eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecDostawa materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-29

Sosnowiec: Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 207672 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital Miejski Nr 1 w Sosnowcu, ul. Zegadłowicza 3, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3630400, fax 032 3630405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital1.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z 9 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia : Pakiet nr 1 - kompresy niejałowe, kod CPV : 33.14.11.19-7, Pakiet nr 2 - kompresy jałowe, kod CPV : 33.14.11.19-7, M051-1 Pakiet nr 3 - kompres jałowy, kod CPV : 33.14.11.19-7, M051-1 Pakiet nr 4 - gaza, kod CPV : 33.14.11.14-2 Pakiet nr 5 - przylepce i opaski, kod CPV : 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-5 Pakiet nr 6 - przylepce z opatrunkiem, kod CPV : 33.14.11.11-1, M051-1 Pakiet nr 7 - opatrunki, kod CPV : 33.14.11.10-4 Pakiet nr 8 - setony, tupfery i opatrunki jałowe kod CPV : 33.14.11.10-4, M051-1 Pakiet nr 9 - opatrunki i plastry specjalistyczne jałowe, kod CPV : 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, M051-1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach 4.1 do 4.9 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych do wskazanego przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.19 - Kompresy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.19 - Kompresy Oryginalny kod CPV: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 33.14.11.13 - Bandaże Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.13 - Bandaże Oryginalny kod CPV: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a.posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. e.Zapewnią dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywną z rozładunkiem do apteki szpitala w terminie 2 dni od zgłoszenia zapotrzebowania. f.Zaoferują termin płatności : 30 dni od dnia otrzymania oryginału faktury. 2.Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu reguły zero - jedynkowej. 3. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz.U. Nr 93, poz.896) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie (oświadczenie na formularzu ofertowym).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605) . 2.Dla wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z wykonawców lub wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. 3.Pełnomocnictwo - jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 4.Wypełnione czytelnie, podpisane i opieczętowane przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy : - formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - formularz asortymentowo - cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.1 - 4.8 do SIWZ. - formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. - wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Dokumenty o których mowa w pkt. 1-4 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i opatrzone pieczęcią imienną. Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt. 4 sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. Tym samym zaleca się wypełnienie załączników nr 1, 2, 3, 4.1 - 4.9 na drukach stanowiących załączniki do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital1.sosnowiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski nr 1 41-200 Sosnowiec, ul. Zegadłowicza 3, I piętro pok. 242 w cenie 20 zł. brutto płatne w kasie lub przelewem na konto szpitala : 78 1560 1166 0000 9100 0011 2811..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Szpital Miejski nr 1 Sosnowiec, ul. Zegadłowicza 3, I piętro pok. 201 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kompresy niejałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w załączniku nr 4.1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.19-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kompresy jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4.2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.19-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kompres jałowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4.3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.19-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: gaza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4.4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.14-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: przylepce i opaski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4.5 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: przylepce z opatrunkiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4.6 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4.7 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: setony, tupfery i opatrunki jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4.8 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: opatrunki i plastry specjalistyczne jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4.9 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.