eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Drobne aranżacje zieleni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-20

Polkowice: Drobne aranżacje zieleni
Numer ogłoszenia: 207918 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drobne aranżacje zieleni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: - zdjęcie warstwy ziemi nieurodzajnej wraz z wywiezieniem tj.: odspojenie warstwy ziemi nieurodzajnej załadowanie ziemi na środek transportu, przewiezienie na miejsce składowania i złożenie w pryzmy, - orka glebogryzarką terenu: orka glebogryzarką z ręcznym wyrównaniem gleby grabiami , - dowóz ziemi urodzajnej i rozścielenie tj.: rozścielenie ziemi urodzajnej oraz wyrównanie terenu, - wykonanie trawnika siewem: ręczne przekopanie gleby, rozrzucenie nawozów mineralnych i zagrabianie, ręczne wyrównanie powierzchni, wysianie nasion, przykrycie nasion ziemią, -sadzenie drzew liściastych: przywiezienie roślin na miejsce sadzenia, wyznaczenie miejsc sadzenia, wykopanie dołów, zaprawienie do połowy dołów ziemią urodzajną, posadzenie roślin oraz, zasypanie dołów, wykonanie misek, podlanie, rozplantowanie lub złożenie na poboczu pozostałej ziemi, - sadzenie drzew iglastych: przywiezienie roślin na miejsce sadzenia, wyznaczenie miejsc sadzenia, wykopanie dołów, zaprawienie do połowy dołów ziemią urodzajną, posadzenie roślin, zasypanie dołów, wykonanie misek, podlanie, rozplantowanie lub złożenie na poboczu pozostałej ziemi, - sadzenie krzewów liściastych, kwiatów jednorocznych, bylin i pnączy: przywiezienie roślin na miejsce sadzenia, wyznaczenie miejsc sadzenia, wykopanie dołów, zaprawienie całkowite dołów ziemią urodzajną, posadzenie roślin w razie konieczności przycięcie korony, zasypanie dołów, wykonanie misek, podlanie, rozplantowanie lub złożenie na poboczu pozostałej ziemi, -rozrzucenie zrębków, kory, kamieni: przywiezienie materiału, rozrzucenie materiału, wyrównanie terenu, - oddzielenie nasadzeń za pomocą kostki betonowej, rollbordera drewnianego lub palisady: wyznaczenie osi wykopu, ręczne odspojenie gruntu, wykonanie rowków, ułożenie kostki betonowej, rollbordera, palisady w rowkach z przycięciem do linii brzegowej układanej powierzchni, - miesięczna pielęgnacja drzew liściastych: w tym dwukrotne pielenie chwastów, spulchnianie ziemi wokół roślin oraz poprawianie misek, usuwanie odrostów korzeniowych lub dzików według potrzeby, pięciokrotne podlewanie roślin minimum 30 l wody na szt., kontrola i wymiana zniszczonych wiązadeł oraz wymiana uszkodzonych lub brakujących palików, - miesięczna pielęgnacja drzew iglastych: w tym dwukrotne pielenie chwastów, spulchnianie ziemi wokół roślin oraz poprawianie misek, pięciokrotne podlewanie roślin minimum 30 l wody na szt. wraz ze zraszaniem koron, - miesięczna pielęgnacja krzewów liściastych: w tym dwukrotne pielenie chwastów, spulchnianie ziemi wokół roślin oraz poprawianie misek, pięciokrotne podlewanie roślin minimum 20 l/m2 wody, - miesięczna pielęgnacja bylin, kwiatów jednorocznych i pnączy w tym: dwukrotne pielenie i spulchnianie gleby, usuwanie przekwitłych kwiatów wg potrzeb, wyczesywanie traw z obumarłych liści, wyrównanie brzegów kwietników, pięciokrotne podlewanie roślin minimum 10 l/m2, - miesięczna pielęgnacja trawnika w tym pięciokrotne podlanie minimum 20 l/m2, dwukrotne odchwaszczenie, dwukrotne koszenie wraz z grabieniem i wałowaniem. Wykonawca gwarantuje, że w okresie do końca listopada 2011 r. materiał roślinny posadzony przez niego zachowa żywotność. W przeciwnym wypadku Wykonawca dokona wymiany egzemplarzy obumarłych na swój koszt w terminie dwustronnie uzgodnionym w protokole odbioru. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać i udokumentować należytą realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch usług dotyczących łącznie: sadzenia co najmniej 50 drzew, 1000 krzewów, 1500 bylin oraz wykonania 500 m2 trawnika.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia, pełniącą funkcję Kierownika Robót posiadającą tytuł zawodowy w zakresie ogrodnictwa, terenów zieleni (wykształcenie wyższe).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; b) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika; c) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty, tj.: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokument wymieniony w punkcie 1.2 lit. b muszą być złożone przez każdy podmiot; d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy; w przypadku kiedy Wykonawca powoła się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, oświadczenie tego podmiotu zawierać winno zobowiązanie do udziału w wykonywaniu części udzielanego zamówienia w zakresie udostępnionego Wykonawcy potencjału; e) Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki; f) Oświadczenia wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 Formularza ofertowego; g) W przypadku osób fizycznych zaleca się złożenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające wskazanie prowadzonej działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron, o których mowa w § 5 umowy. Zmiana ta nie będzie wymagała wprowadzenia aneksu do umowy a będzie następować w formie pisma informującego strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.