eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólZimowe utrzytmnaie dróg i ulic powiatowych w sezonach zimowych 2007/2008 i 2008/2009 - obręb A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-10-30

Nowa Sól: Zimowe utrzytmnaie dróg i ulic powiatowych w sezonach zimowych 2007/2008 i 2008/2009 - obręb A
Numer ogłoszenia: 208293 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 188430 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli, ul. Wojska Polskiego, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4585330, fax 068 4585330.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzytmnaie dróg i ulic powiatowych w sezonach zimowych 2007/2008 i 2008/2009 - obręb A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonach zimowych 2007/2008 i 2008/2009 - obręb A. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega w szczególności na: - Zakupieniu materiałów i przygotowaniu przez Wykonawcę do dnia gotowości do rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia minimum 400 ton mieszanki piaskowo-solnej (4:1); osobno dla każdego obrębu A i B, - Zmagazynowaniu przez Wykonawcę do dnia gotowości do wykonywania przedmiotu zamówienia minimum 90 ton piasku, który może być używany do posypywania ulic w Nowej Soli (dotyczy obrębu A); - Wykonawca musi dysponować odpowiednim miejscem składowania piasku i mieszanki piaskowo - solnej zgodnie z przepisami ustawy o ochronie środowiska. Koszty składowania , koszty transportu i zakupu piasku i soli oraz przygotowania mieszanki piaskowo - solnej zostaną wliczone przez Wykonawcę do odpowiednich pozycji w formularzu kosztorysu ofertowego i nie będą podlegać odrębnej zapłacie; - Pozostawaniu od dnia gotowości do rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia w gotowości do rozpoczęcia zimowego utrzymania dróg i ulic, - Pozostawaniu zespołu Wykonawcy (pracownicy i sprzęt) w gotowości do wykonania przedmiotu zamówienia. Pozostawanie w gotowości polegać będzie na: a) pełnieniu dyżuru przez pracowników Wykonawcy w domach (pod telefonem) z możliwością podjęcia działań związanych z zimowym utrzymaniem dróg i ulic w ciągu 2 godzin od momentu otrzymania dyspozycji od zamawiającego lub o ustalonej godzinie; b) pełnieniu dyżuru przez pracowników Wykonawcy w bazie sprzętowej z możliwością podjęcia działań związanych z zimowym utrzymaniem dróg i ulic w ciągu 0,5 godziny od momentu otrzymania dyspozycji od Zamawiającego lub o ustalonej godzinie; c) zamawiający może również określić godzinę rozpoczęcia wykonania przedmiotu zamówienia bez konieczności pełnienia dyżuru; d) godziny pełnienia dyżuru przez zespól Wykonawcy zostaną określone przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 18:00 w danym dniu roboczym, sobotę, niedzielę, święto; e) określenie dnia i godziny dyżuru zespołu może być przekazane Wykonawcy pisemnie, faksem, telefonicznie na adres firmowy w godzinach funkcjonowania lub osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za wykonywanie zimowego utrzymania dróg; - Zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi materiałami uszorstniającym w miejscach charakterystycznych oraz w wyodrębnionych miejscach niebezpiecznych jak niżej : a) w obrębie skrzyżowań z drogami twardymi, b) w obrębie skrzyżowań z liniami kolejowymi, c) w obrębie przystanków autobusowych, d) w obrębie niebezpiecznych łuków drogowych, e) na wzniesieniach i spadkach o pochyleniu powyżej 4%, f) na całej długości i szerokości ulic w Nowej Soli, Bytomiu Odrzańskim, Kożuchowie, Nowym Miasteczku, g) a także według szczególnych zaleceń Zamawiającego wynikających z warunków zimowych, h) o przyjętym zakresie do wykonania w danym dniu decyduje Zamawiający. - Odśnieżaniu dróg i ulic, w zakres którego wchodzą: a) odśnieżanie obustronne nawierzchni jezdni dróg i ulic, oraz poboczy dróg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 442623,74 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano - Drogowe KAMBUD, ul. Długa 6, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 376263.90
  • Oferta z najniższą ceną: 376263.90 / oferta z najwyższą ceną: 376263.90
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.