Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-08
Bytom: Remont naczyń wyciągowych w szybie Wentylacyjno Podsadzkowym - Pompownia Powstańców Śl. - Bytom I.
Numer ogłoszenia: 208089 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont naczyń wyciągowych w szybie Wentylacyjno Podsadzkowym - Pompownia Powstańców Śl. - Bytom I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont naczyń wyciągowych w szybie Wentylacyjno Podsadzkowym - Pompownia Powstańców Śl. Bytom I. 1.1. Podstawowe dane górniczego wyciągu szybowego szybu Wentylacyjno Podsadzkowy Urządzenie wyciągowe szybu Wentylacyjno Podsadzkowy zlokalizowane jest na terenie miasta Radzionków przy ulicy Z. Nałkowskiej. Podstawowe dane techniczne szybu Wentylacyjno Podsadzkowy Szyb Wentylacyjno Podsadzkowy jest szybem jednoprzedziałowym. Szyb pionowy, wydechowy, materiałowo - zjazdowy . Obudowa szybu: - od zrębu do poz. 414 m cegła, beton, Przekrój tarczy szybu: - okrągły o średnicy 4,5m. Głębokość od zrębu do dna szybu: - 414,0 m. Czynne poziomy: - zrąb, 147 m, 212 m i 400 m. Maszyna wyciągowa: Maszyna wyciągowa K2500, rok budowy 1965, z napędem elektrycznym zainstalowana na powierzchni. Napęd elektryczny stanowi silnik asynchroniczny na prąd zmienny trójfazowy o napięciu znamionowym 500 V, prądzie znamionowym 182 A i mocy 125 kW. Maszyna wyposażona jest we wskaźnik głębokości oraz rejestrator AR2c. Nośnik liny stanowi koło pędne z wykładziną typu Modar R3. Maszyna wyposażona jest w hamulec powietrzno-obciążnikowy HOP. Szybowa wieża wyciągowa: Wieża stalowa, jednozastrzałowa zbudowana w 1906 r. Lina nośna: Lina stalowa trójkątnosplotowa, ocynkowana o średnicy 32 mm, współzwita prawa wg PN-66/G-46602. Lina wyrównawcza: Lina płaska stalowo-gumowa typu SAG o wymiarach 80x29. Naczynia wyciągowe: Naczynia wyciągowe stanowią 2 klatki jednopiętrowe. Prowadzenie naczyń: Prowadzenie naczyń sztywne, dwustronne, czołowe, ślizgowe. Prowadniki Sosnowe o wymiarach 180x180 Parametry ruchu: Prędkość : Vjl, m = 2,0 m/s, Obciążenie : Qjl = 0,45 Mg Qm = 1,0 Mg W szybie zabudowane są rurociągi: głównego odwadniania od zrębu do poz 212m., podsadzkowe. p-poż, sprężonego powietrza i spływowy, oraz kable energetyczne, sygnalizacyjne i teletechniczne - na całej długości szybu, Przedział drabinowy zabudowany jest od poziomu zrębu do rząpia szybu. 1.2. Zakres rzeczowy prac. Zakres rzeczowy prac obejmuje remont 2 sztuk naczyń wyciągowych (klatek) górniczego wyciągu szybowego szybu Wentylacyjno Podsadzkowy przy pomocy dopuszczonych do stosowania w górnictwie metod i urządzeń w ramach którego należy: Opracować dokumentację techniczno - technologiczną wykonania remontu naczyń wyciągowych (klatek) zabudowanych w górniczym wyciągu szybowym szybu Wentylacyjno Podsadzkowy dla której należy uzyskać opinię techniczną uprawnionego rzeczoznawcy posiadającego uprawnienia nadane przez Prezesa WUG oraz zatwierdzenie KRZG Zakładu CZOK, Dostarczyć na zrąb szybu Wentylacyjno Podsadzkowy i rozładunek materiałów, urządzeń, sprzętu i narzędzi. Przygotować szyb do remontu naczyń wyciągowych tak aby: zapewnić minimalizację zakłóceń pracy zakładu górniczego, zapewnić całkowity brak zagrożenia związanego z przewietrzaniem wyrobisk dołowych, zapewnić maksymalne bezpieczeństwo pracownikom wykonującym remont naczynia. Przeprowadzić wyminę następujących elementów naczyń wyciągowych : wymianę pasów nośnych (12 sztuk cięgieł o długości 5320 mm wykonanych z [100 nitowanych do głowicy i ramy dolnej oraz stężenia środkowego wykonanego z [140 mm ) klatek 1 piętrowych, wymianę blach węzłowych (32 sztuki o wymiarach 8x148x350), wymianę zastrzałów (płaskownik 80x8 - 8 szt o długości 2150 mm i 8 sztuk o długości 2250 mm. Wykonać prace związane z zabezpieczeniem antykorozyjnym wymienionych elementów naczynia wyciągowego poprzez: wyczyszczenie oraz podwójne nałożenie warstwy farby podkładowej - minia, potrójne nałożenie warstwy farby powierzchniowej - chlorokauczuk. Wykonać niezbędne ekspertyzy, badania odbiorcze przez uprawnionego rzeczoznawcę dopuszczające do ruchu naczynie wyciągowe po remoncie. Koszt badań i ekspertyz ponosi Wykonawca..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.700,00 zł ( słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100),
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą w ramach jednej umowy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegającej na remoncie naczyń wyciągowych z wykorzystaniem łączników sprężających typu huckbolt o wartości minimum 50 000,00 zł brutto wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych w wykazie oraz jeżeli pozytywnie zweryfikowana zostanie przez Zamawiającego zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zgodnie z postanowieniami pkt. 5.3.3. SIWZ. Zamawiający na podstawie art. 22 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zweryfikuje zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w szczególności w odniesieniu do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 6A ppkt 4 SIWZ. W przypadku wykazania przez Wykonawcę w pkt. III tabeli w załączniku nr 4 do druku Oferta informacji o choć jednej usłudze niewykonanej lub wykonanej nienależycie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, a także w przypadku pozyskania przez Zamawiającego w jakikolwiek inny sposób informacji (potwierdzonej przez odbiorcę usługi) o choć jednej usłudze niewykonanej lub wykonanej nienależycie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wykazał się rzetelnością w wykonywaniu usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a tym samym, że Wykonawca nie spełnia warunku wiedzy i doświadczenia i wykluczy go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 z uwagi, iż Wykonawca nie wykazał spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek w zakresie dysponowania osobami za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponować pracownikami o kwalifikacjach i doświadczeniu umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia: Pracownicy wykonujący prace w szybie powinni posiadać stosowne uprawnienia adekwatne do zakresu wykonywanych prac, tj. spawacza - minimum 1 osoba na zmianie, ślusarza minimum 1 osoba na zmianie, obsługi wciągarek do transportu pionowego minimum 1 osoba na zmianie. Osoby dozoru Wykonawcy nadzorujące prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia muszą posiadać stwierdzenie kwalifikacji w zakresie wyższego dozoru ruchu szybowego (min. 1 osoba/ na zmianie) oraz osób średniego dozoru ruchu szybowego (min. 1 osoba/ na zmianę) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15.12.2011r. w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego, rzeczoznawca ds. naczyń wyciągowych posiadający uprawnienia nadane przez Prezesa WUG. Osoby, którymi dysponuje Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wszystkie warunki do wykonywania robót szybowych w górniczych wyciągach szybowych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą w ramach jednej umowy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegającej na remoncie naczyń wyciągowych z wykorzystaniem łączników sprężających typu huckbolt o wartości minimum 50 000,00 zł brutto wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych w wykazie oraz jeżeli pozytywnie zweryfikowana zostanie przez Zamawiającego zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zgodnie z postanowieniami pkt. 5.3.3. SIWZ.; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. 2. Wykonawca w druku OFERTA - załącznik nr 1 do druku SIWZ zobowiązany jest złożyć zobowiązanie z tytułu gwarancji zgodnie z pkt. II ppkt.1 Załącznika Nr 2 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom-30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej-bezpłatnie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Likwidacja obiektów budowlanych przy szybie Jas I dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Jastrzębiu-Zdroju KWK ,,Jas - Mos - Jastrzębie III" Ruch ,,Jastrzębie III".
- Dostawa pochłaniaczy dwutlenku węgla oraz wapna sodowanego do pochłaniaczy (2 Zadania)
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni mechanicznej Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 30 w Bytomiu w roku 2025
- "Naprawa szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Lecha 6 w Rudzie Śląskiej poprzez wykonanie rektyfikacji wraz z robotami przygotowawczymi
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.