eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaDostawa samochodu pogrzebowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-30

Legnica: Dostawa samochodu pogrzebowego
Numer ogłoszenia: 208164 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8566350 w. 103, fax 076 7233763.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu pogrzebowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego samochodu pogrzebowego do przewozu zwłok. Pojazd powinien być zaprojektowany zgodnie z obecnie obowiązującymi normami europejskimi, posiadać Świadectwo Homologacji oraz Atesty Higieniczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dodatku nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy ubiegają się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki : 1) Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z dnia 14.09.2006r. tekst jednolity z późn. zmianami ). Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg dodatku nr 3 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te muszą spełniać osobno. 2) Prowadzić działalność w zakresie wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 02 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2004r., nr 173, poz. 1807 z późn. zmianami ), Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego w pkt. I.6.4) niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te muszą spełniać osobno. 3) Posiadać doświadczenie w realizacji podobnych zamówień, to znaczy : Przedstawić wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej 3 zrealizowane dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia. Zrealizowane dostawy muszą dotyczyć samochodów pogrzebowych. W załączeniu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu będącego dodatkiem nr 5 do SIWZ określonego w pkt. I.6.9) niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać razem. 4) Wypełnić druk FORMULARZ OFERTOWY, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg podanych informacji w dokumencie będącym dodatkiem nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać razem. 5) Wypełnić SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ( będący dodatkiem nr 2 do SIWZ ), który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. Złożenie w/w dodatku w innej formie spowoduje odrzucenie oferty. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu będącego dodatkiem nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać razem. 6) dołączyć wypełniony i zaparafowany projekt umowy. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu będącego dodatkiem nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać razem. 7) złożyć oświadczenia dotyczące przedmiotu zamówienia według dodatku nr 6. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu będącego dodatkiem nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać razem. 8) wpłacić wadium w wysokości 3.000,00 zł 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty według formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu prawidłowego przygotowania oferty każda zapisana strona musi być opatrzona własnoręcznym podpisem z imienną pieczątką osoby upoważnionej do podpisywania dokumentów. Na ofertę składają się następujące dokumenty : 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY według dodatku 1 do SIWZ, 2) wypełniony SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA według dodatku nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z dnia 14.09.2006r. tekst jednolity z późn. zmianami ) według dodatku nr 3 do SIWZ, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 8) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS lub KRUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 9) doświadczenie zawodowe według dodatku nr 5 do SIWZ - przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej 3 zrealizowane dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia. Zrealizowane dostawy muszą dotyczyć samochodów pogrzebowych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane dokumenty podmioty mogą złożyć łącznie. 10) wypełniona i zaparafowana umowa - według dodatku nr 4 do SIWZ. 11) oświadczenia według dodatku nr 6 do SIWZ. 12) dowód wpłaty wadium. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : zamawiający oceni spełnianie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. Wzory formularzy wykazania warunków udziału w postępowaniu stanowią dodatki nr 1-6 do SIWZ. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4, 6, 7, 8 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1. a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2. natomiast zamiast dokumentu określonego w pkt. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 a) i 1 c) oraz w pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 a) - c) zastępuje je się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpgk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.lpgk.pl lub w siedzibie zamawiającego ul. Nowodworska 60, pokój nr 2.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego przy ul. Nowodworskiej 60, sekretariat I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 05.12.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.