To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-25
Katowice: Prace porządkowe po przeprowadzonej modernizacji hali głównej Spodka
Numer ogłoszenia: 207960 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167404 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2537741, 2538733, faks 032 2538733.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace porządkowe po przeprowadzonej modernizacji hali głównej Spodka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prace porządkowe po przeprowadzonej modernizacji hali głównej Spodka polegające w szczególności na: a) czyszczeniu sanitariatów: - mycie ścian glazurowanych, posadzek, desek klozetowych, pisuarów, muszli, kloszy oświetleniowych, luster, drzwi, kaloryferów, parapetów, umywalek wraz z armaturą sanitarną, pojemników na papier, mydło i ręczniki oraz kratek ściekowych, rur, koszy na odpadki oraz koszy na zużyte ręczniki jednorazowe środkami przeznaczonymi do czyszczenia tych powierzchni, - dezynsekcja wszystkich urządzeń sanitarnych przy użyciu wysokiej jakości środków dezynfekujących - łącznie z podłogą i glazurą, b) czyszczeniu posadzek szatni, korytarzy, holi oraz klatek schodowych: - zamiatanie i mycie posadzek korytarzy przy użyciu wysokowydajnych agregatów lub maszyn czyszczących oraz przy użyciu wysokiej jakości atestowanych środków chemicznych, - zamiatanie, odkurzanie, mycie na mokro klatek schodowych, z użyciem środków odpowiednich dla sprzątanej powierzchni, - mycie na mokro poręczy, balustrad, parapetów wewnętrznych, mebli takich jak krzesła (ok. 11 100 sztuk), stoliki i inne, - mycie na mokro gaśnic i skrzynek hydrantowych, kaloryferów oraz innych elementów korytarzy i holi, - mycie na mokro i czyszczenie wejściowych drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, c) czyszczeniu schodów - szorowanie schodów wewnętrznych przy użyciu urządzeń oraz stosowanych środków chemicznych w zależności od rodzaju czyszczonej powierzchni, d) myciu i czyszczeniu powierzchni szklanych i drzwi - mycie przeszkleń oraz ścianek strukturalnych oraz mycie futryn, drzwi dwustronnie wraz z klamkami i szyldami przy użyciu środków stosownych do rodzaju czyszczonej powierzchni. Ogólna powierzchnia posadzek - 16 756m2 e) szlifowaniu i polerowaniu posadzki wraz z naprawą i uzupełnieniem ubytków - szlifowanie należy wykonać specjalistycznymi maszynami z zastosowaniem pełnego cyklu technologicznego, tarcz diamentowych i uzupełnionych impregnacją lub krystalizacją posadzek z zastosowaniem impregnatów nadających szlifowanemu kamieniowi oprócz maksymalnej barwy i wysokiego połysku również odporność na wnikanie wilgoci i brudu. Ogólna powierzchnia posadzek - 4200m2 (antresola, bufet prawy z korytarzami do osi A i zejście lewe z korytarzami do osi A). Zamawiający wykonał wzorcową próbę szlifowania i polerowania, jakość wykonanego szlifowania i polerowania nie może być gorsza niż wykonana (z wypolerowaną powierzchnią można się zapoznać podczas wizji lokalnej). Użyte środki i materiały muszą posiadać atest PZH lub karty charakterystyki zgodnie z obowiązującymi przepisami (do okazania na żądanie Zamawiającego), być dobrej jakości i nieszkodliwe dla środowiska jak i przedmiotu zamówienia podlegającemu czyszczeniu, Środki te muszą zostać dopuszczone do obrotu, muszą być odpowiednie do rodzaju czyszczonej powierzchni oraz muszą być stosowane przed upływem terminu przydatności do użycia i w okresie ważności gwarancji producenta (jeśli takiej udziela). Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli i weryfikacji stosowanych środków. Wykonawca będzie zobowiązany do wzięcia odpowiedzialności za sprzęt i wyposażenie znajdujące się w sprzątanych pomieszczeniach, za stan powierzonych mu pomieszczeń oraz za szkody powstałe z jego winy w trakcie wykonywania zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 389000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakłady Usługowe EZT Spółka Akcyjna, ul. Modrzewiowa 7, 41-219 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 389000.00
- Oferta z najniższą ceną: 389000.00 oferta z najwyższą ceną: 713000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.