Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-30
Łódź: zakup bielizny szpitalnej - znak sprawy 57/ZP/2007
Numer ogłoszenia: 208308 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi, ul. Kopcińskiego 22, 90-153 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6789952, 6776824, fax 042 6789952.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.barlicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup bielizny szpitalnej - znak sprawy 57/ZP/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup bielizny szpitalnej (bielizna, odzież szpitalna i odzież medyczna) na 2 lata - wartość 132717,63 zł bez VAT
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.80.00 - Bielizna szpitalna Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamówień publicznych zamawiający żąda: 1.1 oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 i 3 do specyfikacji), 1.2 oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami określonymi w SIWZ i akceptuje je bez zastrzeżeń, a oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z tymi warunkami, oraz że Wykonawca nie znajduje się w stanie likwidacji lub upadłości (załącznik nr 5 do specyfikacji), 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, 1.4 oświadczenie oferenta potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie oferenta, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 1.5 pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej, 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, będą stosowane przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605). 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 3.1 dokumenty (kompletne) stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP, przy czym dokumenty te powinny być oznakowane, której pozycji asortymentowej dotyczą (w przypadku braku takiego obowiązku - prosimy o dostarczenie stosownego oświadczenia), 3.2 aktualny katalog - dla oferowanego towaru, dopuszcza się katalog w języku angielskim.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość (ocena techniczna) - 25
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.barlicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych USK Nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22, pok. 23 IIp. bud. adm..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych USK Nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22, pok. 23 IIp. bud. adm..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Bielizna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna - wartość 42126,19 zł bez VAT.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość (ocena techniczna) - 25
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 pozycja 1 - Fartuchy operacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy operacyjne chirurgiczne - wartość 17888,06 zł bez VAT.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość (ocena techniczna) - 25
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 2 pozycja 2 - Ubrania operacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubrania operacyjne bawełniane dwuczęściowe męskie - wartość 5397,60 zł bez VAT.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość (ocena techniczna) - 25
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 2 pozycja 3 - sukienki operacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukienki operacyjne bawełniane - wartość 1743,84 zł bez VAT.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość (ocena techniczna) - 25
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 2 pozycja 4 - Koszule bawełniane białe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszule bawełniane białe - wartość 9258,96 zł bez VAT.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość (ocena techniczna) - 25
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 2 pozycja 5 - Piżamy męskie dwuczęściowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piżamy męskie dwuczęściowe z flaneli lub elanobawełny - wartość 2342,97 zł bez VAT.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość (ocena techniczna) - 25
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 3 - Odzież medyczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież medyczna dla personelu szpitala - wartość 53960,00 zł bez VAT.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość (ocena techniczna) - 25
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.