eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa sprzętu laboratoryjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-20

Poznań: Dostawa sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 207738 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu , ul. Zygmunta Noskowskiego 23, 61-705 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 85 44 890, faks 61 85 44 834.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse-poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie (jeśli wymagane) sprzętu laboratoryjnego dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu z podziałem na części. 2. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 5 części: Część nr 1 - łaźnia wodna Część nr 2 - zamrażarka I Część nr 3 - zamrażarka II Część nr 4 - automatyczny podajnik próbek i wieża dozownika do chromatografu GC/MS model 7890A/5975C Część nr 5 - analizator dźwięku 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.54.00.00-2, 42.51.30.00-5, 42.51.32.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków umowy: - możliwość zmiany kar umownych - w przypadku zmiany stawki VAT - w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty zadania lub skróci czas wykonania zadania).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse-poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Poznaniu ul. Libelta 36, pok. 211 (II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Poznaniu ul. Noskowskiego 23, 61-705 Poznań kancelaria (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Łaźnia wodna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wanna nierdzewna tłoczona Obudowa nierdzewna wykonana z blachy strukturalnej Elektroniczny układ termostatyzujący typu on-off Element pomiarowy poza wanną Pokrywa pozioma z otworami na krążki redukcyjne wykonana ze stali nierdzewnej Przeznaczona do wygrzewania w kąpieli wodnej prób umieszczonych w probówkach, kolbach szklanych lub innych naczyniach laboratoryjnych Posiada 4 stanowiska pracy Głębokość wanny 100 mm Łaźnia typu rzędowego W komplecie musi znajdować się: - łaźnia wodna - przewód zasilający - pokrywa płaska z otworami na krążki redukcyjne - komplet krążków redukcyjnych - perforowana osłona grzałki Wymiary zewnętrzne łaźni: długość 530-540 mm, szerokość 160-170 mm, wysokość 160-170 mm Wymiary wewnętrzne łaźni: długość 500-510 mm, szerokość 130-140 mm, głębokość 100 mm Grzałka umieszczona wewnątrz wanny Posiada system zabezpieczający układ grzewczy przed przegrzaniem w przypadku braku wody w zbiorniku, składający się z pływakowego czujnika poziomu cieczy. Posiada mikroprocesorowy układ sterujący z wyświetlaczem typu LED Moc max. 500 W Napięcie zasilania 230 VAC Pojemność wanny max. 6 litrów Średnica stanowisk: 90 mm Zakres pracy: od 5°C powyżej temperatury otoczenia do 100°C Zakres regulacji co 0,1°C Dokładność ?0,6°C.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zamrażarka I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolor: biały 2 akumulatory zimna Wymiary: (wys. x szer. x głębok.) 85 x 60 x 62,5 cm (?3%) Sterowanie: elektroniczne Komunikacja: wskaźnik temperatury LED, lampki kontrolne pracy, sygnalizacja wzrostu temperatury, sygnalizacja usterki Rozmrażanie manualne Pojemność: 106 l (brutto) (?3%) Klasa zamrażania: */*** Zdolność zamrażania: 16 kg/24h Zdolność utrzymywania temperatury: 30 h Szuflady: 4 szt. Klasa energetyczna: A++ Klasa klimatyczna: SN T Obustronny montaż drzwi Konstrukcja: 2 nóżki Regulowany termostat Szybkie zamrażanie Zastosowane technologie: SuperFrost Instrukcja obsługi w języku polskim Gwarancja: 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.30.00-5, 42.51.32.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zamrażarka II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klasa efektywności energetycznej: A+ Komora zamrażania automatyczna Klasa klimatyczna: SN-T Czas przechowywania w przypadku awarii: 43 h Zdolność zamrażania: 20 kg/24h Cyfrowy wskaźnik temperatury z MagicEye Obsługa sterowania Touch-Electronic Wskaźnik temperatury w komorze zamrażania zewnętrzny cyfrowy Funkcja SuperFrost Sygnalizacja ostrzegawcza o awarii optyczna i dźwiękowa Sygnalizacja otwartych drzwi akustyczna 8 szuflad z przezroczystą ścianką frontową Oświetlenie wewnętrzne: tak 2 akumulatory zimna Instrukcja obsługi w języku polskim 24 miesiące gwarancji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.30.00-5, 42.51.32.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Automatyczny podajnik próbek i wieża dozownika do chromatografu GC/MS model 7890A/5975C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System Automatyczny podajnik próbek i wieża dozownika: taca na min. 150 próbek o pojemności 2 ml min. 8 miejsc na rozpuszczalniki szybkość nastrzyku 0,1 s lub lepsza możliwość termostatowania w zakresie temperatur 5-60 oC zakres nastrzyku od 10 nl do 250 ?l kontrolowana szybkość dozowania próbki Oprogramowanie/Kompatybilność Kompatybilność z posiadanym przez jednostkę oprogramowaniem MSD ChemStation. Pełna kompatybilność z posiadanym przez jednostkę chromatografem GC/MS model 7890A/5975C. Akcesoria Strzykawki chromatograficzne do ALS przeznaczone do pracy z dozownikiem PTV: strzykawka o objętości 10 ?l strzykawka o objętości 100 ?l strzykawka o objętości 250 ?l Zestaw fiolek - fiolki 2 ml zakręcane min. 500 sztuk. Czas dostawy do miejsca instalacji nie później niż 6 tygodni od daty podpisania umowy. Czas instalacji i szkolenie poinstalacyjne nie później niż 4 tygodnie od daty dostarczenia sprzętu. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostawą, transportem i instalacją w pomieszczeniu wskazanym przez zamawiającego. Kontakt i podjecie naprawy w miejscu instalacji w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia usterki. Naprawa lub wymiana wadliwych części w przeciągu dwóch tygodni od formalnego zgłoszenia usterki. Czas naprawy wyłączony z okresu gwarancyjnego. Sprzęt będzie wymieniony na nowy gdy: a) serwis stwierdzi, że usuniecie wady jest niemożliwe, b) w okresie gwarancji serwis dokona trzech napraw tej samej usterki, a sprzęt nadal będzie wykazywać wady uniemożliwiające użytkowanie zgodne z przeznaczeniem. Szkolenie poinstalacyjne w miejscu instalacji. Liczba uczestników: min. 3 osoby personelu z laboratorium zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Analizator dźwięku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miernik dźwięku: 1 kanałowy klasy 1 posiadający zatwierdzenie typu GUM W skład zestawu wchodzi: mikrofon pomiarowy z przedwzmacniaczem torba transportowa osłona przeciwwietrzna - automatycznie wykrywana przez miernik oprogramowanie do współpracy z komputerem oraz niezbędne kable do komunikacji miernika z komputerem słuchawki Dane przetworników pomiarowych są przechowywane w bazie danych miernika (numer seryjny, skuteczność czułość nominalna, napięcie polaryzacji, rodzaj - np. pola swobodnego, wymaganie zasilania CCLD, pojemność i inne) Możliwość przeglądania w przyrządzie minimum 20 ostatnich wyników wzorcowania Możliwość podłączenia mikrofonów wymagających polaryzacji 200 V, wyłączenia polaryzacji, zasilania przetworników typ ICP Możliwość podłączenia innych mikrofonów niż standardowo dostarczanych z miernikiem (np. odpornych na warunki atmosferyczne - stosując dodatkowy kabel mikrofonowy) Duży czytelny wyświetlacz (50 mm x 70 mm) Oprogramowanie zainstalowane w mierniku oraz oprogramowanie zainstalowane na komputerze przeznaczone do komunikacji pomiędzy komputerem i miernikiem w języku polskim. Funkcje pomocy w mierniku są w języku polskim Miernik ma możliwość blokowania klawiszy Masa miernika wraz z akumulatorem nie większa niż 700 gramów Miernik ma możliwość rozbudowy oprogramowania (jeżeli takie się pojawi lub istnieje np. o rejestrację historii czasowej, analizę w tercjach, oktawach) bez konieczności wysyłania go do serwisu Miernik zapewnia wsteczne kasowanie danych z ostatnich 5 sekund pomiaru bez zerowania całego pomiaru Istnieje możliwość załączania adnotacji tekstowych i głosowych (wbudowany mikrofon do sporządzania komentarzy głosowych zachowywanych - inny niż pomiarowy) równolegle z wynikami pomiarów w pamięci przyrządu Logowanie - minimum 3 różnych użytkowników z hasłem Możliwość zapisywania wyników pomiarów w wewnętrznej pamięci przyrządu lub na kartach pamięci typ SD, CF (wbudowany w przyrząd czytnik tych kart) Komunikacja pomiędzy komputerem a miernikiem po interfejsie USB Możliwość podsłuchu mierzonego sygnał przy pomocy słuchawek, podłączonych do miernika, dostarczonych wraz z miernikiem Miernik wyposażony jest w charakterystyki korekcji częstotliwościowej A, B, C, liniową OPROGRAMOWANIE Miernik ma być dostarczony wraz z oprogramowaniem zapewniającym następujące analizy w czasie rzeczywistym: Analiza szerokopasmowa: zakres pomiarów dźwięku szerokopasmowy z dostarczanym mikrofonem min. 3 Hz - 20 kHz, dynamika min.120 dB ZGODNOŚĆ Z NORMAMI IEC EN 60651 (1979) wraz z Dodatkiem 1 (1993) oraz Dodatkiem 2 (2000), klasa 1 IEC EN 60804 (2000 ) klasa 1 IEC 61672 -1 (2002) klasa 1 DIN 45657 (1997) ANSI S1.4-1983 (R1997) wraz z Dodatkiem ANSI S1.4A-1985, klasa 1 ANSI S1.43-1997 klasa 1 ZAKRESY POMIAROWE Zakres dynamiki: od poziomu szumów własnych do maksymalnego poziomu wejściowego (wartość skuteczna, ton prosty 1 kHz, korekcja charakterystyką A) minimum : 16,6 dB do 140 dB Podstawowy zakres wskazań: zgodnie z IEC 60651, z korekcją charakterystyką A minimum: 23,5 dB do 123 dB Zakres pracy liniowej: zgodnie z normą IEC 60804, z korekcją charakterystyką A minimum: 21,4 dB do 140 dB Zakres pracy liniowej: zgodnie z normą IEC 61672, przy 1 kHz, z korekcją charakterystyką A minimum: 24,8 dB do 140 dB Zakres pomiaru poziomu szczytowego C: według IEC 61672 minimum: 29,5 dB do 143 dB (z dostarczanym standardowo mikrofonem) WBUDOWANE FILTRY KOREKCYJNE Korekcja z uwagi na charakter pola akustycznego: dla wykonywania pomiarów w warunkach pola swobodnego i rozproszonego Korekcja z uwagi na wpływ dostarczanej wraz z miernikiem osłony przeciwwietrznej Samoczynna detekcja obecności osłony przeciwwietrznej przez przyrząd, co powoduje włączenie odpowiedniego filtru korekcyjnego. DETEKTORY Równolegle działające detektory dla każdego pomiaru: Skorygowany filtrem o charakterystyce A lub B (przełączanym) detektor szerokopasmowy z trzema ekspotencjalnymi stałymi czasowymi (Fast, Slow, Impulse), dwa detektory o uśrednianiu liniowym oraz detektor wartości szczytowej Skorygowany filtrem o charakterystyce C lub Liniowym (przełączanym) detektor o własnościach jak podane powyżej dla korekcji według charakterystyki A lub B Detektor przesterowań monitorujący wystąpienie przesterowań sygnału wejściowego dla wszystkich kanałów podlegających korekcji częstotliwościowej WYMAGANIA DLA MIKROFONU ? Wstępnie polaryzowany, pola swobodnego, o średnicy ? cala, z przedwzmacniaczem Nominalna skuteczność: 50 mV Pa (-26 dB względem 1 V Pa) ?1,5 dB, Pojemność: 14 pF (przy 250 Hz). ZASILANIE bateryjnego: łatwo wymienne akumulatory, czas pracy w temperaturze 20°C: minimum 8 godzin pracy ciągłej. Wskaźnik naładowania akumulatorów na ekranie miernika z informacją o przewidywanym czasie pracy na akumulatorach. zewnętrznego: zewnętrzny zasilacz ma służyć także do ładowania akumulatorów przyrządu, ma być przystosowany do pracy w sieci z napięciem 220 V - 230 V, 50 Hz 60 Hz TEMPERATURA PRACY: w zakresie od -10 do + 50°C , wpływ zmian temperatury poniżej 0,1 dB TEMPERATURA PRZECHOWYWANIA: od -25 do +70 °C 12 miesięcy gwarancji Instrukcja obsługi w języku polskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.