Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-08
Rawicz: Bieżące utrzymanie w pełnej sprawności technicznej
szpitalnego sprzętu medycznego poprzez wykonywanie przeglądów i napraw bieżą cych
Numer ogłoszenia: 208117 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o. , ul. Gen. Grota Roweckiego 6, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. (065) 546 70 64, faks (065) 546 70 64.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrawicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie w pełnej sprawności technicznej szpitalnego sprzętu medycznego poprzez wykonywanie przeglądów i napraw bieżą cych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie w pełnej sprawności technicznej, poprzez wykonywanie przeglądów i napraw bieżących szpitalnego sprzętu medycznego: Zadanie nr 1 - REKTOSKOPY Zadanie nr 2 - ENDOSKOPY Zadanie nr 3 - VIDEOKOLPOSKOP Zadanie nr 4 - KAMERA ENDOSKOPOWA Zadanie nr 5 - BRONCHOFIBEROSKOPY Zadanie nr 6 - MYJNIA DO ENDOSKOPÓW Zadanie nr 7 - SPRZĘT DO KOAGULACJI Zadanie nr 8 - KOAGULATOR FOTONOWY Zadanie nr 9 - LAPAROSKOP Zadanie nr 10 - HISTEROSKOP Zadanie nr 11 - BILIRUBINOMIERZ Zadanie nr 12 - SPRZĘT MEDYCZNY POMIAROWY Zadanie nr 13 - SPRZĘT MEDYCZNY DO UROLOGII.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia w niniejszym postępowaniu wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, złożone wg druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena ww. warunków, na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale II SIWZ, będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, złożone wg druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 2. Wykaz minimum 3 us ług wykonanych jak również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - w zakresie usług objętych niniejszych zamówieniem - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów potwierdzających, czy usługi zostały wykonane lub s ą wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub s ą wykonywane należycie. Ocena ww. warunków, na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale II SIWZ, będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści załą czonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spe łnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, złożone wg druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, złożone wg druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena ww. warunków, na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale II SIWZ, będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, złożone wg druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 2 . opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena ww. warunków, na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale II SIWZ, będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spe łnia warunki udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty, 2. Sporządzony formularz cenowy wg druku stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają zmianę treści niniejszej umowy, w trybie i na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy, w następujących przypadkach: 1) zmiany stron umowy wynikających z następstwa prawnego, 2) zmiany cen przedmiotu umowy jeżeli jest korzystna dla zamawiającego, 3) zmiana terminu umowy, jeżeli konieczność taka wynika z okoliczności powstałych po stronie zamawiającego lub jest skutkiem siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalrawicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z
o.o., 63-900 Rawicz, ul. Gen. Grota Roweckiego 6, budynek administracji, I piętro, Dział Logistyki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o., 63-900 Rawicz, ul. Gen. Grota Roweckiego 6, budynek administracji, I piętro, Dział Logistyki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- Zakup serwera i oprogramowania informatycznego w zakresie radiologii (RIS + PACS) oraz integracja ze szpitalnym systemem informatycznych (HIS- Eskulap)
- Zakup i dostawa sprzętu lab. dla ZSPT CKU w Boj. w r. pr. Nowe pracownie kształcenia zaw. w szkołach P. Rawickiego - dla rozwoju gosp. poł Wlkp- gr. optyka
- Roboty budowlane w obiektach przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Rawicz w ramach pn. : "Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz"
- "Dostawa sprzętu i narzędzi do zabiegów endoskopowych"
- Remont instalacji wodociągowej dwóch zbiorników zewnętrznych w Zakładzie Karnym w Rawiczu
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa serwisowa aparatury ultrasonograficznej.
- Świadczenie kompleksowej usługi serwisowej urządzeń w Centralnej Sterylizatorni
- Wykonanie usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla SPZOZ w Choszcznie
- Przeglądy techniczne i serwisowanie Tomografu komputerowego Revolution Maxima o nr seryjnym CBDMG2200145HM i AW Serwer o nr seryjnym CZ223307VQ
- Serwis aparatury medycznej
- Świadczenie usług przeglądów aparatury i sprzętu medycznego dla SPZZOZ Szpital w Iłży
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.