eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa jednorazowych artykułów medycznych dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-13

Wrocław: Dostawa jednorazowych artykułów medycznych dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 208220 - 2015; data zamieszczenia: 13.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167620 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pogotowie Ratunkowe, ul. Ziębicka 34/38, 50-507 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7731563, faks 71 3676618.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowych artykułów medycznych dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych artykułów medycznych dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu. Zamówienie zostało podzielone na 7 odrębnych części: Część I - cewniki, maski, rurki, Część II - drobny jednorazowy sprzęt medyczny; Część III - igły, strzykawki; Część IV - folia izotermiczna; Część V - pojemniki na odpady, szyny Kramera; Część VI - kołnierze szyjne; Część VII - elementy ochrony osobistej. 2. Szczegółowy opis poszczególnych części i opis minimalnych wymagań, opisany został w formularzu wyceny- załączniku nr 5 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.17.30 - Kołnierze chirurgiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: cewniki, maski, rurki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zarys International Group Sp.zo.o. Sp.k., ul. Pod Borem 18, Zabrze, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47140,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47671,09

  • Oferta z najniższą ceną: 47671,09 / Oferta z najwyższą ceną: 56424,17

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: drobny jednorazowy sprzęt medyczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zarys International Group Sp.zo.o. Sp.k., ul. Pod Borem 18, Zabrze, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14579,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6546,77

  • Oferta z najniższą ceną: 6546,77 / Oferta z najwyższą ceną: 8238,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: igły, strzykawki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • J. Chodacki, A. Misztal Medica Sp.j., ul. Przemysłowa 4a, Lubin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54430,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21138,84

  • Oferta z najniższą ceną: 21138,84 / Oferta z najwyższą ceną: 29258,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: folia izotermiczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zarys International Group Sp.zo.o. Sp.k., ul. Pod Borem 18, Zabrze, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20476,80

  • Oferta z najniższą ceną: 20476,80 / Oferta z najwyższą ceną: 46785,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: pojemniki na odpady, szyny Kramera

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SONDA W. Makowski i Wspólnicy Sp.j., ul. Poznańska 82B, Tarnowo Podgórne, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19735,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21157,67

  • Oferta z najniższą ceną: 21157,67 / Oferta z najwyższą ceną: 21622,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: kołnierze szyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Laerdal Medical Poland Sp.zo.o., ul. Kolista 25, Katowice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3655,80

  • Oferta z najniższą ceną: 861,84 / Oferta z najwyższą ceną: 5184,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: elementy ochrony osobistej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Boxmet Medical Sp.zo.o., Piskorzów 51, Pieszyce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5280,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6224,78

  • Oferta z najniższą ceną: 6224,78 / Oferta z najwyższą ceną: 6224,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.