Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-30
Poznań: Skład, łamanie, korekta, opracowanie graficzne, retusz zdjęć, naświetlenie klisz, dostarczenie wersji elektronicznej, druk oraz sukcesywna dostawa Biuletynu Powiatu Poznańskiego do siedziby Starostwa Powiatowego w Poznaniu ul. Jackowskiego 18.
Numer ogłoszenia: 20757 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, fax 061 8480556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Skład, łamanie, korekta, opracowanie graficzne, retusz zdjęć, naświetlenie klisz, dostarczenie wersji elektronicznej, druk oraz sukcesywna dostawa Biuletynu Powiatu Poznańskiego do siedziby Starostwa Powiatowego w Poznaniu ul. Jackowskiego 18..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest skład, łamanie, korekta, opracowanie graficzne, retusz zdjęć, naświetlenie klisz, dostarczenie wersji elektronicznej, druk oraz sukcesywna dostawa Biuletynu Powiatu Poznańskiego do siedziby Starostwa Powiatowego w Poznaniu ul. Jackowskiego 18. Wymagania: - nakład: 1000 egzemplarzy miesięcznie - format: B5 - oprawa zeszytowa - ilość stron 40 - 20 stron - druk czarny , 16 stron - druk kolorowy na papierze offset 80 g/m², okładka 4 strony - druk na papierze kreda połysk 150 g/m². Zamówienie obejmuje druk co miesiąc 11 kolejnych numerów Biuletynu Powiatu Poznańskiego. Termin wykonania comiesięcznej usługi - 3 dni od dnia otrzymania ostatecznie zaakceptowanych materiałów od Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.30.00.00 - Usługi publikacji Kod CPV wg słownika 2008: 79.97.00.00 - Usługi publikacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) załączą zaakceptowany projekt umowy. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego do SIWZ wzoru; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem); 4) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia minimum 1 dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie (wykaz zgodny z załączonym do SIWZ wzorem); 5) zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik do siwz; 6) wzory wykonanych usług w zakresie składu, łamania, korekty, opracowania graficznego, retuszu zdjęć, naświetlania klisz, druku. Wymagana ilość: od 5 do 10 publikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) w siedzibie zamawiającego, pok. 308; 2) listem poleconym za pobraniem; 3) pobrać z ww. strony internetowej. W przypadkach określonych w pkt 1 i 2 pobierana będzie opłata w wysokości 10 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 11:00, miejsce: OFERTĘ NALEŻY ZŁOŻYĆ W DWÓCH ZAMKNIĘTYCH KOPERTACH W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO UL. JACKOWSKIEGO 18, 60-509 POZNAŃ POKÓJ 002 KANCELARIA STAROSTWA DO DNIA 11.02.2008 r. GODZ. 11:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Elementy systemu zamkniętego oraz drobny sprzęt do pobierania krwi
- Dostawa gazów laboratoryjnych na okres 24 miesięcy
- Wykonanie modernizacji systemu telewizji dozorowanej CCTV w budynku ODB oraz modernizacje łazienki w Ośrodku dla Bezdomnych
- Usługa wsparcia biblioteki taśmowej Quantum
- Dostawa implantów i sprzętu specjalistycznego na potrzeby Bloku Operacyjnego Ortopedii, endoplastyka dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Usługi odbioru i transportu odpadów z targowisk, Jarmarków i Kiermaszu w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.