eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych dla SPDSK - RejZamPub - 29/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-20

Warszawa: Zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych dla SPDSK - RejZamPub - 29/2014
Numer ogłoszenia: 208254 - 2014; data zamieszczenia: 20.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133046 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny, ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5227472, 5227334, faks 22 522 74 72.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych dla SPDSK - RejZamPub - 29/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą materiałów opatrunkowych do Apteki I i II Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 24 i przy ul. Działdowskiej 1 według pakietów nr 1, 11, 28. 2. Kod CPV: 33.14.11.10 - 4 - opatrunki. 3. W celu potwierdzenia zgodności zaoferowanego produktu ze specyfikacją, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą próbek po 2 sztuki z każdej pozycji / pakietu (w najmniejszych opakowaniach jednostkowych). 4. Czas trwania umowy - 12 miesięcy od daty zawarcia. 5. Realizacja zamówienia - sukcesywne dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Apteki Zamawiającego w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 24 i/lub Działdowskiej 1, w terminie 48 godzin od chwili otrzymania zapotrzebowania złożonego telefonicznie lub na piśmie przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. 6. Dostawy odbywać się będą na koszt Wykonawcy. 7. Okres przydatności każdej partii towaru musi wynosić nie mniej niż 12 miesięcy od daty dostarczenia do Apteki Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET NR 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAUL HARTMANN POLSKA Sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, Pabianice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 810,00

  • Oferta z najniższą ceną: 810,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1998,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET NR 11

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKAMEX Sp. z o. o. Sp. K., ul. Częstochowska 38/52, Łódź, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5669,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5323,54

  • Oferta z najniższą ceną: 5323,54 / Oferta z najwyższą ceną: 6114,74

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET NR 28

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKAMEX Sp. z o. o. Sp. K., ul. Częstochowska 38/52, Łódź, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5692,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5367,17

  • Oferta z najniższą ceną: 5367,17 / Oferta z najwyższą ceną: 6150,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.