eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworze › Modernizacja, przebudowa i adaptacja Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów i wymagań - przebudowa budynku A-ETAP IIIwtym:a.Zapewnienie niezbędnych warunków do korzystania z obiektu służącego rehabilitacji dzieci i młodzieży niepełnosprawnej, w szczególności osób poruszających się na wózkach inwalidzkich w Budynku A Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego wJaworzu.b.TermomodernizacjaBudynkuA(segmentu A)Oddziału Leczniczo- Rehabilitacyjnego w Jaworzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-28

Jaworze: Modernizacja, przebudowa i adaptacja Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów i wymagań - przebudowa budynku A-ETAP IIIwtym:a.Zapewnienie niezbędnych warunków do korzystania z obiektu służącego rehabilitacji dzieci i młodzieży niepełnosprawnej, w szczególności osób poruszających się na wózkach inwalidzkich w Budynku A Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego wJaworzu.b.TermomodernizacjaBudynkuA(segmentu A)Oddziału Leczniczo- Rehabilitacyjnego w Jaworzu
Numer ogłoszenia: 207945 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193691 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej, ul. Słoneczna 83, 43-384 Jaworze, woj. śląskie, tel. 033 8172166 (-67), faks 033 8173463.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja, przebudowa i adaptacja Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów i wymagań - przebudowa budynku A-ETAP IIIwtym:a.Zapewnienie niezbędnych warunków do korzystania z obiektu służącego rehabilitacji dzieci i młodzieży niepełnosprawnej, w szczególności osób poruszających się na wózkach inwalidzkich w Budynku A Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego wJaworzu.b.TermomodernizacjaBudynkuA(segmentu A)Oddziału Leczniczo- Rehabilitacyjnego w Jaworzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego postępowania został opisany w: a) projekcie budowlano-wykonawczym Adaptacja, modernizacja i dostosowanie Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży do obowiązujących przepisów i wymagań, b) aktualizacji projektu Przebudowa kuchenek oddziałowych i pomieszczeń dziennego pobytu wraz z zapleczem sanitarnym na Oddziale dla Dzieci i Młodzieży oraz na Oddziale Dorosłych Szpitala W RAMACH ZADANIA PN. MODERNIZACJA , PRZEBUDOWA I ADAPTACJA ODDZIAŁU LECZNICZO-REHABILITACYJNEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W ZAKRESIE DOSTOSOWANIA DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW I WYMAGAŃ - PRZEBUDOWA BUDYNKU A ; c) projekcie przebudowy instalacji hydrantowej z przyłączem w ramach zadania pn: Modernizacja, przebudowa i adaptacja Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów i wymagań - przebudowa budynku A. d) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, e) Przedmiarach. Ponadto należy uwzględnić poniższe uwagi i zalecenia Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia stanowią wszystkie roboty niezbędne do realizacji przebudowy Budynku A Oddziału Leczniczo- Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, a w szczególności: a) roboty konstrukcyjne b) roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne c) prace budowlane: rozbiórkowe, murowe i gipsowe, posadzki, tynki d) stolarka drzwiowa instalacja wodnokanalizacyjna e) instalacja centralnego ogrzewania f) instalacja elektryczna, słaboprądowa, wyrównawcza, instalacja wentylacji mechanicznej g) instalacja komputerowa h) instalacja telefoniczna i) wykonanie pochylni zewnętrznej umożliwiającej dostawę towarów do części magazynowej, j) wykonanie windy towarowej do części magazynowej łączącej poziom piwnicy z parterem, k) wszelkie inne czynności niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia i użytkowania obiektu. 3. Wykonawca realizujący przedmiot postępowania zobowiązany jest do wykonania go w sposób taki aby zapobiec szkodom, a w przypadku ich wystąpienia sam i na swój koszt doprowadzić do stanu sprzed ich wystąpienia. 4. Zamawiający informuje, iż wymagana jest współpraca Wykonawcy z innymi wykonawcami robót budowlanych. 5. Zamawiający informuje, iż w związku z modernizacją hydrantów zew. konieczne jest odtworzenie powierzchni utwardzonej od strony południowozachodniej do strony północno-zachodniej w kostce brukowej kolorystyka i kształt kostki do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie wykonawstwa. 6. Zamawiający informuje, iż występuje konieczność odnowienia schodów łączących magazyny na poziomie piwnic (0.12) z częścią kuchenną na poziomie parteru (1.6) za pomocą płytek schodowych z kapinosami (ryflowane brzegi), płytki muszą być antypoślizgowe kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie wykonawstwa). 7. Zamawiający informuje, iż należy wymienić grzejniki na nowe wraz z głowicami termostatycznymi w pom. nr 0.45 (6 szt.), wszystkie grzejniki w pomieszczeniu nr 0.44 oraz grzejniki w pomieszczeniach o numerach 0.37, 0.38, 0.39, 0.42, 0.43. 8. Zamawiający informuje, iż na daszku małym już wyremontowanym zlokalizowanym nad pomieszczeniami nr 1.27, 1.28 należy dokonać spadku rynny w kierunki południowym tj. na segment/budynek A wraz z kanalizacją wody deszczowej. 9. Do pomieszczenia 0.3 należy doprowadzić instalację komputerową wraz z Internetem oraz zmodernizować istniejącą instalację telefoniczną. 10. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym z uwzględnieniem warunków opisanych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (projekt budowlano-wykonawczy do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Beskidzki Zespół Leczniczo - Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej 43-384 Jaworze ul. Słoneczna 83) - załączniki od nr 9 do nr 62 do SIWZ wraz z wymaganiami Zamawiającego oraz zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 11. Przekazane przez Zamawiającego przedmiary robót załączniki od nr 13 do nr 16 do SIWZ stanowią jedynie opis przedmiotu zamówienia, są elementem pomocniczym, a nie podstawą wyceny prac budowlanych. Mają na celu ułatwić Wykonawcom sporządzenie oferty. Podany zakres przedmiaru może nie być kompletny oraz zupełny. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić w zakresie prac będących przedmiotem niniejszego postępowania stan wynikający z projektu budowlano-wykonawczego i STWiOR, opisu uszczegółowienia przedmiotu zamówienia oraz wizji lokalnej. 12. W związku z prowadzonymi pracami modernizacji budynków, w których mogą znajdować się siedliska gatunków ptaków, Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania się do zasad postępowania przekazanych przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Katowicach określających warunki wykonywania przedmiotowych prac, pod kątem zapewnienia ochrony potencjalnych siedlisk ptaków. Stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. 13. Realizacja przedmiotu postępowania polegać będzie na wykonaniu robót zgodnie z zasadami ujętymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jednolity: Dz. U. z 2010 Nr 243 poz. 1623 ze zm.; oraz Ustawy z dnia15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej z Dz. U. nr 112 poz. 654, Rozporządzenia Ministra zdrowia z dnia 2 lutego 2011r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej Dz. U. nr 31, poz. 158 a także ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zmianami.Wykonawca ma obowiązek prowadzenia robót budowlanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z późn. zm. oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy, a także zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody tekst jednolity: Dz. U. z 2009 r. Nr 151 poz. 1220 z późn. zm. i przepisami wykonawczymi do tej ustawy, a także ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 października 2011 r. r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt Dz. U. Nr 237 poz. 1419. 14. Wykonawca oświadcza, że ma świadomość, że roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy będą wykonywane w zakładzie czynnym przez całą dobę i zobowiązuje się je prowadzić w sposób nie utrudniający utrzymanie ciągłej pracy zakładu. 15.Prace związane z hałasem mogą być prowadzone w godzinach od 7.00 do 20.00.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 42.13.11.60 - Hydranty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.U.H. WIBO S.C., ul. Mozarta 12/9, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 629447,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 862605,42

  • Oferta z najniższą ceną: 862605,42 / Oferta z najwyższą ceną: 862605,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.