Ogłoszenie z dnia 2007-10-30
Warszawa: Utrzymanie czystości w Przychodniach Lekarskich przy ul. Elekcyjnej 54 i ul. Płockiej 49 oraz na terenie przyległym
Numer ogłoszenia: 208212 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wola, ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8360191, fax 022 8378127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w Przychodniach Lekarskich przy ul. Elekcyjnej 54 i ul. Płockiej 49 oraz na terenie przyległym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Utrzymanie czystości w budynku Przychodni Lekarskiej przy ul. Elekcyjnej 54 i ul. Płockiej 49 oraz na terenie przyległym do budynku w sposób określony w niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy. 2.Ilość oraz rodzaje powierzchni i urządzeń do sprzątania oraz terenu zostały wymienione w Załączniku nr 2 ,3,4 do SIWZ - karta obiektu. 3.Sprzątanie w przychodni przy ul. Elekcyjnej 54 musi się odbywać codziennie w dni powszednie po godzinie 1900 (powierzchnia określona w załączniku nr 2). 4.Sprzątanie w przychodni przy ul. Płockiej 49 musi się odbywać codziennie w dni powszednie po godzinie 1900 (powierzchnia określona w załączniku nr 3). 5.Sprzątanie w przychodni przy ul. Płockiej 49 musi odbywać się w soboty, niedziele i święta po godzinie 1900 (powierzchnia określona w załączniku nr 4). 6.Usługi w zakresie utrzymania czystości we wszystkich pomieszczeniach przychodni polegać mają na wykonywaniu czynności i prac określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ - Zakres i harmonogram prac. 7.Ponadto: a)zamiatanie posadzki w piwnicy 2 razy w miesiącu - w przychodni ul. Płocka 49 i Elekcyjna 54 b) mycie żaluzji 2 razy w roku - w przychodni przy ul. Płockiej 49 i Elekcyjnej 54 c) codzienne sprzątanie windy w przychodni przy ul. Elekcyjnej 54. 8. Dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca musi zapewnić dyżur 1 osoby sprzątającej w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 800 -1400 9. Usługi w zakresie utrzymania czystości na terenie przyległym polegać mają na: a) codziennym zamiataniu dojść do przychodni, usuwanie śmieci z terenu przyległego b) codziennym zamiataniu i myciu schodów wewnętrznych, zewnętrznych oraz podjazdów c) codziennym wyrzucaniem śmieci z betonowych koszy stojących przed przychodnią d) sprzątnie altanki przed przychodnią e) grabieniu i zbieraniu liści do worków foliowych - raz w tygodniu f) koszeniu, grabieniu trawy i zbieraniu do worków foliowych - w miesiącach maj, lipiec, wrzesień g) przycinaniu żywopłotu i usuwaniu gałęzi do kontenera - dwa razy w roku w miesiącach czerwiec, wrzesień
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Spełnianie warunków na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Minimum 1 dokument potwierdzający, że w/w usługi zostały wykonane należycie. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek , nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej jedno oświadczenie składa podmiot reprezentujący Wykonawcę lub podpisują wszyscy wspólnie ubiegający się o zamówienie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. 6. Dokumenty wymienione w pkt. VI. ust.1,5 należy złożyć w formie oryginału. 7. Dokumenty wymienione w pkt. VI ust. 2,3,4 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozwola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO Warszawa, ul. Ciołka 11 pokój 215.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Dyrekcji SZPZLO III piętro ul. Ciołka 11 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykończeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej całorocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z budżetu obywatelskiego z podziałem na 3 części: Część 1: Asfaltowe .. Część 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Część 3: Remont drogi ..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie przez okres 12 miesięcy usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - II koszenie
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania stałej czystości w części budynków wynajmowanych przez Szkołę Główną Mikołaja Kopernika
- Świadczenie usług sprzątania
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.