zmian, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ , a które nie wykraczają poza zakres art. 140 ustawy Prawo zamówień publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bieruniu - Referat Zamówień Publicznych, pokój nr 15, II piętro, segment A, 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu - Sekretariat, pokój nr 9, I piętro, segment A, 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy pzp. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Remont kapitalny zespołu pompowego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny
- Dostawa 2 sztuk kompletnych pomp do cementacji służących do przetaczania zaczynów cementowych w czasie wiercenia otworów wiertniczych dla PGG S.A. Oddziału Zakład Górniczych Robót Inwestycyjnych
- ,,Dostawa 2 szt. pomp tłokowych jednoosiowych o napędzie hydraulicznym dla PGG S.A. Zakład Górniczych Robót Inwestycyjnych"
- Wykonanie badań i certyfikacji sekcji obudów zmechanizowanych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział ZRP z podziałem na zadania.
- Dostawa wraz z montażem Systemu Sygnalizacji Pożaru dla Polskiej Grupy Górniczej S.A Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pielęgnacja terenów zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem czystości alejek, placów miejskich i ciągów pieszo - rowerowych w Sokołowie Podlaskim
- BZP.271.35.2024 Zabiegi pielęgnacyjne starodrzewu w Parku w Reptach Śląskich - Tarnowskich Górach
- Wykonanie nasadzeń i pielęgnacji drzew i krzewów
- Bieżące utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Syców w roku 2025
- Cięcia pielęgnacyjne drzew i krzewów, zabiegi pielęgnacyjne drzew młodych oraz usuwanie drzew na terenie miasta i gminy Swarzędz
- Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Paulińska, Rydygiera, Jagiellończyka, Chrobrego we Wrocławiu.
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.