Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-30
Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa: materiałów jednorazowego użytku, farb, akcesoriów oraz części zamiennych.
Numer ogłoszenia: 208179 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2229, ul. Leśna, 05-101 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 6863200, 6863216, fax 022 6863205.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: przetarg.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: materiałów jednorazowego użytku, farb, akcesoriów oraz części zamiennych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia zawiera się w 5 częściach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.30.00.00 - Farby, lakiery, farba drukarska i masy uszczelniające Kod CPV wg słownika 2008: 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: -.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiwjący dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załaczonych do oferty dokumentów. Brak załaczonego przez wykonawcę którego kolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunków, co bedzie skutkowało wykluczeniam wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedstawić: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków podmiotowych, zgodnie z przepisami art. 22 ust. 1 ustawy. 2 )Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub potwierdzone przez wydający organ ewidencyjny, że zakres działalności, siedziba, skład władz nie uległy zmianie) nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2229, ul. Leśna, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawna Jednostaki Wojskowej 2229, ul. Leśna, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Farby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: farby: ftalowa, chlorokauczukowa, nitro nawierzchniowa, podkładowa, rozpuszczalnik ....
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: akcesoria.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparat do czyszczenia deski rozdzielczej, bezpieczniki, żarówki samochodowe, przerywacz kierunkowskazów, tarcza ściernicowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.80.00.00-2, 25.20.00.00-3, 31.21.13.00-1, 31.51.30.00-5, 26.91.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: opony.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opony zimowe do samochodu Tarpan.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.11.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: części do URSUS-a U902.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtr oleju, filtr oleju skrzyni biegów, uszczelka filtra bocznikowego, wkład filtra powietrza, linka hamulca, linka szybkościomierza.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.23.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: widły do wózka widłowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Widły do wózka widłowego GPW 140x50 długość 940 mm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.40.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-172/2025: Budowa zewnętrznych instalacji odbiorczych c.o. wraz z węzłami przyłączeniowymi oraz remontem pomieszczenia węzła W1 i W2 na terenie kompl. wojsk. w m. Grudziądz ul. Czwartaków
- SVA/4620-184/2025 Budowa kotłowni olejowej w budynku nr 3 na terenie kompleksu wojskowego w m. Rzucewo.
- Dostawy świeżych warzyw i owoców dla potrzeb kuchni Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- SVA/4620-176/2025: Docieplenie dachu oraz maszynowni budynku nr 99, 103 i 131 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa, ul. Marsa 110
- SVA/4620-170/2025 Remont kotłowni wraz z budową magazynu oleju w bud. 1 na terenie kompleksu wojskowego w m. Olszewnica.
- SVA/4620-137/2025: Opracowanie map do celów projektowych kompleksów wojskowych w m. Glewice, Drawno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.