eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiDostawamateriałów jednorazowego użytku, farb, akcesoriów oraz części zamiennych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-30

Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa: materiałów jednorazowego użytku, farb, akcesoriów oraz części zamiennych.
Numer ogłoszenia: 208179 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2229, ul. Leśna, 05-101 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 6863200, 6863216, fax 022 6863205.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: przetarg.army.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: materiałów jednorazowego użytku, farb, akcesoriów oraz części zamiennych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia zawiera się w 5 częściach

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.30.00.00 - Farby, lakiery, farba drukarska i masy uszczelniające Kod CPV wg słownika 2008: 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: -.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiwjący dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załaczonych do oferty dokumentów. Brak załaczonego przez wykonawcę którego kolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunków, co bedzie skutkowało wykluczeniam wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedstawić: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków podmiotowych, zgodnie z przepisami art. 22 ust. 1 ustawy. 2 )Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub potwierdzone przez wydający organ ewidencyjny, że zakres działalności, siedziba, skład władz nie uległy zmianie) nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetarg.army.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2229, ul. Leśna, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawna Jednostaki Wojskowej 2229, ul. Leśna, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Farby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: farby: ftalowa, chlorokauczukowa, nitro nawierzchniowa, podkładowa, rozpuszczalnik ....
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: akcesoria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparat do czyszczenia deski rozdzielczej, bezpieczniki, żarówki samochodowe, przerywacz kierunkowskazów, tarcza ściernicowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.80.00.00-2, 25.20.00.00-3, 31.21.13.00-1, 31.51.30.00-5, 26.91.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: opony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opony zimowe do samochodu Tarpan.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.11.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: części do URSUS-a U902.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtr oleju, filtr oleju skrzyni biegów, uszczelka filtra bocznikowego, wkład filtra powietrza, linka hamulca, linka szybkościomierza.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.23.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: widły do wózka widłowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Widły do wózka widłowego GPW 140x50 długość 940 mm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.40.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.