To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-20
Mikołów: Świadczenie usług związanych z obsługą ratowniczą na terenie Krytej Pływalni AQUA - PLANT w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 22 oraz Otwartego Kąpieliska Miejskiego w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38.
Numer ogłoszenia: 207736 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112918 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Konstytucji 3 Maja 22, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3242603, faks 32 3242688.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z obsługą ratowniczą na terenie Krytej Pływalni AQUA - PLANT w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 22 oraz Otwartego Kąpieliska Miejskiego w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług związanych z obsługą ratowniczą na terenie Krytej Pływalni AQUA - PLANT w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 22 oraz Otwartego Kąpieliska Miejskiego w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38. Przedmiot zamówienia realizowany będzie : Kryta Pływalnia Aqua Plant w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 22 w okresie od czerwca 2011 roku do 31 grudnia 2011 roku. Przedmiot zamówienia realizowany będzie: od poniedziałku do niedzieli w godz. od 600 do 2200 w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 280 godzin miesięcznie godziny pracy ratowników będą ustalane najpóźniej do 25 każdego miesiąca na miesiąc następny. Opis obiektu: basen sportowy 25,00m x 12,50m i głębokości 1,20m do 1,80m; basen rekreacyjno - rehabilitacyjny o wym. 13,50m x 6,00m i głębokości 0,80m do 1,20m, z którego wydzielono strefę hamowania dla zjeżdżalni; jaccuzi o wymiarach 2,00m x 4,00m dla 12 osób, otwartą zjeżdżalnię rurową o dł. 46 mb. Zakres obowiązków obejmuje: a) obsługa i konserwacja sprzętu basenowego wraz z odpowiedzialnością materialną za ten sprzęt, b) sterowanie oświetleniem w obrębie hali basenowej i atrakcjami wodnymi zgodnie z instrukcją na pływalni, c) zgłaszanie konieczności uzupełnienia sprzętu ratowniczego i medycznego w zależności od potrzeb i terminów ważności ich użycia zgodnie z obowiązującymi standardami bezpieczeństwa i standardami medycznymi, d) dbanie o stan techniczny sprzętu ratowniczego oraz medycznego będącego na wyposażeniu pływalni, e) kontrola warunków kąpieli (woda, powietrze), f) codzienna kontrola (przed uruchomieniem) stanu urządzeń i sprzętu będącego na wyposażeniu hali basenowej, g) obsługa dźwigu basenowego dla niepełnosprawnych, h) zapewnienie podstawowej opieki medycznej na terenie pływalni a w uzasadnionych przypadkach wezwanie pogotowia ratunkowego, i) obsługa sauny zgodnie z instrukcją obowiązującą na pływalni, j) sygnalizacja za pomocą urządzeń alarmowych wszelkich przekroczeń porządku obowiązującego w hali basenowej, k) pomoc w organizacji zajęć grupowych (współpraca z prowadzącymi zajęcia) oraz organizowaniu imprez sportowych i zawodów, l) wpisywanie do dziennika pracy wszelkich informacji związanych z funkcjonowaniem pływalni, m) współpraca z pozostałymi pracownikami pływalni w zakresie bezpieczeństwa i prawidłowego funkcjonowania obiektu, n) utrzymywanie czystości w i wokół niecki basenu, o) utrzymywanie porządku w punkcie medycznym i wykorzystywanie tego pomieszczenia wyłącznie do celów służbowych, 1.2. Otwarte Kąpielisko Miejskie w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38 od czerwca 2011 roku do sierpnia 2011 roku Przedmiot zamówienia realizowany będzie: od poniedziałku do niedzieli w godz. od 900 do 1900 przez 3 ratowników w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 2190 godzin za okres od czerwca 2011 do sierpnia 2011, UWAGA ! w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby godzin pracy ratowników, o czym Wykonawca zostanie w formie pisemnej lub elektroniczną z odpowiednim wyprzedzeniem powiadomiony, każdorazowo Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia otrzymanego zawiadomienia. Zakres obowiązków obejmuje: a) sumienne wykonywanie obowiązków podczas dyżurów na powierzonym terenie i nie oddalanie się od niego, b) spieszenie z pomocą na każdy sygnał wezwania pomocy, c) interweniowanie w przypadku nie stosowania się i łamania przepisów o bezpieczeństwie i obowiązującego regulaminu, d) systematyczne prowadzenie dziennika pracy ratownika, e) wpisywanie na tablicę informację o temperaturze wody i powietrza (min. 2 razy dziennie), f) wywieszanie i zdejmowanie tablic i flag informacyjnych dotyczących kąpieliska zgodnie z obowiązującymi przepisami, g) dbanie o nienaganny stan kąpieliska - oczyszczanie powierzchni i dna kąpieliska z wszelkich zanieczyszczeń, wykonywanie prac porządkowych na terenie kąpieliska, h) dbanie o czystość w punkcie sanitarnym, i) dbanie o czystość i porządek na stanowisku ratowniczym, oraz w pomieszczeniu socjalnym, j) nadzór nad apteczką pierwszej pomocy - zgłaszanie gospodarzowi obiektu brakujących środków opatrunkowych, k) informowanie gospodarza obiektu o wszelkich sprawach dotyczących prac na kąpielisku, l) zabezpieczenie całości sprzętu i powierzonego mienia po zamknięciu kąpieliska, m) informowanie telefoniczne o wszelkich zaistniałych interwencjach ( Pogotowie ratunkowe Policja, Straż Pożarna) gospodarza obiektu w ciągu 30 min po wydarzeniu i odnotowanie interwencji w dzienniku pracy ratownika, 2. Usługi w zakresie ratownictwa muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U. z 07 czerwca 1997 roku Nr 57 poz. 358). 3. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z obiektów regulaminów na nich obowiązujących. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania regulaminów BHP i p.poż. 5. Wykonawca w toku wykonywania niniejszej umowy zobowiązuje się wykonywać swoje obowiązki z należyta starannością. 6. W czasie trwania umowy Zamawiający ma prawo wglądu do przebiegu czasu pracy, przy czym w razie stwierdzenia, że praca jest wykonywana w sposób wadliwy lub niezgodny z umową Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do wprowadzenia niezbędnych zmian gwarantujących należyte wykonywanie usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.72.00 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŚLĄSKIE WODNE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
jakie przetargi wygrała firma
ŚLĄSKIE WODNE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
- Wojewódzkie Wodne Pogotowie ratunkowe Zarząd w Katowicach, Al. W. Korfantego 66/6, 40-161 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58100,00
Oferta z najniższą ceną: 58100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58100,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- "Modernizacja orynnowania, obróbek oraz części pokrycia budynku internatu należącego do Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1"
- Wykonanie robót budowlanych w budynku warsztatów szkolnych należących do ZST w Mikołowie w ramach projektu "Efektywne Funkcjonalne Szkoły - rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Mikołowskim"
- Wykonanie robót budowlanych w ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych w ramach projektu "Efektywne Funkcjonalne Szkoły - rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Mikołowskim"
- Małopowierzchniowe naprawy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Modernizacja Przedszkola nr 10 w Mikołowie-Mokre, ul. Grudniowa 1b
- Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej, urządzanie i utrzymywanie zadrzewień i zakrzewień w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
więcej: przetargi w Mikołowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.