eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GromnikRoboty budowlane - Odbudowa i modernizacja dróg wykonanie nawierzchni bitumicznej na podbudowie tłuczniowej wykonanie nakładek bitumicznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-02

Gromnik: Roboty budowlane - Odbudowa i modernizacja dróg : wykonanie nawierzchni bitumicznej na podbudowie tłuczniowej wykonanie nakładek bitumicznych.
Numer ogłoszenia: 208136 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Witosa 2, 33-180 Gromnik, woj. małopolskie, tel. 014 6514202, 6514238, fax. 014 6514095.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.gromnik.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - Odbudowa i modernizacja dróg : wykonanie nawierzchni bitumicznej na podbudowie tłuczniowej wykonanie nakładek bitumicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane - Odbudowa i modernizacja dróg : wykonanie nawierzchni bitumicznej na podbudowie tłuczniowej wykonanie nakładek bitumicznych: Wykaz dróg : - Gromnik - ul. Łokietka w miejscowości Gromnik, - Gromnik - (Pozna) - ul. Poźnianka w miejscowości Gromnik, - Siemiechów - Wały - Lichwin w miejscowości Siemiechów, - Brzozowa - Podlesie odc. od Manijak w kier. Piech w miejscowości Brzozowa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu dopuszczeni zostaną Oferenci: spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 P.Z.P spełniający warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferenci zobowiązują się do przedłożenia następujących oświadczeń: 1) że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art.24 P Z P. 2) że są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3) że znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) że posiadają uprawnienia do wykonania prac będących podmiotem zamówienia. 5) że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 6) że zapoznali się z warunkami realizacji zamówienia publicznego i miejscem wykonania zamówienia, oraz że przyjmuje je do realizacji bez zastrzeżeń i wykonują zamówienie zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej, 7) że zapoznali się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia , sporządzoną dla zadania będącego przedmiotem zamówienia i nie wnoszą do niej uwag. 8) że zapoznali się z formularzem projektu umowy i nie wnoszą do niego zastrzeżeń. 2. Oferenci zobowiązują się do przedłożenia następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia z udokumentowaniem źródeł pozyskania (umowy przedwstępne z właścicielami, umowy właściwe najmu, dzierżawy, leasingu lub inne) lub opis potencjału technicznego firmy - wypełnić wg załączonego wzoru: POTENCJAŁ TECHNICZNY zał. Nr 4 4) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (kserokopie dyplomu, uprawnień budowlanych kierownika budowy odpowiednich do zakresu przedmiotu zamówieni oraz zaświadczenie o członkostwie w stosownej Izbie) itp. : POTENCJAŁ KADROWY zał. Nr 3 5) informacji banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7) harmonogram rzeczowo - finansowy 8) zaakceptowany formularz projektu umowy zał. Nr 6 9) upoważnienie przedstawiciela oferenta do podpisania oferty (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gromnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gromnik, 33-180 Gromnik ul. W. Witosa 2 pok. 10, tel. 014 65-14-202 w. 13, fax. 014 65-14-095, godziny 07:30 - 15:30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gromnik, 33-180 Gromnik ul. W. Witosa 2 pok. 1 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.