Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-29
Stargard Szczeciński: EZ-ZP-06/2015 Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do zbiórki odpadów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim
Numer ogłoszenia: 20794 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5771274, faks 91 5772128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EZ-ZP-06/2015 Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do zbiórki odpadów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup (sukcesywna dostawa) worków do zbiórki odpadów (tworzywa sztuczne, metal i papier, szkło, opakowania wielomateriałowe, trawa i liście, odpady komunalne zmieszane) w ilości 1.041.000 sztuk, w tym: 1) Worki do selektywnej zbiórki tworzyw sztucznych, metalu, papieru oraz opakowań wielomateriałowych w ilości 260 000 sztuk. Worki w kolorze żółtym o pojemności 120 litrów (nierolowane) i grubości folii pow. 60 mikronów. Worki wykonane z półprzezroczystej folii LDPE. Worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z napisem: TWORZYWA SZTUCZNE, PAPIER, METAL, OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE oraz znakiem graficznym obrazującym odpady które mogą do niego trafić i logiem zamawiającego (znak projektuje wykonawca a zamawiający przed dostawą 1 partii zatwierdzi przedstawiony znak) 2) Worki do selektywnej zbiórki szkła w ilości 81 000 sztuk. Worki w kolorze zielonym o pojemności 80 litrów (nierolowane) i grubości folii pow. 80 mikronów. Worki wykonane z półprzezroczystej folii LDPE. Worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z napisem: SZKŁO oraz znakiem graficznym obrazującym odpady, które mogą do niego trafić i logiem zamawiającego (znak projektuje Wykonawca a Zamawiający przed dostawą 1 partii zatwierdzi przedstawiony znak) 3) Worki do selektywnej zbiórki na odpady zielone trawa i liście w ilości 500 000 sztuk. Worki w kolorze brązowym o pojemności 120 litrów(nierolowane) i grubości folii pow. 60 mikronów. Worki wykonane z półprzezroczystej folii LDPE. Worki mają zawierać środek biodegradowalny. Worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z napisem: TRAWA, LIŚCIE szczegółowy opis w załączeniu oraz znakiem graficznym obrazującym odpady które mogą do niego trafić i logiem zamawiającego (znak projektuje Wykonawca a Zamawiający przed dostawą 1 partii zatwierdzi przedstawiony znak) 4) Worki do odpadów komunalnych w ilości 57 000 sztuk. Worki w kolorze czarnym (nierolowane) o pojemności 120 litrów (nierolowane) i grubości folii pow. 60 mikronów. Worki wykonane z półprzezroczystej folii LDPE. Worki przeznaczone do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych z napisem: ODPADY KOMUNALNE szczegółowy opis w załączeniu oraz znakiem graficznym obrazującym odpady które mogą do niego trafić i logiem zamawiającego. (znak projektuje Wykonawca a Zamawiający przed dostawą 1 partii zatwierdzi przedstawiony znak) 5) Worki do odpadów komunalnych w ilości 2000 sztuk w kolorze czarnym o pojemności 160 litrów, rolowane z płaskim dnem i grubości folii minimum 80 mikronów. Worki wykonane z folii LDPE. Worki przeznaczone do zbiórki odpadów bez napisów i znaków graficznych. W rolce 10 szt. worków. 6) Worki w ilości 4 000 sztuk w kolorze czarnym o pojemności 240 litrów, rolowane z płaskim dnem i grubości folii 60 mikronów, ilość worków w rolce -10 szt. Worki wykonane z folii LDPE. Worki przeznaczone do zbiórki odpadów bez napisów i znaków graficznych. 7) Worki w ilości 25 000 sztuk w kolorze czarnym o pojemności 160 litrów, rolowane z płaskim dnem i grubości folii 60 mikronów, ilość worków w rolce -10 szt. Worki wykonane z folii LDPE. Worki przeznaczone do zbiórki odpadów bez napisów i znaków graficznych. 8) Worki w ilości 55 000 sztuk w kolorze czarnym o pojemności 120 litrów, rolowane z płaskim dnem i grubości folii 60 mikronów, ilość worków w rolce - 25 szt. Worki wykonane z folii LDPE .Worki przeznaczone do zbiórki odpadów bez napisów i znaków graficznych. 9) Worki w ilości 12 000 sztuk, w kolorze czarnym o pojemności 60 litrów, rolowane z płaskim dnem i grubości folii 30 mikronów, ilość worków w rolce - 50 szt. Worki wykonane z folii LDPE. Worki przeznaczone do zbiórki odpadów bez napisów i znaków graficznych. 10) Worki w ilości 15 000 sztuk. Worki w kolorze czarnym o pojemności 35 litrów, rolowane z płaskim dnem i grubości folii 30 mikronów, ilość worków w rolce - 50 szt. Worki przeznaczone do zbiórki odpadów bez napisów i znaków graficznych. 11) Worki w ilości 30 000 sztuk. Worki w kolorze zielonym o pojemności 120 litrów, (nierolowane). Worki wykonane z półprzezroczystej folii LDPE z płaskim dnem i grubości folii 60 mikronów. Worki przeznaczone do zbiórki odpadów bez napisów i znaków graficznych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji dostawy - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy wynikające np. ze zmiany obowiązujących przepisów, z potrzeby wprowadzenia zmian personalnych wśród osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, zapobieżenia powstaniu nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: M.P.G.K Sp. z o.o. ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, dział zamówień publicznych i zaopatrzenia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego, mieszczący się w Stargardzie Szczecińskim przy ul. Okrzei 6 - pok. nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej i gospodarczej, ręczników papierowych, środków do mycia i dezynfekcji oraz innych preparatów i materiałów do sterylizacji.
- 19/25 - Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych
- Dostawa fartucha chirurgicznego niesterylnego, ochraniaczy foliowych, stazy wielokrotnego użytku oraz opatrunku do mocowania kaniul.
- układ wody chłodzącej - modernizacja układu wewnętrznego chłodni kominowej nr 1.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.