Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-30
Wielbark: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 300.000,00 zł celem sfinansowania inwestycji pod nazwą: Modernizacja budynków oświatowych: - Gimnazjum w Wielbarku 2007.
Numer ogłoszenia: 208096 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielbark, ul. Grunwaldzka 2, 12-160 Wielbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6218106, fax 089 6218106.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wielbark.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 300.000,00 zł celem sfinansowania inwestycji pod nazwą: Modernizacja budynków oświatowych: - Gimnazjum w Wielbarku 2007..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 300.000,00 zł ( trzysta tysięcy złotych) celem sfinansowania inwestycji pod nazwą: Modernizacja budynków oświatowych - Gimnazjum w Wielbarku 2007, zgodnie z Uchwałą Nr VIII/53/07 Rady Gminy Wielbark z dnia 27 wrzesień 2007r. 2. Kredyt spłacany będzie kwartalnie, nie wcześniej niż od 28 luty 2008r 3. Ostateczną datę spłaty kredytu ustala się na dzień 30 grudzień 2012r 4. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. 5. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę i inne opłaty zaproponowane przez bank wybrany w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia i płatne miesięcznie. 7. Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego w dniu 27.XI .2007r
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 27.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5).Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie formularza ofertowego z załączonymi dokumentami i oświadczeniami wymaganymi Specyfikacją Istotnych Warunków zamówienia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy wg załącznika nr 1do SWIZ z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych art. 22 ust.1 i art.24 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem załącznika nr 2 do SWIZ, 3) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający. 4)statut banku, 5) zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1977r, Prawo bankowe (Dz. U z 2002r Nr 72, poz. 665 ze zmianami), 6) projekt umowy, W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda: - Oświadczenie że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo oświadczenie, że zostało wstrzymane w całości wykonania decyzji organu podatkowego. - Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wielbark-ug.bip-wm.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielbark, ul. Grunwaldzka 2, 12-160 Wielbark.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielbark ul. Grunwaldzka 2 , 12-160 Wielbark pokój nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI WIELBARK
- Szczycieńska społeczność energetyczna - droga do samowystarczalności energetycznej
- Przebudowa dróg gminnych: Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 197026N km 2+573,3 - 4+649,0 Zadanie 2 - Przebudowa drogi w msc. Jakubowy Borek
więcej: przetargi WIELBARK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł
- Kredyt na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w 2025 roku
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.