eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DamnicaUsługi z zakresu prac geodezyjnych w Nadleśnictwie Damnica w 2009r na potrzeby IV rewizji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Damnica: Usługi z zakresu prac geodezyjnych w Nadleśnictwie Damnica w 2009r na potrzeby IV rewizji
Numer ogłoszenia: 207904 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Damnica , ul. Leśna 11, 76-231 Damnica, tel. 059 8113092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdlp.szczecinek.pl/damnica

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka państwowa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu prac geodezyjnych w Nadleśnictwie Damnica w 2009r na potrzeby IV rewizji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach prac terenowych wykona: 1. Regulację stanu posiadania gruntów Nadleśnictwa na podstawie dokumentów prawnych wg stanu na 31.12.2009r.( powierzchnia nadleśnictwa wg stanu na dzień 01.01.2009r wynosi 16 445,32 ha). 2. Zmianę klasyfikacji użytków w powszechnej ewidencji gruntów wraz ze sporządzeniem dokumentacji - ok.180ha. 3. Uzgodnienie przebiegu dróg gminnych ,powiatowych , wojewódzkich i krajowych na obszarze nadleśnictwa. 4. Uzgodnienie cieków podstawowych będących w zarządzie melioracji i urządzeń wodnych. 5. Pozyskanie granic administracyjnych obrębów, gmin i powiatów. 6. Sporządzenie aktualnych wypisów z rejestru gruntów działkami (listki) dla wykonawcy planu urządzania lasu wg stanu na dzień 31.12.2009r. 7. Odtworzenie zatartych granic z obcą własnością wskazanych przez zamawiającego na długości ok.14 km, ok180 kamieni granicznych i ich okazanie wskazanym służbom nadleśnictwa. Odtworzone granice winny być uzupełnione o brakujące kamienie, które zostaną okopcowane ( minimalna średnica 1,4 m) z zaznaczeniem rowków kierunkowych, a na odcinkach granic z lasami innej własności zostaną przecięte wizury o szerokości co najmniej 1mb oznakowane farbą od strony własności LP. 8. Sporządzenie geodezyjnego operatu technicznego dla nadleśnictwa i powszechnej ewidencji gruntów, który obejmuje weryfikację użytków, budynków, gruntów przejętych z ich pomiarem na gruncie i uzgodnienie stanu faktycznego z ewidencją gruntów wg stanu na dzień 31.12.2009r. 9. Usunięcia zmian związanych z porównania mapy nadleśnictwa i ortofotomapy w zakresie przebiegu linii oddziałowych i uzgodnienia ich z powszechną ewidencją gruntów - ok.10 km. 10. Porównanie istniejącego standardu mapy numerycznej dla nadleśnictwa z danymi numerycznymi ( wektorowymi) uzyskanymi z powszechnej ewidencji gruntów i stwierdzenie rozbieżności po analizie ich powstania np.: . warstwa wektorowa w powszechnej ewidencji powstała częściowo z digitalizacji, . błędy konturów użytków z rożnych przyczyn . inne rozbieżności winny być uzgodnione z nadleśnictwem i skorygowane w powszechnej ewidencji gruntów. 11. Brakujące współrzędne geodezyjne z obszaru działania nadleśnictwa wykonawca pozyska we własnym zakresie i na własny koszt i ich kopie przekaże zleceniodawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00 - 74.27.40.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Wysokość wadium wynosi 3000,00 zł. 2) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 03.07.2009 r., do godz. 9.00. 3) Wadium może być wniesione wedle wyboru Oferenta w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych i poręczenia spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w/w terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ SA Słupsk Nr 15203000451110000000928610 z dopiskiem na blankiecie przelewu Przetarg - prace geodezyjne na potrzeby IV rewizji Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie Zamawiającego a kserokopie dołączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa Oferentów, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 26 ust.3 PZP). W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Oferent nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako oferta.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent złoży w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie, że Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg zał. Nr 2 do SIWZ); b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Wykaz wykonanych usług z zakresu prac geodezyjnych na potrzeby Lasów Państwowych w okresie ostatnich 1) Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7 niniejszej SIWZ, jeżeli trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie (wg zał. Nr 3 do SIWZ), wraz z podaniem wartości usług oraz dokumentem potwierdzającym, że usługi zostały wykonane bez zastrzeżeń (dołączyć do załącznika nr 3 referencje,opinie). Łączna wartość usług wykonanych bez zastrzeżeń musi wynosić co najmniej 100 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat lub gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 2) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Kopia dokumentu winna być czytelna i nie zawierać przeróbek i skreśleń. 3) Oferta składana przez Oferentów, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, powinna zawierać wyżej wymienione dokumenty. Dokumenty określone w 1) podpunkt a) i b) - dołącza do oferty każdy z Oferentów. Oferta powinna zawierać pełnomocnictwo (lidera) do reprezentowania wszystkich stron w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, oraz zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Oferenta, w miejscu przeznaczonym na wpisanie danych Oferenta (np. nazwa i adres Oferenta) należy wpisać dane wszystkich Oferentów wchodzących w skład konsorcjum. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Oferenci wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.pl/damnica/przetargi.php?id=29.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Damnica ul.Leśna 11 pokój Nr 6 (Administracja).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Damnica ul.Leśna 11,Damnica pok.Nr 14-sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.