Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-08
Katowice: ROPS.PSO.3321.37.2013 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego/ksera
Numer ogłoszenia: 208139 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego , ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: rops-katowice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROPS.PSO.3321.37.2013 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego/ksera.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do wskazanego pomieszczenia Zamawiającego urządzenia wielofunkcyjnego/ksera na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego. Szczegółowy przedmiot zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający podał minimalne, wymagane parametry techniczne. Wykonawcy są zobowiązani do zaoferowania sprzętu o parametrach nie gorszych niż wymagane. W przypadku parametrów niższych/gorszych oferta zostanie odrzucona. GWARANCJA I SERWIS: Na dostarczone urządzenie Wykonawca udzieli pełnej gwarancji na okres nie krótszy niż 5 lat lub limit 500.000 kopii. Urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia powinno być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczony sprzęt powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE (tzw. deklarację zgodności) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej specyfikacji jako podstawy przetargu. Od uczestników przetargu oczekuje się starannego zapoznania się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do wskazanego pomieszczenia Zamawiającego urządzenia wielofunkcyjnego/ksera na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego. Szczegółowy przedmiot zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający podał minimalne, wymagane parametry techniczne. Wykonawcy są zobowiązani do zaoferowania sprzętu o parametrach nie gorszych niż wymagane. W przypadku parametrów niższych/gorszych oferta zostanie odrzucona. GWARANCJA I SERWIS: Na dostarczone urządzenie Wykonawca udzieli pełnej gwarancji na okres nie krótszy niż 5 lat lub limit 500.000 kopii. Urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia powinno być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczony sprzęt powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE (tzw. deklarację zgodności) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej specyfikacji jako podstawy przetargu. Od uczestników przetargu oczekuje się starannego zapoznania się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do wskazanego pomieszczenia Zamawiającego urządzenia wielofunkcyjnego/ksera na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego. Szczegółowy przedmiot zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający podał minimalne, wymagane parametry techniczne. Wykonawcy są zobowiązani do zaoferowania sprzętu o parametrach nie gorszych niż wymagane. W przypadku parametrów niższych/gorszych oferta zostanie odrzucona. GWARANCJA I SERWIS: Na dostarczone urządzenie Wykonawca udzieli pełnej gwarancji na okres nie krótszy niż 5 lat lub limit 500.000 kopii. Urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia powinno być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczony sprzęt powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE (tzw. deklarację zgodności) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej specyfikacji jako podstawy przetargu. Od uczestników przetargu oczekuje się starannego zapoznania się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Opis (parametry minimalne) Szybkość kopiowania/drukowania A4 w czerni 36 kopii A4/minutę Wydajność miesięczna 40.000 kopii/wydruków A4 Ciekłokrystaliczny panel dotykowy z komunikatami w języku polskim Dwustronny jednoprzebiegowy podajnik oryginałów na 100 arkuszy (przy gramaturze 80 g/m2), skanujący obie strony oryginału równocześnie Zespół kopiowania dwustronnego - duplex ZOOM 25-400 % Wielokrotność kopiowania 999 Sumaryczna pojemność zasobników na papier 2100 arkuszy (cztery odrębne kasety wraz z podajnikiem bocznym) Pojemność podajnika bocznego 100 arkuszy (gramatura 80 g/m2) Format kopiowania i drukowania A5R - A3 Rozdzielczość kopiowania 600x600 dpi Pamięć RAM 1,5GB Dysk twardy 80GB Kody dostępu Czas pierwszej kopii poniżej 5 sekund Obsługiwana gramatura papieru 60-200 g/m2 Podstawa oryginalna Producenta pod urządzenie Funkcja sieciowego drukowania w tandemie Drukarka sieciowa o parametrach j/n: - język opisu strony PCL6 - interfejsy sieciowe: USB, Ethernet 10 Base T/100 Base TX - obsługiwane systemy operacyjne Win NT/2000/XP/ 2003/Vista/Win 7/Win 8 - rozdzielczość druku 1200x600dpi - drukowanie dwustronne - drukowanie z pamięci USB Kolorowy skaner sieciowy o parametrach j/n: - skanowanie do: pliku, e-mail, TWAIN - formaty skanowanych plików: TIFF, PDF - rozdzielczość 600x600 dpi Gwarancja 60 miesięcy lub limit 500.000 kopii Urządzenie gotowe do pracy (zawiera pełnowartościowy toner i developer) Tonery dostarczone z urządzeniem powinny zapewnić wykonanie 200.000 stron A4 ( przy 6% pokrycia ) Urządzenie wyposażone w sterownik producenta i oprogramowanie OCR rozpoznające polskie znaki i przetwarzające dokument z formy skanowanej do formy edytowalnej w MS Word Konfigurację, kalibrację oraz pierwsze uruchomienie urządzenia dokona wykwalifikowany pracownik Wykonawcy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie zgodne w treści z Załącznikiem nr 6 do SIWZ, że zaproponowany sprzęt spełnia warunki Zamawiającego
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W skład oferty powinny wchodzić: a) Podpisany i wypełniony Formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ. Oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom; b) Podpisany i wypełniony Formularz cenowy, załącznik nr 2 do SIWZ; c) Specyfikacja techniczna oferowanego urządzenia, w tym nazwy, symbole, modele i producenci - wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SIWZ; d) wszystkie wymagane przez Zamawiającego formularze, oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale VI niniejszej SIWZ, e) Pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) Zaistnienia omyłki pisarskiej, b) Zmiany danych teleadresowych, c) Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/jednostki/index.php?zm=197
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego,
ul. Modelarska 10,
40-142 Katowice
pokój nr 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice kancelaria, pokój nr 111.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wsparcie merytoryczne, kontrola prawidłowości danych zebranych w ramach identyfikacji cech eksploatacyjnych nawierzchni na DW, będących w administracji ZDW w K-cach na terenie woj. śl. tzw. Konsultant
- Dostawa komory do szkliwienia, koła garncarskiego i walcarki do Pracowni Ceramiki
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego oraz projektu naprawy konstrukcji budynku Stacji klasyfikacji wstępnej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Budowa zabezpieczeń przeciwhałasowych wzdłuż drogi ekspresowej S86 od ul. Piłsudskiego do ul. Wiązowej (rejon ul. Stalowej i ul. Dalekiej) w m. Sosnowiec
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 786 Z UL. SADOWĄ (DROGA POWIATOWA NR 1060 S) W MIEJSCOWOŚCI WANCERZÓW.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.