eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceROPS.PSO.3321.37.2013 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego/ksera

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-08

Katowice: ROPS.PSO.3321.37.2013 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego/ksera
Numer ogłoszenia: 208139 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego , ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: rops-katowice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROPS.PSO.3321.37.2013 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego/ksera.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do wskazanego pomieszczenia Zamawiającego urządzenia wielofunkcyjnego/ksera na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego. Szczegółowy przedmiot zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający podał minimalne, wymagane parametry techniczne. Wykonawcy są zobowiązani do zaoferowania sprzętu o parametrach nie gorszych niż wymagane. W przypadku parametrów niższych/gorszych oferta zostanie odrzucona. GWARANCJA I SERWIS: Na dostarczone urządzenie Wykonawca udzieli pełnej gwarancji na okres nie krótszy niż 5 lat lub limit 500.000 kopii. Urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia powinno być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczony sprzęt powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE (tzw. deklarację zgodności) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej specyfikacji jako podstawy przetargu. Od uczestników przetargu oczekuje się starannego zapoznania się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do wskazanego pomieszczenia Zamawiającego urządzenia wielofunkcyjnego/ksera na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego. Szczegółowy przedmiot zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający podał minimalne, wymagane parametry techniczne. Wykonawcy są zobowiązani do zaoferowania sprzętu o parametrach nie gorszych niż wymagane. W przypadku parametrów niższych/gorszych oferta zostanie odrzucona. GWARANCJA I SERWIS: Na dostarczone urządzenie Wykonawca udzieli pełnej gwarancji na okres nie krótszy niż 5 lat lub limit 500.000 kopii. Urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia powinno być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczony sprzęt powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE (tzw. deklarację zgodności) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej specyfikacji jako podstawy przetargu. Od uczestników przetargu oczekuje się starannego zapoznania się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do wskazanego pomieszczenia Zamawiającego urządzenia wielofunkcyjnego/ksera na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego. Szczegółowy przedmiot zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający podał minimalne, wymagane parametry techniczne. Wykonawcy są zobowiązani do zaoferowania sprzętu o parametrach nie gorszych niż wymagane. W przypadku parametrów niższych/gorszych oferta zostanie odrzucona. GWARANCJA I SERWIS: Na dostarczone urządzenie Wykonawca udzieli pełnej gwarancji na okres nie krótszy niż 5 lat lub limit 500.000 kopii. Urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia powinno być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczony sprzęt powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE (tzw. deklarację zgodności) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej specyfikacji jako podstawy przetargu. Od uczestników przetargu oczekuje się starannego zapoznania się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Opis (parametry minimalne) Szybkość kopiowania/drukowania A4 w czerni 36 kopii A4/minutę Wydajność miesięczna 40.000 kopii/wydruków A4 Ciekłokrystaliczny panel dotykowy z komunikatami w języku polskim Dwustronny jednoprzebiegowy podajnik oryginałów na 100 arkuszy (przy gramaturze 80 g/m2), skanujący obie strony oryginału równocześnie Zespół kopiowania dwustronnego - duplex ZOOM 25-400 % Wielokrotność kopiowania 999 Sumaryczna pojemność zasobników na papier 2100 arkuszy (cztery odrębne kasety wraz z podajnikiem bocznym) Pojemność podajnika bocznego 100 arkuszy (gramatura 80 g/m2) Format kopiowania i drukowania A5R - A3 Rozdzielczość kopiowania 600x600 dpi Pamięć RAM 1,5GB Dysk twardy 80GB Kody dostępu Czas pierwszej kopii poniżej 5 sekund Obsługiwana gramatura papieru 60-200 g/m2 Podstawa oryginalna Producenta pod urządzenie Funkcja sieciowego drukowania w tandemie Drukarka sieciowa o parametrach j/n: - język opisu strony PCL6 - interfejsy sieciowe: USB, Ethernet 10 Base T/100 Base TX - obsługiwane systemy operacyjne Win NT/2000/XP/ 2003/Vista/Win 7/Win 8 - rozdzielczość druku 1200x600dpi - drukowanie dwustronne - drukowanie z pamięci USB Kolorowy skaner sieciowy o parametrach j/n: - skanowanie do: pliku, e-mail, TWAIN - formaty skanowanych plików: TIFF, PDF - rozdzielczość 600x600 dpi Gwarancja 60 miesięcy lub limit 500.000 kopii Urządzenie gotowe do pracy (zawiera pełnowartościowy toner i developer) Tonery dostarczone z urządzeniem powinny zapewnić wykonanie 200.000 stron A4 ( przy 6% pokrycia ) Urządzenie wyposażone w sterownik producenta i oprogramowanie OCR rozpoznające polskie znaki i przetwarzające dokument z formy skanowanej do formy edytowalnej w MS Word Konfigurację, kalibrację oraz pierwsze uruchomienie urządzenia dokona wykwalifikowany pracownik Wykonawcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie zgodne w treści z Załącznikiem nr 6 do SIWZ, że zaproponowany sprzęt spełnia warunki Zamawiającego

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W skład oferty powinny wchodzić: a) Podpisany i wypełniony Formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ. Oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom; b) Podpisany i wypełniony Formularz cenowy, załącznik nr 2 do SIWZ; c) Specyfikacja techniczna oferowanego urządzenia, w tym nazwy, symbole, modele i producenci - wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SIWZ; d) wszystkie wymagane przez Zamawiającego formularze, oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale VI niniejszej SIWZ, e) Pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) Zaistnienia omyłki pisarskiej, b) Zmiany danych teleadresowych, c) Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/jednostki/index.php?zm=197
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice pokój nr 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice kancelaria, pokój nr 111.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.