eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńWykonanie wymiany (remontu) wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania - III etap oraz wymiany (remontu) wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji - III część w obiekcie Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wielkie Garbary 9 w Toruniu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-31

Toruń: Wykonanie wymiany (remontu) wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania - III etap oraz wymiany (remontu) wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji - III część w obiekcie Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wielkie Garbary 9 w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 20793 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63075 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wymiany (remontu) wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania - III etap oraz wymiany (remontu) wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji - III część w obiekcie Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wielkie Garbary 9 w Toruniu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany (remontu) wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania - III etap oraz wymiany (remontu) wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji - III część w obiekcie Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wielkie Garbary 9 w Toruniu. Przedmiot umowy obejmuje następujący zakres prac: 1)wymianę (remont) wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania - III etap; piony od nr 1 do nr 6 wraz z poziomami wg oznaczeń w projekcie budowlanym, w szczególności: -demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, -wykonanie nowej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania ( przewody, grzejniki,armatura i osprzęt,zabezpieczenia antykorozyjne, izolacje termiczne), -wykonanie prób, nastaw, regulacji instalacji i uruchomienie -na gorąco całego zładu grzewczego, -wykonanie towarzyszących robót budowlanych jak: przebicia i zamurowania przez ściany i stropy, uzupełnienia tynków, uzupełnienia płytek ściennych i posadzkowych, miejscowe malowanie ścian i sufitów, -wywóz odpadów i materiałów z demontaży i rozbiórek. 2)wymianę (remont) wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej - III część, oznaczona w projekcie budowlanym jako etap VII, a w szczególności : -demontaż istniejącej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej -wykonanie nowej wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej (przewody, armatura i osprzęt, izolacje termiczne), -napełnienie i uruchomienie całych instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej, -wykonanie towarzyszących robót budowlanych jak: przebicia i zamurowania przez ściany i stropy, uzupełnienia tynków, uzupełnienia płytek ściennych i posadzkowych, miejscowe malowanie ścian i sufitów, -wywóz odpadów i materiałów z demontaży i rozbiórek. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, (opracowania wykonane przez Sanitarną Pracownię Projektową Gerard Pobłocki ; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin i pomiarów dokonanych na terenie obiektu. Wykonawca przed złożeniem oferty zapozna się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi placu budowy i uwzględnił je w wynagrodzeniu ryczałtowym. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczy nie stanowiący podstawy wyceny i zostanie zweryfikowany przez Wykonawcę. Jeżeli w przedmiarze robót nie zostały ujęte wszystkie niezbędne materiały i nakłady pracy lub zostały ujęte w innym rozmiarze, Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w projekcie, jedynie stosując materiały i rozwiązania techniczne przyjęte w przedmiarze robót jeżeli w projekcie nie wskazano żadnych materiałów lub rozwiązań technicznych (informując Zamawiającego o istniejących rozbieżnościach na piśmie co najmniej 3 dni przed planowanym przystąpieniem do prac uzupełniających lub dodatkowych). Wykonawca nie może wykonać prac uzupełniających i dodatkowych bez uzyskania zgody Zamawiającego. Zamawiający ma prawo nie wyrazić zgody na wykonanie prac uzupełniających lub uzależnić ich wykonanie od sporządzenia przez Wykonawcę kosztorysu obejmującego zakres tych prac. W przypadku wykonania tych prac bez zgody Zamawiającego Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za ich wykonanie. Gwarancja Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Termin gwarancji wynosi 4 lata (z tym, że na urządzenia wbudowane/zamontowane przez Wykonawcę - termin gwarancji wynosi zgodnie z okresem gwarancji producenta, jednak nie krócej niż 2 lata ) i liczy się zarówno dla robót budowlanych jak i dla urządzeń wbudowanych/zamontowanych przez Wykonawcę - od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem ust. 5 umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP) stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i dotyczącego przedmiotu zamówienia-prac określonych w punkcie 1 SIWZ. Termin realizacji zamówienia ustala się następująco: - rozpoczęcie: 01.07.2013 r. - zakończenie: 19.08.2013 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REST Sp. J. Kowalski, Rydlichowski Pl. F. Skarbka 4, 87-100 Toruń, Pl. F. Skarbka 4, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195122,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92780,00

  • Oferta z najniższą ceną: 92780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 258585,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.