Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-29
Nasielsk: Dostawa 1 szt. ambulansu sanitarnego typu C i 1 szt. ambulansu sanitarnego typu A1 dla SPZOZ w Nasielsku ul. Sportowa 2
Numer ogłoszenia: 207839 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nasielsk, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6933000, fax 023 6912470.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nasielsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 szt. ambulansu sanitarnego typu C i 1 szt. ambulansu sanitarnego typu A1 dla SPZOZ w Nasielsku ul. Sportowa 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki ambulansu typu C i 1 sztuki ambulansu sanitarnego typu A1 w rozumieniu Polskiej Normy PN-EN 1789:2007 z wyposażeniem dla SPZOZ w Nasielsku
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.21 - Karetki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy odstępuje od pobierania wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania odrzuceniem jego oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w SIWZ Wykonawcy załączą do oferty następujące dokumenty: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy zgodne z treścią oświadczenia zamieszczonego w załączniku nr 2 SIWZ. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Ponadto oferta winna zawierać wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikami oraz niżej wymienione dokumenty: 1. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnianie wymagań technicznych określonych w załączniku nr 1 i nr 1a SIWZ wraz z wymaganymi w tych załącznikach dokumentami (w opisie należy również podać markę i model oferowanych ambulansów). 2. Deklaracja zgodności na ambulans ratunkowy typ C i typ A1 wystawiona zgodnie z przepisami prawa polskiego. 3. Wypełniony i podpisany formularz Parametry techniczne ambulansu. 4. Wypełniony i podpisany formularz Wykaz zrealizowanych dostaw ambulansów ratunkowych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umnasielsk.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nasielsku ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nasielsku ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk pokój 109, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI NASIELSK
więcej: przetargi NASIELSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego
- Dostawa ambulansu drogowego typu A1 wraz z wyposażeniem.
- SZP.221-7.2024 Zakup specjalistycznego środka transportu sanitarnego typu B lub C z wyposażeniem medycznym na potrzeby podstawowego zespołu ratownictwa medycznego
- Dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem
- Wyposażenie (adaptacja) ambulansu będącego własnością Wielkopolskiego Centrum Pediatrycznego w Poznaniu przy ul. Adama Wrzoska 1.
więcej: Karetki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.