Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-09
Poznań: Dostawa i montaż wyposażenia internatu garnizonowego przy ul. Świerczewskiego 92 w Biedrusku.
Numer ogłoszenia: 208241 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6538744; 6538700, fax. 061 6538701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Państwowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia internatu garnizonowego przy ul. Świerczewskiego 92 w Biedrusku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa wyposażenia pokoi internatowych w Biedrusku zlokalizowanych w internacie garnizonowym przy ul. Świerczewskiego 92. W skład wyposażenia 11 pokoi 2-osobowych z łazienkami, kuchni i pralni wchodzą meble pokojowe i kuchenne, lampki nocne, chłodziarko-zamrażarki, pralka, płyta grzejna 4-palnikowa elektryczna, okap, akcesoria łazienkowe, żaluzje okienne pionowe, pościel i bielizna pościelowa, koce i ręczniki. Jako dostawę należy rozumieć wykonanie lub zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do budynku, rozpakowanie, montaż, ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osobę wyznaczoną z ramienia Zamawiającego, regulacja, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i wykonanie innych wyżej nie wymienionych czynności, a koniecznych do przekazania Zamawiającemu zamówionej rzeczy jako funkcjonującej i sprawnej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 29.71.11.10 - Chłodziarko-zamrażarki Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki Oryginalny kod CPV: 29.71.32.10 - Pralki/suszarki Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.32.10 - Pralki i suszarki Oryginalny kod CPV: 29.71.13.40 - Płyty grzewcze Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.13.40 - Podgrzewacze do talerzy Oryginalny kod CPV: 28.51.00.00 - Wyroby metalowe do łazienek i kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne Oryginalny kod CPV: 17.21.54.40 - Żaluzje pionowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe Oryginalny kod CPV: 17.21.00.00 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.00.00 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 12.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.Ocena spełniania wymaganych warunków nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń (wspólnych dla wszystkich zad. częściowych) wg kryterium spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oraz 3)wypełniony formularz cenowy wg zał. nr 3 do SIWZ; 4)zdjęcia, rysunki, opisy. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 1 ppkt. 2) składa dokument lub dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24.05.2006 r. Nr 87, poz. 605). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Dojzad 30, pok. nr 111,
60-631 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 10:00, miejsce: kancelaria w siedzibie zamawiającego przy ul. Dojazd 30 w Poznaniu, pokój 1a, parter..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: meble.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble pokojowe i kuchenne do 11 pokoi dwuosobowych i wspólnej kuchni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt agd.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dwie chłodziarko-zamrażarki, pralka automatyczna, płyta gezejna elektryczna, okap kuchenny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.11.10-0, 29.71.32.10-5, 29.71.13.40-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: akcesoria łazienkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lustra, półki, wieszaki, zestawy szczotek toaletowych, uchwyty do papieru, mydelniczki, kosze na odpadki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.51.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: żaluzje okienne pionowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość 12 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.54.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pościel i bielizna pościelowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kołdry, poduszki, koce na 22 tapczany 1-osobowe, 55 szt. kompletów pościeli i 55 szt. ręczników frotte.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.