Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-02
Przemyśl: Remont i przebudowa wnętrz stałych siedziby Prokuratury Rejonowej w Przeworsku, zlokalizowanej przy ul. Studziańskiej w Przeworsku
Numer ogłoszenia: 208000 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa , ul. Waygarta 8, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 0-16 678-97-77, fax. 0-16 678-85-21.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.prokuratura.przemysl.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa wnętrz stałych siedziby Prokuratury Rejonowej w Przeworsku, zlokalizowanej przy ul. Studziańskiej w Przeworsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa wnętrz stałych siedziby Prokuratury Rejonowej w Przeworsku, zlokalizowanej przy ul. Studziańskiej w Przeworsku -Pierwszy etap Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodem: Główny przedmiot : 45.00.00.00 - 7 - Roboty budowlane Zakres robót obejmuje : A. Roboty budowlane: - remont posadzek piwnic - roboty remontowe murarskie - ścianki działowe GR - stolarka otworowa - remont posadzek - roboty tynkarskie, płytki i malowanie - podjazd dla niepełnosprawnych - izolacje termiczne stropu nad I - szym piętrem B. Instalacje sanitarne CPV 45300000 -0 - instalacja wodociągowa - instalacja kanalizacyjna - instalacja c.o. - instalacja gazowa - wentylacja C. Instalacje elektryczne CPV 45310000 - 3 - instalacja wewnętrzna D. Zagospodarowanie CPV 45112710 - 5 - niwelacja terenu E. Okablowanie strukturalne CPV 45314310 -7 - okanałowanie - okablowanie strukturalne - sieć telefoniczna - instalacja dedykowana - klimatyzator 2. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia określa: -Projekt -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót -Przedmiar robót. Jeżeli w opisie zamówienia , dokumentacji projektowej znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne ( nie gorsze niż zaproponowane przez Zamawiającego ). Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 3. Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie budynku w celu uzyskania, na swoją odpowiedzialność i na swoje ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. 4. Wszystkie informacje przedstawione w SIWZ są przeznaczone wyłącznie do przygotowania oferty i nie mogą być wykorzystywane w innym celu oraz udostępniane osobom nie uczestniczącym w postępowaniu. Wykonawca dostarcza materiały i urządzenia potrzebne do wykonania zadania. 5. Wymagania dotyczące wykonania robót: - na wszystkie zamontowane materiały wykonawca zobowiązany jest przedstawić aprobaty techniczne lub oceny zgodności technicznej - zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz.881): - po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu, na którym prowadził roboty. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy liczony od protokolarnego odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : a. posiadają uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu będą dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Wykonawca winien złożyć oświadczenie , którego wzór stanowi załącznika nr 3 z treści którego wynika, że Wykonawca potwierdza wykonanie całego zakresu robót, zapoznał się z ogólnymi warunkami umowy oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru oferty do zawarcia umowy na proponowanych warunkach. 3. Aktualny dokument potwierdzający , że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu złożenia ofert / załącznik nr 4./ 4. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością i w terminie umownym (co zostało potwierdzone przez Zamawiających na rzecz których były wykonane - szczególnie w sektorze publicznym) zrealizowaniem co najmniej 2 robót budowlanych opowiadających swoim rodzajem wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wzór / załącznik nr 5/. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert / załącznik nr 6 /. 6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /załącznik nr 7/. 7. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (art. 24 ust.1.pkt.3 u Pzp) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. / załącznik nr 8 /. 8. Zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - z wyjątkiem przypadku kiedy Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu / art. 24 ust.1.pkt.3 u Pzp / wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . /załącznik nr 9/. 9. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł /załącznik nr 10/. 10. Informacja banku, w którym prowadzony jest rachunek Wykonawcy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , jeżeli zdolność kredytowa lub wysokość posiadanych środków pieniężnych Wykonawcy nie będzie niższa niż 100.000,00 zł. / załącznik nr 11/. 11. Dokument uprawnień konstrukcyjno - budowlanych kierownika budowy - zaświadczenie o wpisie do izby zawodowej /załącznik nr 12/. 12. Informacja dotycząca części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - wzór/ załącznik nr 13/. 13. Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę w ofercie. Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 94.00
- 2 - Termin wykonania zamówienia(skrócenie terminu 2% za każde 6 dni) - 6.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.przemysl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Przemyślu 37-700 Przemyśl ul.Waygarta 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Przemyślu,37-700 Przemyśl ul.Waygarta 8 pokój nr 007.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- OCHRONA OSÓB I MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM W SĄDZIE REJONOWYM W PRZEMYŚLU
- Dostawa (zakup) paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Przemyślu w 2025 roku
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Zakładu Usług Komunalnych w Przemyślu Sp. z o.o. w 2025 r.
- Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala im Św. Ojca Pio w Przemyślu
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU OCHRONY ZABYTKÓW z/s W PRZEMYŚLU
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.