Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-20
Kielce: Wykonanie usług geodezyjnych
Numer ogłoszenia: 207838 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3421307, faks 041 3421723.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi geodezyjne, dotyczące sporządzania dokumentacji geodezyjnej dla gruntów, położonych na terenie Powiatu Kieleckiego, niezbędnej do : a) regulacji stanu prawnego nieruchomości, b) wydzielenia nieruchomości zajętych pod drogi publiczne i podziałów nieruchomości przeznaczonych do zwrotu rzecz byłych właścicieli c)wyjaśniania błędnych zapisów w operacie ewidencji gruntów i budynków i ich weryfikacji d)weryfikacji oznaczenia użytków gruntowych e)weryfikacji istniejących danych ewidencyjnych dotyczących budynków oraz ujawnienia budynków dotychczas nie wykazanych w ewidencji gruntów i budynków f) wyznaczenia punktów lub wznowienia znaków granicznych wraz ze stabilizacją 2. Zamówienie zostało podzielone na 18 części /zadań/ 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na zadania znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca udokumentuje, że wykonał co najmniej 3 usługi o podobnym charakterze.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla udokumentowania tego warunku Wykonawca musi dysponować : a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nadanych w trybie przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, w zakresie wykonania zadań, wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ pod poz. 1-12 b) co najmniej jedną osobą mogącą pełnić funkcję klasyfikatora gruntów, posiadającą doświadczenie zawodowe oraz praktyczną znajomość wykonywania klasyfikacji gruntów, potwierdzoną wykonaniem co najmniej 3 projektów gleboznawczej klasyfikacji gruntów, przyjętych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w zakresie wykonania zadań, wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ pod poz. 13-18.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kielcach
Al. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2011 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kielcach Al. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce pokój 226 /sekretariat Starosty/ budynek C-1, II-gie piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pomiar kontrolny i wykonanie podziału działek w gminie Morawica obręb Obice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomiar kontrolny istniejących w terenie punktów granicznych działek ( wg operatu podziałowego 16.2592-18/2004 ): 1. dz.nr 53/28 o pow. 0,3512 ha, obręb nr 16 Obice, nr KW KI1L/00045546/3 2. dz.nr 53/29 o pow. 0,3488 ha, obręb nr 16 Obice, Nr KW KI1L/00110956/7 Porównać wyniki pomiarów ze stanem istniejącym w ewidencji gruntów i budynków, w przypadku niezgodności uzyskanych współrzędnych punktów granicznych z danymi wynikającymi z w/w operatu należy wykonać opracowanie geodezyjne do modyfikacji współrzędnych punktów granicznych wraz z wykazem zmian powierzchni przedmiotowych działek ( opracowanie winno zawierać protokół przyjęcia granic) II. Wykonanie podziału działek oznaczonych nr 206/2, 27/1. obręb Obice ( Skarb Państwa samoistne posiadanie PKP użytkowanie) celem wydzielenia z terenów kolejowych gruntu zajętego pod drogę gminną Nr 1545008 ( Drochów Dolny - Obice -Zastawie nowy numer 002244T)) w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną /Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późniejszymi zmianami/.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie opracowania geodezyjnego, polegającego na sporządzeniu dokumentacji w celu ujawnienia w rejestrze ewidencji gruntów istniejącej na mapie działki nr 663 położonej w obrębie 1 - Bęczków gm. Górno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opracowania geodezyjnego, polegającego na sporządzeniu dokumentacji w celu ujawnienia w rejestrze ewidencji gruntów istniejącej na mapie działki nr 663 położonej w obrębie 1 - Bęczków gm. Górno Działka, która jest przedmiotem opracowania to droga położona między działkami nr 665/1 i 662/1, 664 w obrębie 1 - Bęczków gm. Górno. Zlecenie opracowania polega na wykonaniu dokumentacji w celu ujawnienia w/w działki w rejestrze ewidencji gruntów . Jako podmiot ewidencyjny należy wpisać: 1. Skarb Państwa - władanie na zasadach posiadania samoistnego. 2. Urząd Gminy Górno - użytkowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wydzielenie w trybie art. 118 ust 2 a i 4 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników ( Dz. U. z 1998 r. nr 7, poz. 25 ze zm.) z działki położonej w gm. Zagnańsk obręb Zachełmie, oznaczonej nr 243/2 o pow. 0,3100 ha, działki gruntu o pow. 0, 1400 ha, przylegającej do działki nr 243/1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzielenie w trybie art. 118 ust 2 a i 4 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników ( Dz. U. z 1998 r. nr 7, poz. 25 ze zm.) z działki położonej w gm. Zagnańsk obręb Zachełmie, oznaczonej nr 243/2 o pow. 0,3100 ha, działki gruntu o pow. 0, 1400 ha, przylegającej do działki nr 243/1 2. dla wydzielonej działki ustalić służebność przejazdu i przechodu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sporządzenie projektów podziału nieruchomości położonej obr. Wola Murowana gm. Sitkówka-Nowiny oznaczonej numerem działki 23/4 o powierzchni 1,5902 ha, ujawnionej w KW Nr KI1L/00123982/2 jako własność Skarbu Państwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektów podziału nieruchomości położonej obr. Wola Murowana gm. Sitkówka-Nowiny oznaczonej numerem działki 23/4 o powierzchni 1,5902 ha, ujawnionej w KW Nr KI1L/00123982/2 jako własność Skarbu Państwa 1. celem wydzielenia działki nr hip. 15 o pow. 0,5100 ha, nabytej na rzecz Skarbu Państwa aktem notarialnym z dnia 13.08.1977 r. Rep. A Nr 7507/77, podlegającej zwrotowi na rzecz byłych właścicieli, 2. celem wydzielenia działek nr hip. 17 o pow. 0,1100 ha i nr hip. 19 o pow. 0,1700 ha, nabytych na rzecz Skarbu Państwa aktem notarialnym z dnia 17.12.1977 r. Rep. A. Nr 12219/77, podlegających zwrotowi na rzecz byłych właścicieli, 3. celem wydzielenia działki nr hip. 603 o pow. 0,0900 ha, nabytej na rzecz Skarbu Państwa aktem notarialnym z dnia 13.08.1977 r. Rep. A. Nr 7562/77, podlegającej zwrotowi na rzecz byłych właścicieli, 4. celem wydzielenia działki nr hip. 20 o pow. 0,1400 ha, nabytej na rzecz Skarbu Państwa aktem notarialnym z dnia 04.08.1977 r. Rep. A. Nr 7315/77, podlegającej zwrotowi na rzecz byłych właścicieli.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sporządzenie projektu podziału nieruchomości położonej obr. Leszczyny gm. Górno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu podziału nieruchomości położonej obr. Leszczyny gm. Górno oznaczonej jako działki nr 802/44 o pow. 1, 7756 ha i nr 802/39 o pow. 0,9646 ha, stanowiącej własność Gminy Górno i ujawnionej w KW Nr 5302, celem wydzielenia części wywłaszczonej działki nr hip. 291/2, (według wskazań zleceniodawcy), przeznaczonej do zwrotu na rzecz byłego właściciela, nabytej na rzecz Skarbu Państwa aktem notarialnym z dnia 19.12.1969 r. Rep. A. Nr 11403/69..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sporządzenie projektu podziału nieruchomości położonej w Chęcinach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu podziału nieruchomości położonej w Chęcinach, oznaczonej jako działki nr 1714/16 o pow. 0,2011 ha, 1714/19 o pow. 0,4295 ha, 1714/63 o pow. 2,2454 ha, stanowiącej własność Gminy Chęciny i ujawnionej w KW Nr KI1L/00127759/8 oraz w decyzji Wojewody Świętokrzyskiego Nr IG.W 7723-6-2/10 - celem wydzielenia części wywłaszczonej działki nr hip. 1726 (według wskazań zleceniodawcy), przeznaczonej do zwrotu na rzecz byłego właściciela, wywłaszczonej na rzecz Skarbu Państwa decyzją Naczelnika Gminy Chęciny z dnia 18.11.1976 r. znak : ZGT-630B/54/76.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wskazanie punktów granicznych części działki nr 439/11 o pow. 1,5855 ha odpowiadającej części działki nr hip. 666 o pow. 0,7100 ha położonej w Ćmińsku Kościelnym gm. Miedziana Góra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskazanie punktów granicznych części działki nr 439/11 o pow. 1,5855 ha odpowiadającej części działki nr hip. 666 o pow. 0,7100 ha (według wskazań zleceniodawcy), położonej w Ćmińsku Kościelnym gm. Miedziana Góra, wywłaszczonej na rzecz Skarbu Państwa decyzją Naczelnika Gminy Miedziana Góra z dnia 23.10.1978 r. znak : ZGT-630B/48/78.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie mapy do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonej w gminie Zagnańsk obręb Jasiów w celu założenia księgi wieczystej, lub aktualizacji w razie wykazania, że dla nieruchomości jest księga wieczysta nieujawniona w ewidencji gruntów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie mapy do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonej w gminie Zagnańsk obręb Jasiów w celu założenia księgi wieczystej, lub aktualizacji w razie wykazania, że dla nieruchomości jest księga wieczysta nieujawniona w ewidencji gruntów W zakres zlecenia wchodzi opracowanie dokumentacji geodezyjno -prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonej w gm. Zagnańsk: obr. Jasiów: nr dz. 331/1, 333/1, 334/1, 335/1, 336/1, 337/1, 338/1, 339/1, 447/1, 448, 332/1 i obr. Zagnańsk: nr dz. 154/2 z wykazaniem właściwego stanu prawnego oraz skompletowanie dokumentów niezbędnych do złożenia skutecznego wniosku wieczysto - księgowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie opracowania geodezyjnego w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną /Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późniejszymi zmianami/.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opracowania geodezyjnego w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną /Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późniejszymi zmianami/, celem wydzielenia z działek o nr nr 1014 o pow. 0,4700 ha, 1410 o pow. 0,3500 ha i 1411/1 o pow. 0,0500 ha, części zajętych pod pas drogi powiatowej Nr 15644T, położonych w gminie Zagnańsk obr. Samsonów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie opracowań dla nieruchomości położonych w gminie Zagnańsk obręb Tumlin, obręb Kaniów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomiar kontrolny istniejących w terenie punktów granicznych działek : 611/2 o pow. 0,1000 ha, 611/3 o pow. 0,1000 ha, 611/4 o pow. 0,0999 ha, 611/5 o pow. 0,1000 ha, 611/6 o pow. 0,1100 ha, 611/7 o pow. 0,0700 ha , 611/8 o pow. 0,0700 ha , 611/9 o pow. 0,0700 ha , 611/10 o pow. 0,0700 ha, 612/1 o pow. 0,0800 ha , 612/3 o pow. 0,1000 ha , 612/4 o pow. 0,5700 ha, 613/1 o pow. 0,0788 ha, 613/2 o pow. 0,0919 ha, 613/3 o pow. 0,0851 ha, 613/4 o pow. 0,0872 ha , 613/5 o pow. 0,0894 ha, 613/6 o pow. 0,0914 ha, 613/7 o pow. 0,0935 ha, 613/8 o pow. 0,0955 ha , 613/10 o pow. 0,0460 ha, 613/12 o pow. 0,0690 ha, 613/13 o pow. 0,0510 ha położonych w obrębie Tumlin gm. Zagnańsk na podstawie opracowań geodezyjnych: nr 236/02/228/1977 ( podział działki nr 611), nr 236/02/598/88 (podział działki nr 613), nr 2208-12/1992 (podział działki nr 613/9), nr 2208-101/2001 (podział działki nr 613/11), nr 2273-33/1991 (podział działki nr 612), nr 2272-38/1992 (podział działki nr 612/2), porównanie wyników pomiarów ze stanem istniejącym w ewidencji gruntów i budynków, w przypadku niezgodności uzyskanych współrzędnych punktów granicznych z danymi wynikającymi z w/w operatów należy wykonać opracowanie geodezyjne do modyfikacji współrzędnych punktów granicznych wraz z wykazem zmian powierzchni przedmiotowych działek ( opracowanie winno zawierać protokół przyjęcia granic) 2. Pomiar kontrolny istniejących w terenie punktów granicznych : nr 878/1 o pow. 0,0600 ha, 878/3 o pow 0,0300 ha , 878/5 o pow 0,0100 ha, 878/7 o pow 0,0182 ha, 878/8 o pow 0,0172 ha, 878/9 o pow 0,0189 ha, 878/10 o pow 0,0201 ha, 878/11 o pow 0,0232 ha, 878/12 o pow 0,0124 ha, 878/13 o pow 0,0174 ha, 878/14 o pow 0,0626 ha położonych w obrębie Kaniów gm. Zagnańsk na podstawie opracowań geodezyjnych: nr 2208-10/1988 (podział działki nr 878), nr 2208-86/1996 (podział działki nr 878/2), nr 2208-10/1998 (podział działki nr 878/6), nr 2208-92/1999 (podział działki nr 878/4) ), porównanie wyników pomiarów ze stanem istniejącym w ewidencji gruntów i budynków, w przypadku niezgodności uzyskanych współrzędnych punktów granicznych z danymi wynikającymi z w/w operatów należy wykonać opracowanie geodezyjne do modyfikacji współrzędnych punktów granicznych wraz z wykazem zmian powierzchni przedmiotowych działek ( opracowanie winno zawierać protokół przyjęcia granic).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wznowienie punktów granicznych działki nr 357 położonej we wsi Belno gm. Zagnańsk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie punktów granicznych działki nr 357 ( powierzchnia w ewidencji 0,1000 ha, nr KW 73656) położonej we wsi Belno na podstawie danych ewidencji gruntów oraz kontrolne obliczenie powierzchni, w przypadku braku danych ewidencji gruntów wykonać opracowanie do przeprowadzenia postępowania w tryb § 37 Rozporzadzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz.U NR 38 poz.454 ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej w celu aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków w obrębie ewidencyjnym Mójcza gm. Daleszyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej w celu aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków ; 1. Wykonanie podziału działki nr 71/3 o pow. 0,5732 ha i nr 72/4 o pow. 0,0245 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Mójcza gm. Daleszyce, w celu wydzielenia drogi dojazdowej 2.Wykonanie pomiaru budynku - stodoły na działce nr 118 o pow. 0,7908 ha poł. obr. Mójcza gm. Daleszyce w celu ujawnienia w ewidencji gruntów i budynków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Aktualizacja klas i użytków gruntów zalesionych w działce Nr 274 o pow.0,4000 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Strawczyn gm. Strawczyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klas i użytków gruntów zalesionych na podstawie przepisów o wspieraniu obszarów wiejskich ze środków w działce Nr 274 o pow.0,4000 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Strawczyn gm. Strawczyn (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,4000 ha ha).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Aktualizacja klas i użytków w działce nr 423/2 o pow. 0,5863 ha, nr KW KI1L/00091293/1 położonej w obrębie ewidencyjnym Radkowice gm. Chęciny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klas i użytków w działce nr 423/2 o pow. 0,5863 ha, nr KW KI1L/00091293/1 położonej w obrębie ewidencyjnym Radkowice gm. Chęciny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Łagów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Łagów : 1. obręb Czyżów w działce nr 267 o pow. 1,2900 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,99 ha), 2. obręb Lechówek w działce nr 341 o pow. 0,2600 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,26 ha), 3. obręb Lechówek w działce nr 345 o pow. 1,1000 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,10 ha), 4. obręb Wola Łagowska w działce nr 200 o pow. 1,9600 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 1,04 ha), 5. obręb Nowy Staw w działce nr 349 o pow. 0,5800ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,56 ha).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Raków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Raków: 1. obręb Ociesęki w działce nr 80 o pow. 0,2400ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,24 ha), 2. obręb Ociesęki w działce nr 81 o pow. 0,4000 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,40 ha), 3. obręb Ociesęki w działce nr 82 o pow. 0,1100 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,11 ha), 4. obręb Ociesęki w działce nr 83 o pow. 0,2000 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,20 ha), 5. obręb Głuchów Lasy w działce nr 33 o pow. 1,9200 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 1,92 ha) 6. obręb Głuchów Lasy w działce nr 38 o pow. 1,9200 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 1,50 ha).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Pierzchnica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Pierzchnica : 1. obręb Ujny w działce nr 107 o pow. 2,0200 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,62 ha), 2. obręb Ujny w działce nr 108 o pow. 6,1000 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 1,13 ha), 3. obręb Ujny w działce nr 160 o pow. 2,549 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,47 ha), 4. obręb Wierzbie w działce nr 236 o pow. 2,0200 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 1,87 ha), 5. obręb Strojnów w działce nr 36 o pow. 3,7300 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 2,47 ha) 6. obręb Gumienice w działce nr 190 o pow. 2,9100 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 2,03 ha ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Chęciny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Chęciny: 1. obręb Bolmin w działce nr 54 (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,64 ha), 2. obręb Bolmin w działce nr 318 (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,97 ha), 3. obręb Bolmin w działce nr 324/1 (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 044 ha), 4. obręb Bolmin w działce nr 407 (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,44 ha), 5. obręb Bolmin w działce nr 413 (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,58 ha) 5. obręb Nowy Staw w działce nr 349 o pow. 0,5800ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,56 ha).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa 2 sztuk samochodów typu furgon do przewozu towarów
- Dostawy opon samochodowych w okresie 2 lat
- Dostawa prasy do UJK
- Dostawa materiałów pielęgnacyjnych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa doposażenia strzelnicy multimedialnej dla Wydziału Prawa i Nauk Społecznych UJK ADP.2301.86.2024
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.01.2025r. do 30.06.2025r.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.