Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-01
Tarnowskie Góry: Łącze Internetowe
Numer ogłoszenia: 208055 - 2011; data zamieszczenia: 01.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski , ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Łącze Internetowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sygnału internetowego dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach poprzez łącze internetowe (Internetu szerokopasmowego) przez okres 36 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego zakończenia prac konfiguracyjnych który przypada na dzień 30.11.2011r. 2. Zakres zamówienia określa formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 będący częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Koszt dostawy, montażu, konfiguracji i innych elementów niezbędnych do uruchomienia Internetu i realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca dostarczy, uruchomi i skonfiguruje łącze internetowe w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach przy ul. Sienkiewicza 16, I piętro. 5. Gwarancja przedmiotu umowy obejmuje 36 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu zakończenia prac konfiguracyjnych. 6. Finansowanie istotnych postanowień umowy od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2011 będzie realizowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego, natomiast w dalszym okresie obowiązywania umowy finansowane będzie z Budżetu Powiatu Tarnogórskiego. 7. Wykonawca wystawi fakturę miesięczną do 10 dnia każdego miesiąca. Cena za przedmiot umowy będzie niezmienna i będzie obowiązywała przez cały okres trwania umowy tj. 36 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego zakończenia prac konfiguracyjnych, którego termin przypada na 30.11.2011r. 8. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. Odbiór nastąpi w miejscu instalacji od poniedziałku do piątku w godz. od. 9.00 do 13.00. 9. W przypadku stwierdzenia wad, usterek lub obniżenia parametrów dostarczonego łącza internetowego (sygnału internetowego) podczas odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do naprawy w terminie do 3 dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania, montażu, instalacji i konfiguracji łączy internetowych. Wykonawca pokryje koszty naprawy wyrządzonych szkód. 11. Zamówienie jest realizowane częściowo w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego. 12. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w terminie 7 dni od daty podpisania umowy w formie tabelarycznej projekt zapisów faktury na adres email ochrona_srodowiska@tarnogorski.pl, ekologia@tarnogorski.pl. 13. Z czynności odbioru zostanie sporządzony bezusterkowy protokół odbioru. Odbiór nastąpi w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, pracowników Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, tj. informatyka, pracownika Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa oraz pracownika Wydziału Strategii i Funduszy Zewnętrznych. 14. Termin odbioru Wykonawca ustali z Zamawiającym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.21.10 - Sieć internetowa 32.41.50.00 - Sieć ethernet 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej 72.41.10.00 - Dostawcy usług internetowych (ISP) 32.36.00.00 - Urządzenia komunikacji wewnętrznej 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych brutto 00/100 zł).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę ma wykazać posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. Wykonawca składający ofertę ma wykazać że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług polegających na dostawie łącza internetowego (sygnału) na kwotę min. 20.000,00 zł brutto każda. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca ma przedłożyć wykaz wykonanych (wykonywanych usług polegających na dostawie łącza internetowego z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (według załącznika nr 4 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio dla miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów analogicznie jak w pkt. III.4.3.1. 2. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców przedmiotowe oświadczenie może być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, z zastrzeżeniem art. 26, ust. 3 ustawy. 4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26, ust.2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt.III.4.2. 7. Kompletna oferta musi zawierać: 7.1. Formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 7.2. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub innych dokumentów złożonych z ofertą. 7.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 7.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub oświadczenie w przypadku osób fizycznych. 7.5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7.6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7.7. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 7.8. Wykaz usług według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie. 7.9. Oświadczenie o podwykonawstwie, według wzoru stanowiącego załączniku nr 5 do SIWZ, jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 7.10. Parafowany lub podpisany wzór istotnych postanowień umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144. ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: - w zakresie zmiany terminu wykonania umowy: a) w przypadku ataku terrorystycznego, klęsk żywiołowych, wystąpienie siły wyższej. - w zakresie wynagrodzenia: a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. - w zakresie zmiany osoby sprawującej nadzór nad dostawą, montażem: a) w przypadku choroby, nieobecności spowodowanej urlopem, lub innych zdarzeń losowych (w tym rezygnacji osoby z tej funkcji).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (pokój 1) lub pocztą po otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 07:40, miejsce: Zamkniętą kopertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (kancelaria Starostwa, pokój 1)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, priorytet 5 Środowisko, działanie 5.4 Zarządzanie środowiskiem. 2. Kategoria usług: 5. 3. Termin wykonania zamówienia przypada do 30.11.2011 r. 4. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. ust 1. pkt 6. w ustawie prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 7. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 8. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w jednym egzemplarzu. 9. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 10. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy ci przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego będą zobowiązani do przedstawienia umowy regulującej ich współpracę. 10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji art. 93, ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 12. Postępowanie jest prowadzone w formie pisemnej w języku polskim. Wszelką korespondencję przesyłaną faksem lub emailem uważa się za złożoną w terminie, jeśli jej treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. 13. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 14. Wszystkie załączniki są integralną częścią SIWZ. 15. Zgodnie z art. 22. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b) Posiadania wiedzy i doświadczenia. c) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d) Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 16. Wyjaśnień udzielają: w kwestiach formalnych - Katarzyna Atamaniec - tel. (+48 32) 381-37-86, w kwestiach technicznych - Tomasz Paprotny tel. (+48 32) 381-37-97, w kwestiach merytorycznych - Krzysztof Horzela tel. (+48 32) 381-37-46 17. Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach przy ul. Karłuszowiec 5 w dniu 16 sierpnia 2011 r. o godz. 8.00..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Modernizacja kotłowni szpitalnej wraz z budową nowego wysokosprawnego układu kogeneracyjnego realizowana w formule "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ", nr sprawy GCR/12/ZP/2025
- Świadczenie usługi wsparcia psychologicznego oraz prowadzenie grupy samopomocowej dla uczestników projektu "Opieka na PLUS"
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/18/ZP/2025
- Dostawa mięsa i wędlin do Aresztu śledczego w Tarnowskich Górach
- Świadczenie usług z zakresu poradnictwa psychologicznego dla dzieci i dorosłych oraz prowadzenie grupy samopomocowej dla rodziców zmagających się z trudnościami opiekuńczo wychowawczymi
- Nadzór inwestorski dla zadania pn. "Budowa laboratoriów budownictwa przyszłości - budowa warsztatów szkolnych przy ZSBA w Tarnowskich Górach"
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego - dwóch przełączników sieciowych
- Świadczenie usług utrzymania i wsparcia serwisowego portalu Bezpieczeństwa i Obronności oraz infrastruktury technicznej.
- "Rozbudowa monitoringu etap IV - kamery LPR do rozpoznawania tablic rejestracyjnych cz. 2"
- Usługa przygotowania i organizacji VII edycji konkursu dla start-up'ów "Startuj z Mazowsza"
- Świadczenie usług dostępu do Internetu stacjonarnego oraz telefonii stacjonarnej dla RZGW Poznań, właściwych Zarządów Zlewni oraz Nadzorów Wodnych na okres 12 miesięcy
- Wsparcie serwisowe systemów sieciowych Urzędu Miasta Sopotu oraz Miejskiej Sieci Komputerowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.