eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OławaUsługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego podczas realizacji budowy kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Godzikowice, Ścinawa, Ścinawa Polska w gminie Oława

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-30

Oława: Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego podczas realizacji budowy kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Godzikowice, Ścinawa, Ścinawa Polska w gminie Oława
Numer ogłoszenia: 20762 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oława, pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3133044, fax 071 3130199.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaolawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego podczas realizacji budowy kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Godzikowice, Ścinawa, Ścinawa Polska w gminie Oława.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego podczas realizacji budowy kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Godzikowice, Ścinawa, Ścinawa Polska w gminie Oława. Do Wykonawcy należy: a) Zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru przewiduje ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. b) Sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym. c) Powiadamianie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, o terminie odbioru końcowego oraz dokonanie odbioru końcowego. Przekazanie użytkownikowi obiektu wraz z kompletem niezbędnych dokumentów. d) Przeprowadzanie przeglądów pogwarancyjnych. e) Występowanie w imieniu Zamawiającego przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji zadania. Szczegółową charakterystykę robót do wykonania przedstawiają: przedmiar robót na roboty budowlane specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa. Integralną część przedmiotu zamówienia stanowi: wzór umowy - zał.. nr 3 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. Nr 164, poz. 1163) Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnym do wykonania zamówienia tzn.: - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego nad budową , przebudową, lub modernizacją kanalizacji sanitarnej i/lub sieci wodociągowej o długości co najmniej 15 km - Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia : do pełnienia samodzielnych funkcji inspektora nadzoru ds. instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: gazowych, wodociągowych , kanalizacyjnych i posiadających co najmniej 5 letnie doświadczenie w ww. specjalności, - do pełnienia samodzielnych funkcji inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub drogowej - do pełnienia samodzielnej funkcji inspektora nadzoru w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, Osoby te muszą posiadać aktualne ubezpieczenie OC 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem (Nie wcześniej niż 6 m-c przed upływem terminu składania ofert). b) oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 i art. 24) sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. c) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ, wraz z dokumentami (uprawnienia budowlane, aktualne zaświadczeniami o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (sporządzony według wzoru stanowiącego zał. nr 5 do niniejszej SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminaolawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Oława, pl. M. J. Piłsudskiego 28, 55-200 Oława, pok. nr 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Gminy Oława, Pl. M. J. Piłsudskiego 28, pokój nr 8 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.