Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-30
Lublin: Dostawa szaf metalowych na akta.
Numer ogłoszenia: 208101 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183530, fax 081 7183501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szaf metalowych na akta..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szafa na akta metalowa kl. B szt.20. Wymiary 150-160x70x50cm metalowa jednodrzwiowa z (3)trzema skarbczykami i (1) jedną półką w kolorze szarym jasnym. Skrytki powinny być wyposażone w nieusuwalne kołki z otworami do przewlekania sznurka oraz miseczki do odciskania pieczęci. Szafa oraz zamki muszą posiadać aktualne certyfikaty wydane przez uprawnioną jednostkę posiadającą akredytacje Polskiego Centrum Akredytacji, potwierdzającą zgodność wyrobu z wymaganiami klasy B zawartymi w załączniku nr 1 do Zarządzenia nr 25/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 17.11.2005r. Transport na koszt Dostawcy do magazynów w Lublinie przy ul. Wyścigowej 24-26 2.Szafa na akta metalowa kl. C szt.8. Wymiary 150-160x70x50cm metalowa jednodrzwiowa z trzema skarbczykami i jedną regulowaną półką w kolorze szarym jasnym. Skrytki powinny być wyposażone w nieusuwalne kołki z otworami do przewlekania sznurka oraz miseczki do odciskania pieczęci. Szafa oraz zamki muszą posiadać aktualne certyfikaty wydane przez uprawnioną jednostkę posiadającą akredytacje Polskiego Centrum Akredytacji, potwierdzającą zgodność wyrobu z wymaganiami klasy C zawartymi w załączniku nr 1 do Zarządzenia nr 25/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 17.11.2005r. Transport na koszt Dostawcy do magazynów w Lublinie przy ul. Wyścigowej 24-26
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.11.61 - Metalowe szafy na akta Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.21.00 - Szafy na akta .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 - Prawa zamówień publicznych, tj. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VI SIWZ. Z treści wymaganych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających: spełnianie warunków udziału w postępowaniu; przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1),2),3) - Prawa zamówień publicznych - jako załącznik nr 1 do oferty. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 - Prawa zamówień publicznych - jako załącznik nr 2 do oferty. Aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - jako załącznik nr 3 do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty winny być załączone zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, na każdego przedsiębiorcę z osobna. Aktualne certyfikaty wydane przez uprawnioną jednostkę posiadającą akredytacje Polskiego Centrum Akredytacji dla szaf oraz zamków w tych szafach, potwierdzające zgodność wyrobu z wymaganiami dla klasy - określonej w pkt I SIWZ - jako załącznik nr 4a, itd. do oferty. W przypadku, gdy Dostawca jako załącznik do oferty, dołączy kserokopię jakiegoś dokumentu powyższa kserokopia powinna być czytelna i potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Dostawcę na każdej zapisanej stronie dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, w Lublinie, ul. Lipowa 1a, w pokoju nr 117. opłata za SIWZ wynosi 8,52 PLN..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 13:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa la, pokój nr 103 (kancelaria) do dnia 08.11.2007r., do godz. 13:00. Oferty nadesłane pocztą również obowiązuje w/w termin..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szafa na akta metalowa kl. B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa na akta metalowa kl. B szt.20. Wymiary 150-160x70x50cm metalowa jednodrzwiowa z (3)trzema skarbczykami i (1) jedną półką w kolorze szarym jasnym. Skrytki powinny być wyposażone w nieusuwalne kołki z otworami do przewlekania sznurka oraz miseczki do odciskania pieczęci. Szafa oraz zamki muszą posiadać aktualne certyfikaty wydane przez uprawnioną jednostkę posiadającą akredytacje Polskiego Centrum Akredytacji, potwierdzającą zgodność wyrobu z wymaganiami klasy B zawartymi w załączniku nr 1 do Zarządzenia nr 25/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 17.11.2005r. Transport na koszt Dostawcy do magazynów w Lublinie przy ul. Wyścigowej 24-26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.61-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szafa na akta metalowa kl. C.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa na akta metalowa kl. C, szt.8. Wymiary 150-160x70x50cm metalowa jednodrzwiowa z trzema skarbczykami i jedną regulowaną półką w kolorze szarym jasnym. Skrytki powinny być wyposażone w nieusuwalne kołki z otworami do przewlekania sznurka oraz miseczki do odciskania pieczęci. Szafa oraz zamki muszą posiadać aktualne certyfikaty wydane przez uprawnioną jednostkę posiadającą akredytacje Polskiego Centrum Akredytacji, potwierdzającą zgodność wyrobu z wymaganiami klasy C zawartymi w załączniku nr 1 do Zarządzenia nr 25/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 17.11.2005r. Transport na koszt Dostawcy do magazynów w Lublinie przy ul. Wyścigowej 24-26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.61-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.