Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-18
Zagnańsk: Wykonanie obiektów sportowych w ramach programu Rozwój bazy sportowej poprzez budowę i modernizację boisk na terenie Gminy Zagnańsk w ramach Programu Odnowa i rozwój wsi z działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Działanie 4.1.3. w ramach osi LEADER
Numer ogłoszenia: 207578 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagnańsk , ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3001322, faks 41 3001373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie obiektów sportowych w ramach programu Rozwój bazy sportowej poprzez budowę i modernizację boisk na terenie Gminy Zagnańsk w ramach Programu Odnowa i rozwój wsi z działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Działanie 4.1.3. w ramach osi LEADER.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie obiektów sportowych w ramach programu Rozwój bazy sportowej poprzez budowę i modernizację boisk na terenie Gminy Zagnańsk: A. Budowa boiska do piłki siatkowej w miejscowości Szałas, gmina Zagnańsk, Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: - wykonanie nawierzchni sportowej, poliuretanowo - gumowej, - wykonanie podbudowy z betonu hydrotechnicznego, - wykonanie obrzeży betonowych na ławie betonowej oraz opaski z kostki betonowej, - wykonanie podbudowy, - zakup i montaż 1 zestawu do siatkówki, - zakup i montaż 1 szt. stanowiska dla sędziego, - wykonanie ogrodzenia, - wykonanie bramy wjazdowej dwuskrzydłowej oraz furtki, - wykonanie ciągów pieszych o nawierzchni z kostki betonowej. - wykonanie dwóch trybun zewnętrznych. B. Przebudowa boiska trawiastego do piłki nożnej w msc. Jaworze, gm. Zagnańsk, 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń 45332200-5: Sanitarna - remont części instalacji wodociągowej Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: - demontaż istniejących bramek oraz stojaka do koszykówki, - zdjęcie warstwy humusu z terenu objętego przebudową boiska, - wykonanie podbudów, - wykonanie nawierzchni boiska sportowego z ziemi organicznej, - ułożenie korytka betonowego wokół boiska, - budowę chodnika wraz z obrzeżem, - montaż trybun, - budowę piłkochwytów, - budowę ogrodzenia, - montaż słupów oświetleniowych oraz ułożenie rur osłonowych do kabli elektrycznych. - ukształtowanie terenu i umocnienie skarp, - wykonanie instalacji wody dla celów nawodnienia boiska. C. Budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią sztuczną w msc. Tumlin, gm. Zagnańsk 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych - wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie betonowej w kolorze ceglanym, - montaż dwóch koszy do koszykówki oraz czterech słupków do zawieszenia siatki na korcie, - montaż ogrodzenia z siatki ocynkowanej w kolorze zielonym, - montaż furtki, - montaż bramy wjazdowej..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu zakresu robót wymienionych w umowie podstawowej
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.11.27.10-5, 45.34.20.00-6, 45.11.27.00-2, 45.33.22.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 17.1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: A. Budowa boiska do piłki siatkowej w miejscowości Szałas, gmina Zagnańsk - kwota 2 900,00 zł brutto, B. Przebudowa boiska trawiastego do piłki nożnej w msc. Jaworze, gm. Zagnańsk - kwota 3 000,00 zł brutto, C. Budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią sztuczną w msc. Tumlin, gm. Zagnańsk - kwota 5 000,00 zł brutto 17.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 17.3. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 ze zmianami. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Samsonowie nr 58 8512 0002 2001 0000 0143 0005 z adnotacją: Wykonanie obiektów sportowych w ramach programu: Rozwój bazy sportowej poprzez budowę i modernizację boisk na terenie Gminy Zagnańsk w ramach Programu Odnowa i rozwój wsi z działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Działanie 4.1.3. w ramach osi LEADER 17.5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 17.6. Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.7. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 17.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 17.9. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego wraz z odsetkami w przypadku: odmowy podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, braku możliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 17.10. Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał należycie obiekt sportowy o wartości kontraktu min.: - dla zadania A 100.000,00 zł brutto, - dla zadania B 60.000,00 zł brutto, - dla zadania C 200.000,00 zł brutto, Do wykazu należy załączyć dowody określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: - dysponuje Kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń; Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy przedłożyć; informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać nie mniej niż - 100.000,00zł. dla zadania A, - 60.000,00zł. dla zadania B, - 200.000,00zł. dla zadania C, własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości; opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż - 100.000,00zł. dla zadania A, - 60.000,00zł. dla zadania B, - 200.000,00zł. dla zadania C, W przypadku opłacenia polisy przelewem bankowym do oferty należy załączyć dowód opłacenia składki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda od wykonawcy jeżeli korzysta on z zasobów podmiotu trzeciego: w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.1.4 Ponadto należy przedłożyć dokumenty: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wykazania się doświadczeniem i wiedzą innego podmiotu wykonawca jest zobowiązany udowodnić, że wykonawca ten będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli wykonawca przedstawia kserokopię dokumentów odnoszących się do tych podmiotów to za zgodność z oryginałem potwierdza wykonawca lub ten podmiot.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagnansk.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Zagnańsk, ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Zagnańsk ul. Spacerowa 8, w Biurze Obsługi Interesanta (na parterze),.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie obiektów sportowych w ramach programu: Rozwój bazy sportowej poprzez budowę i modernizację boisk na terenie Gminy Zagnańsk w ramach Programu Odnowa i rozwój wsi z działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Działanie 4.1.3. w ramach osi LEADER.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa boiska do piłki siatkowej w miejscowości Szałas, gmina Zagnańsk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: - wykonanie nawierzchni sportowej, poliuretanowo - gumowej, - wykonanie podbudowy z betonu hydrotechnicznego, - wykonanie obrzeży betonowych na ławie betonowej oraz opaski z kostki betonowej, - wykonanie podbudowy, - zakup i montaż 1 zestawu do siatkówki, - zakup i montaż 1 szt. stanowiska dla sędziego, - wykonanie ogrodzenia, - wykonanie bramy wjazdowej dwuskrzydłowej oraz furtki, - wykonanie ciągów pieszych o nawierzchni z kostki betonowej. - wykonanie dwóch trybun zewnętrznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.11.27.10-5, 45.34.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa boiska trawiastego do piłki nożnej w msc. Jaworze, gm. Zagnańsk,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: - demontaż istniejących bramek oraz stojaka do koszykówki, - zdjęcie warstwy humusu z terenu objętego przebudową boiska, - wykonanie podbudów, - wykonanie nawierzchni boiska sportowego z ziemi organicznej, - ułożenie korytka betonowego wokół boiska, - budowę chodnika wraz z obrzeżem, - montaż trybun, - budowę piłkochwytów, - budowę ogrodzenia, - montaż słupów oświetleniowych oraz ułożenie rur osłonowych do kabli elektrycznych. - ukształtowanie terenu i umocnienie skarp, - wykonanie instalacji wody dla celów nawodnienia boiska..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.11.27.00-2, 45.34.20.00-6, 45.33.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: C. Budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią sztuczną w msc. Tumlin, gm. Zagnańsk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie betonowej w kolorze ceglanym, - montaż dwóch koszy do koszykówki oraz czterech słupków do zawieszenia siatki na korcie, - montaż ogrodzenia z siatki ocynkowanej w kolorze zielonym, - montaż furtki, - montaż bramy wjazdowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku garażowego z częścią gospodarczo-magazynową
- Kuźnia kultury. Przebudowa budynku po byłej kuźni na siedzibę Gminnej Biblioteki Publicznej w Mściwojowie z/s w Targoszynie"
- Budowa kompleksu dystrybucji ruchu i obsługi przyjęć w Areszcie Śledczym w Krasnymstawie
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mory, gmina Ożarów Mazowiecki
- Przebudowa zbiornika wodnego na terenie Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Witonia, obręb Witonia
- Nowa świetlica dla mieszkańców sołectwa Dubidze Kolonia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.