eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBudowa placu zabaw przy Szkole podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im. Jana Pawła II przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Warszawa: Budowa placu zabaw przy Szkole podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im. Jana Pawła II przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 208322 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Ursus m.st. Warszawy , Plac Czerwca 1976 roku 1, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4786000, faks 0-22 4786011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw przy Szkole podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im. Jana Pawła II przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa placu zabaw przy Szkole podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im. Jana Pawła II przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 65.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 Ustawa o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 23 września 2008 r. Nr 171, poz. 1058 z późn. zm.) poprzez złożenie oświadczeń oraz dokumentów wymaganych w niniejszej S.I.W.Z. 2) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym 3) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, modernizacji lub rozbudowie placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto; b) musi dysponować lub wykazać, że będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów; c) w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą wykazać, że urządzenia zabawowe wraz z elementami wyposażenia posiadają certyfikaty bezpieczeństwa B, atesty oraz wymogi norm polskich i UE, a także zapewniają wymogi formalne i bezpieczeństwo dzieci odpowiednie do wieku użytkowników, w tym: - PN-EN 1176-1:2008 Wyposażenie placów zabaw wraz z załączeniem folderu, fotografii lub katalogu, które obrazują poszczególne oferowane elementy placu zabaw wraz z opisem szczegółowym oferowanych elementów urządzeń tj. wymiary, użyte materiały, farby lakiery wraz z listą zalecanych części zamiennych ; -PN-EN 1177:2008 Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki, Wymagania bezpieczeństwa i metody badań wraz z załączeniem folderu, fotografii lub katalogu, które obrazują jaka nawierzchnia zostanie zastosowana wraz z opisem technicznym tej nawierzchni tj. wymiary, poszczególne warstwy nawierzchni oraz użyte materiały posiadające odpowiednie atesty; Dopuszcza się montaż urządzeń zabawowych posiadających certyfikaty TUV, potwierdzające zgodność z Europejską Normą EN 1176 oraz polskim certyfikatem bezpieczeństwa B. Dla koszy na śmieci - dopuszcza się deklarację zgodności z normami wystawioną przez producenta. 4) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek może być spełniony łącznie. Oceniane będzie łączne doświadczenie wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu; Każdy Wykonawca musi spełniać warunki określone w ppkt. 1-4. Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń opisanych w części II SIWZ i stanowiące załączniki do formularza oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk oferta (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 1 do S.I.W.Z ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek oceniany będzie jako spełniony łącznie (sporządzone według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 2). 4. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy musi złożyć ww. oświadczenie (sporządzone według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 3). 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 4). 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz załączeniem dokumentów potwierdzające, że osoba wskazana na kierownika robót posiada wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 5). 7. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia zabawowe oraz elementy wyposażenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) certyfikat zgodności lub deklarację zgodności elementów z Normą PN-EN 1176:2008 Wyposażenie placów zabaw lub równoważne dla poszczególnych elementów urządzeń, b) certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z normą PN-EN 1177:2008 Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki, Wymagania bezpieczeństwa i metody badań lub równoważne dla poszczególnych elementów placu zabaw, c) foldery, fotografie lub katalogi obrazujące poszczególne elementy placu zabaw oraz opis techniczny oferowanych urządzeń, tj.; wymiary, użyte materiały, farby lakiery wraz z listą zalecanych części zamiennych, d) foldery, fotografie lub katalogi obrazujące jaka nawierzchnia zostanie zastosowana wraz z opisem technicznym proponowanej nawierzchni tj. wymiary, warstwy nawierzchni oraz użyte materiały posiadające odpowiednie atesty; 8. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, zakres zmian w paragrafie 12. wzoru umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursus.warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Ursus, Plac Czerwca 1976r. Nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym. Wpłatę można dokonać w kasie Urzędu w poniedziałek - piątek w godz. 8:00 - 15:30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać na parterze w pokoju nr 14 Przyjmowanie Korespondencji, Skarg w Urzędzie m. st. Warszawy w Dzielnicy Ursus przy Placu Czerwca 1976r. Nr 1 w Warszawie..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 19.08.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.