eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia MałaBieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wisznia Mała

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-08

Wisznia Mała: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wisznia Mała
Numer ogłoszenia: 20825 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznia Mała , ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, tel. 071 3127025, faks 071 3127068.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wisznia Mała.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych na terenie gminy Wisznia Mała realizowana w ramach zadania: Zadanie nr 1: Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych w miejscowościach: Ozorowice, Ligota Piękna, Machnice, Wisznia Mała, Strzeszów, Piotrkowiczki, Mienice, Malin. Zadanie nr 2: Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych miejscowościach: Psary, Szymanów, Krzyżanowice, Szewce, Kryniczno, Wysoki Kościół, Pierwoszów, Rogoż. Zadanie nr 3: Remont dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w miejscowościach: Machnice, Mienice, Piotrkowiczki, Wysoki Kościół, Wisznia Mała, Pierwoszów, Strzeszów. Zadanie nr 4: Remont dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w miejscowościach: Ligota Piękna, Malin, Szymanów, Psary, Rogoż, Kryniczno, Szewce, Ozorowice, Krzyżanowice. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery odrębne części. 2.Zakres zamówienia dla zadania nr 1 i 2 obejmuje w szczególności: 2.1. Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych mechaniczne zagęszczenie tłucznia 2.2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 2.3. Mechaniczne wykonywanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników 2.4. Podbudowa z kruszywa łamanego 2.5. Mechaniczne ścinanie poboczy 2.6. Przełożenie nawierzchni z kostki betonowej lub kamiennej na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 2.7. Regulacja pionowa studzienek 3. Zakres zamówienia dla zadania nr 3 i 4 obejmuje w szczególności: 3.1. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów 3.2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową 3.3. Regulacja pionowa studzienek 3.4. Wykonanie progów zwalniających 3.5. Roboty remontowe - renowacja spękanej nawierzchni bitumicznej przez nałożenie warstwy ścieralnej nawierzchni na siatce wzmocnionej 4. Ilość remontów nawierzchni dla poszczególnych zadań podano w przedmiarze robót. Orientacyjna powierzchnia nawierzchni dla poszczególnych zadań: a. Zadanie nr 1: ok. 700 m2 b. Zadanie nr 2: ok. 900 m2 c. Zadanie nr 3: ok. 500 m2 d. Zadanie nr 4: ok. 500 m2. Rzeczywista ilość remontów nawierzchni tłuczniowych i bitumicznych będzie uzależniona od stanu technicznego nawierzchni. 5. Wykaz przedstawionych materiałów potrzebnych do wykonania remontu cząstkowego zawierają Specyfikacje Techniczne dla każdego z asortymentów robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów dróg o łącznej wartości min. 50 000 PLN brutto każdy, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt. 9. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. Sporządzony przez wykonawcę Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do IDW; b. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie zapisów art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, opisane w punkcie 8 niniejszej IDW, sporządzone według Załącznika nr 2 do IDW, (Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy); c. Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawia w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. d. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wymienionych w ust. 2 lub ust. e. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. g. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączone powinno być pełnomocnictwo w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. h. Każdy z wykonawców występujących wspólnie powinien nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Każdy z nich powinien złożyć dokumenty w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. i. zbiorcze zestawienie kosztów -sporządzone wg załącznika nr 5

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jednakże Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany, w szczególności: I. Terminu: Termin zakończenia przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że mają one wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), - warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających wykonywanie robót, przy czym fakt ten musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, - ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody w gruncie. W okolicznościach wyżej wymienionych strony ustalają nowe terminy umowne, z tym, że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała. Wydłużenie okresu obowiązywania umowy nakłada na Wykonawcę obowiązek przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i jego wymaganej wysokości, zgodnie z zapisami § 10 niniejszej umowy. II. Zakresu i wartości umowy Zmiana zakresu i wartości umowy może ulec zmianie na podstawieni niżej określonych okoliczności: 1. Wprowadzenie zamian w zakresie robót zamiennych jest możliwe jeśli: - jest korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniesie korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy - stało się konieczne na skutek ujawnienia się przeszkód w gruncie lub w budynku, - pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne - dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych zamawiającemu w tym zmiany materiału użytego do naprawy dróg. 2. Wprowadzenie zmian w zakresie robót zaniechanych jest możliwe jeśli: - konieczność rezygnacji z tych robót jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy - zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części robót nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 3. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT. III. Zmian osób reprezentujących strony umowy bądź danych firmy W przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie podobnie ma się w przypadku zmiany danych firmy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiszniamala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9 55-114 Wisznia Mała.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9 55-114 Wisznia Mała w pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych w miejscowościach: Ozorowice, Ligota Piękna, Machnice, Wisznia Mała, Strzeszów, Piotrkowiczki, Mienice, Malin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Zakres zamówienia dla zadania nr 1 i 2 obejmuje w szczególności: 2.1. Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych mechaniczne zagęszczenie tłucznia 2.2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 2.3. Mechaniczne wykonywanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników 2.4. Podbudowa z kruszywa łamanego 2.5. Mechaniczne ścinanie poboczy 2.6. Przełożenie nawierzchni z kostki betonowej lub kamiennej na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 2.7. Regulacja pionowa studzienek 4. Ilość remontów nawierzchni dla poszczególnych zadań podano w przedmiarze robót. Orientacyjna powierzchnia nawierzchni dla poszczególnych zadań: a. Zadanie nr 1: ok. 700 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych miejscowościach: Psary, Szymanów, Krzyżanowice, Szewce, Kryniczno, Wysoki Kościół, Pierwoszów, Rogoż.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Zakres zamówienia dla zadania nr 1 i 2 obejmuje w szczególności: 2.1. Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych mechaniczne zagęszczenie tłucznia 2.2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 2.3. Mechaniczne wykonywanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników 2.4. Podbudowa z kruszywa łamanego 2.5. Mechaniczne ścinanie poboczy 2.6. Przełożenie nawierzchni z kostki betonowej lub kamiennej na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 2.7. Regulacja pionowa studzienek 4. Ilość remontów nawierzchni dla poszczególnych zadań podano w przedmiarze robót. Orientacyjna powierzchnia nawierzchni dla poszczególnych zadań: b. Zadanie nr 2: ok. 900 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Remont dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w miejscowościach: Machnice, Mienice, Piotrkowiczki, Wysoki Kościół, Wisznia Mała, Pierwoszów, Strzeszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Zakres zamówienia dla zadania nr 3 i 4 obejmuje w szczególności: 3.1. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów 3.2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową 3.3. Regulacja pionowa studzienek 3.4. Wykonanie progów zwalniających 3.5. Roboty remontowe - renowacja spękanej nawierzchni bitumicznej przez nałożenie warstwy ścieralnej nawierzchni na siatce wzmocnionej 4. Ilość remontów nawierzchni dla poszczególnych zadań podano w przedmiarze robót. Orientacyjna powierzchnia nawierzchni dla poszczególnych zadań: c. Zadanie nr 3: ok. 500 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Remont dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w miejscowościach: Ligota Piękna, Malin, Szymanów, Psary, Rogoż, Kryniczno, Szewce, Ozorowice, Krzyżanowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Zakres zamówienia dla zadania nr 3 i 4 obejmuje w szczególności: 3.1. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów 3.2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową 3.3. Regulacja pionowa studzienek 3.4. Wykonanie progów zwalniających 3.5. Roboty remontowe - renowacja spękanej nawierzchni bitumicznej przez nałożenie warstwy ścieralnej nawierzchni na siatce wzmocnionej 4. Ilość remontów nawierzchni dla poszczególnych zadań podano w przedmiarze robót. Orientacyjna powierzchnia nawierzchni dla poszczególnych zadań: d. Zadanie nr 4: ok. 500 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.